Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

Ρουπακιάς: Μια απλή ανθρωποκτονία ήταν!

Προκλητικός εμφανίστηκε κατά την απολογία του ο Γιώργος Ρουπακιάς. Σόκαρε το ακροατήριο, χαρακτηρίζοντας "μία απλή ανθρωποκτονία" τη δολοφονία Φύσσα. "Επειδή ήταν πολιτικό το θέμα, έγινε αυτό που έγινε", είπε. Απούσα από το δικαστήριο η μητέρα του Παύλου, Μάγδα.
Σε κλίμα έντασης και κάτω από το αμείλικτο σφυροκόπημα της προέδρου της έδρας, Μαρίας Λεπενιώτη, ο Γ. Ρουπακιάς ξεκίνησε να απολογείται στη δίκη της Χρυσής Αυγής. Με τη Μάγδα Φύσσα να είναι για πρώτη φορά απούσα από τη συνεδρίαση, ο κατηγορούμενος για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα επιχείρησε να δώσει μία τελείως διαφορετική εκδοχή η οποία συνοψίστηκε στην εξής φράση: «Εκεί πάνω στη τρέλα σου... μια απλή ανθρωποκτονία ήταν και επειδή ήταν πολιτικό το θέμα, έγινε αυτό που έγινε».

Δεν ήταν λίγες πι φορές που μέλη του ακροατηρίου φώναξαν κατά του Γ. Ρουπακιά μετά τα όσα ανέφερε στο δικαστήριο, με τον πατέρα του δολοφονημένου Παύλου να φωνάζει στην έδρα αμέσως μετά τη διακοπή της συνεδρίασης: «Λέει ψέμματα κύριε πρόεδρε! Ήταν σκόπιμο. Μπορούσε να φύγει. Σούμο πάλευε φοβήθηκε τον Παύλο;».

Ο Γ. Ρουπακιάς υποστήριξε λίγο πολύ ότι δεν είχε καμία άλλη επιλογή από το να μαχαιρώσει τον 34χρονου μουσικό, αναφέροντας για προηγούμενη ομολογία του ότι «έβγαλε την ιστορία από το μυαλό του» και πως τίποτα δεν ισχύει.

Η πρόεδρος Μαρία Λεπενιώτη επιχείρησε συχνά να αποδομήσει τους υπερασπιστικούς ισχυρισμούς του κατηγορούμενου, ο οποίος υποστήριξε μεταξύ άλλων ότι το βράδυ της 18ης Σεπτεμβρίου του 2013:

· Πήγε ανάποδα την Παναγή Τσαλδάρη για να βρει, να παρκάρει το αυτοκίνητό του
· Μόνο ο Γ. Δήμου (ο μόνος κατηγορούμενος που έχει δώσει στοιχεία και ονόματα καταγγέλλοντας απειλές) ήταν με βεβαιότητα έξω από το Κοράλλι,
· Οι αναφορές των αστυνομικών ήταν ψευδείς, αφού όπως είπε «ποτέ δεν τους είπα "είμαι δικός σας"». · Στόχος του ήταν μόνο μα τραυματίσει τον Παύλο Φύσσα με το μαχαίρι, καθώς όπως ανέφερε, ερχόταν απειλητικά κατά πάνω του μαζί με άλλα 3-4 άτομα.

Κατηγορούμενος: Κατεβαίνω ρίχνω μια ματιά και βλέπω ένα κενό αντίθετα στην Τσαλδάρη. Μπήκα αντίθετα και προσπάθησα να το παρκάρω εκεί. Δεν είδα ανθρώπους με κοντάρια.

Πρόεδρος: Οι αστυνομικοί περιγράφουν άτομα που κρατούν κατι...

Κατηγ: Όχι είμαι κατηγορηματικός. Δεν υπήρχαν όλα αυτά. Καταρχήν έδωσαν 50 άτομα που δεν ήμασταν τότε.

Πρ: Άρα είναι και αυτή μια αναληθή αναφορά που κάνουν αστυνομικοί στο κέντρο...;

(..)

