Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

«-Τι είδους ονόματα είναι αυτά»


«Τι είδους ονόματα είναι αυτά» καταγγέλλεται πως ανέφερε ταμίας - Το σχολείο ανέμενε σχεδόν δύο ώρες έξω από το μουσείο μέχρι να «διευθετηθεί» το ζήτημα
____________
«Το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας είναι ο πολιτισμός και το φως του αρχαίου ελληνικού πνεύματος», συνηθίζουν να τονίζουν αρμόδιοι καθώς και οι πολιτικοί προϊστάμενοι του υπουργείου Πολιτισμού, ωστόσο μια καταγγελία δημόσιου σχολείου ρίχνει «σκιές» στην υπηρεσία διαχείρισης του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης.
Το περιστατικό συνέβη στις 12/11, κατά την επίσκεψη του 2ου ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού.Σύμφωνα πάντα με καταγγελία διδασκόντων του 2ου ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού (την καταγγελία υπογράφει και η διευθύντρια του σχολείου), ενώ είχε προηγηθεί συμφωνία με εκπρόσωπο του μουσείου για συγκεκριμένο αριθμό μαθητών και ήταν γνωστή η ιδιότητα του σχολείου, οι συνοδοί εκπαιδευτικοί ήρθαν αντιμέτωπη με την... κατάπληξη της ταμία, η οποία διερωτήθηκε «τι είδους ονόματα είναι αυτά» κατά την προβλεπόμενη διαδικασία παράδοσης της εγκεκριμένης λίστας των επισκεπτών. 

Η ταμίας, μάλιστα, έδωσε προτεραιότητα σε άλλο σχολείο που διέθετε αποκλειστικά Έλληνες μαθητές και καθυστέρησε επί μιάμιση ώρα την είσοδο του διαπολιτισμικού σχολείου, μιλώντας με αρμόδιους στο τηλέφωνο, χωρίς να βρίσκει λύση στο «πρόβλημα». Μάλιστα, καταγγέλλεται η επίδειξη αγενούς συμπεριφοράς προς τους εκπροσώπους του σχολείου κατά τη διάρκεια της «πιστοποίησης».

Το πρόβλημα λύθηκε αποκλειστικά χάρη στην αποτελεσματική παρέμβαση της Εφορίας Αρχαιοτήτων, ωστόσο λόγω της καθυστέρησης ο χρόνος παραμονής των μαθητών στον αρχαιολογικό χώρο μειώθηκε σημαντικά.Στην καταγγελία τους οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι η σφραγίδα της ελληνικής δημοκρατίας που φέρει κάθε σχολείο της χώρας θέτει σε ισχύ τον ίδιο νόμο περί ελεύθερης εισόδου στους αρχαιολογικούς χώρους, ενώ σημειώνουν πως η λύση δεν αποδείχθηκε δύσκολη, γεγονός που υποδεικνύει την έλλειψη βούλησης από την πλευρά μερίδας υπαλλήλων της υπηρεσίας.

Παραθέτουμε την καταγγελία:
Πηγή: alfavita

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.