Κατηγ: Δεν πρόλαβα να παρκάρω καλα. Είναι εκεί ο Φυσσας με 3-4 άτομα πιο πίσω στην Τσαλδάρη 62. Είναι δικοί του, φιλοι του. Δεν είδα τί έκαναν. Δεν μιλούσαν ούτε στεκόντουσαν... πρόσεχα μόνο το δρόμο για να παρκάρω. Φωνές συγκεχυμένες άκουγα αλλά δεν γνωρίζω από που. Όλα έγιναν σε δευτερόλεπτα. Δεν πρόλαβα. Άκουγα φωνές μπροστά μας. Με το που φτάνω, διασταυρώθηκαν τα βλέμματά μας, μάλλον με θυμήθηκε από το Κοράλλι, που με είδε νωρίτερα και μου λέει «τί είναι ρε;» και έρχεται κατά πάνω μου, έκανε δύο βήματα προς τα εμένα και πίσω του έρχονταν οι αλλοι. Ανοίγω την πόρτα του αυτοκινήτου τραβάω χειρόφρενο και παίρνω ένα πτυσσόμενο μαχαίρι.
Πρ: Γιατί όλα αυτά; Είσαστε κλεισμένος σε ένα αμάξι και εσείς λέτε «ανοίγω την πόρτα και παίρνω το μαχαίρι»

Κατηγ: Το λάθος ήταν που ασυναίσθητα πήγα να πάρω το μαχαίρι

Πρ: Αν σήμερα έρθει κάποιος απειλητικά και είστε στο αμάξι, τί θα κάνετε;

Κατηγ: Τι να κάνω; Να κλείσω τις ασφάλειες με ανοιχτά τα παράθυρα;

Πρ: Και σήμερα έτσι θα αντιδρούσατε;

Κατηγ: Να μείνω σε κλειστό χώρο;

Πρ: Όχι, κύριε. Να βάλετε μπροστά να φύγετε...
Κατηγ: Να φύγω αντίθετα;

Πρ: Όπως μπήκατε αντίθετα, να φύγετε αντίθετα.
Αντί να κινηθείτε με το αυτοκίνητο; ανοίγετε την πόρτα και παίρνετε και το μαχαίρι;

Κατηγ: Περνούσαν λεωφορεία. Είχε κινηση. Αντίθετα να φύγω; Πως;

Πρ: Κρατούσε κάτι; Ο Παύλος Φύσσας;

Πρ: Τίποτα δεν κρατούσε, απλά ήταν 4 άτομα. Δεν έχω ανακατευτεί ποτέ με τέτοια πράγματα. Η πρώτη μου σκέψη, κακώς βέβαια, ήταν το μαχαίρι. Να φύγω αντίθετα δεν μπορούσα, ήταν μονόδρομος και είχε κίνηση. Να κλείσω παράθυρα δεν προλάβαινα. Εγώ πήγα να παρκάρω για να πάω στο Κοράλλι.

Πρ: Και αλλάξατε ξαφνικά προορισμό και ασχοληθήκατε με τα άλλα άτομα....
Κατηγ: Ο σκοπός ο δικός μου ήταν να απεγκλωβίσω έναν δικό μας στο Κερατσίνι.

Πρ: Μηπως ο προορισμός σας ήταν ο Φύσσας για τον οποίο και σταματήσατε;

Κατηγ· Όχι βεβαια. Ο προορισμός μου ήταν το Κοράλλι. Που να τα ξέρω εγώ αυτά που έγιναν; Υπέθεσα ότι κάποιοι χρυσαυγιτες με μηχανάκια, τους κυνήγησαν και βρέθηκαν στην Τσαλδάρη. Μάλλον υπέθεσε ο άνθρωπος ότι θέλαμε να τον περικυκλώσουμε για αυτό και κινήθηκε όπως κινηθηκε. Εμένα σκοπός μου ήταν το Κοράλλι. Καλώς ή κακώς για αυτό πήγαινα.

Πρ: βλέπετε να κινείται ένα άτομο απειλητικά προς το μέρος σας.... Αν δεν είχατε το μαχαίρι θα ανοίγετε πόρτα;

Κατηγ: Όχι θα έφευγα. Πεζος.

Πρ: Γιατί δεν το κάνατε τότε;


Κατηγ: Να ανοίξω την πόρτα να βγω έξω; Ούτε δευτερόλεπτο δεν θα άντεχα..

Πρ: θεωρείτε ότι ο μόνος τρόπος ήταν το: μαχαίρι;

Κατηγ: Μπροστά δεν μπορούσα να φύγω με το αμάξι, να μείνω δεν είχε νοημα. Βγαίνω έξω και κατευθείαν αρχίζει να με χτυπάει με γροθιές στο κεφάλι. Κρατώντας το μαχαίρι προσπάθησα να καλύψω το πρόσωπο μου.

(Φωνές στο ακροατήριο)
Κατηγ: Έχω τα χέρια στο κεφάλι. Εκείνη την ώρα του ρίχνω στα ποδια. Την πρώτη έστριψε και η δεύτερη μάλλον τον πέτυχε στην καρδιά...

Πρ: Εξεταστήκατε από ιατροδικαστή για χτυπήματα. Ξέρετε τί βρήκε; Σας βρήκε χτυπήματα;

Κατηγ: Ο ιατροδικαστής μου πιάνει το κεφάλι και μου λέει ότι είναι πιο μαλακό το τριχωτό της κεφαλής μου. Μετέπειτα είδα ότι δεν είχε γράψει τίποτα....
Πρ: Συμφωνούμε ότι στην έκθεση δεν αναγράφεται τίποτα από αυτά που λέτε. Την πρώτη φορά που τον χτυπήσατε;

Κατηγ: Ήταν στο πόδι.

Πρ: Όταν σκοπός του δράστη είναι να μην σκοτώσει, επιλέγει μέρη του σώματος που δεν είναι βασικά για τη ζωή του και άπαξ χτυπήσει μια φορά τον αποδυναμώνει. Η συνέχεια γιατί χρειαζόταν;

Κατηγ: Δεν έχω μπλέξει πουθενά ποτέ. Εκείνη την ώρα το μόνο που θες είναι να φύγεις από τα χέρια του άλλου.

Πρ: Να φύγετε. Κατά τον ιατροδικαστή, δεν σας έχει ακουμπήσει. Γιατί συνεχίζετε να τον χτυπάτε; Τα δύο επόμενα χρυπήματα στη θωρακική χώρα που οδηγούν σε...

Κατηγ: Δεν διαφωνώ καθολου. Ήμουν σκυμμένος και με βαρούσε ο άλλος θέλεις να δωσεις μία. Εκεί πάνω στη τρέλα σου... στην ταραχή μου... μια απλή ανθρωποκτονία ήταν και επειδή ηταν πολιτικό το θεμα εγινε αυτό που εγινε..

Ακροατήριο:Τι είπε ρε;;!

Πρ: Αλλάζει κάτι στην ανθρωποκτονία αυτό που λέτε;
Κατηγ: Ήρθαν οι αστυνομικοί αμέσως. Ο Φύσσας με έδειξε και σήκωσε την μπλούζα, ήταν όρθιος. Ήρθε ο αστυνομικός μου είπε δώσε άδεια αυτοκίνητου και ταυτότητα.

Πρ: έκανε έλεγχο για δίπλωμα και άδεια εκείνη την ώρα;

Κατηγ: Αυτό εγινε. Έρχεται περιπολικό, με βάζουν μέσα και ξεκινάμε Τμήμα. Δεν μου πέρασαν χειροπέδες και είχα το κινητό μου. Αυτά που λένε ειναι παραμύθια.

Πρ: Η φράση «είμαι δικός σας»;

Κατηγ: Ο αστυνομικός είπε στον ασύρματο ότι είμαι μέλος της Χα και του λέω «εγώ;» Και μου είπε ότι σταμάτα εσύ. Γιατί να πω «είμαι δικός σας» δεν τα είπα αυτά τα πράγματα!
Πηγή: 247news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.