Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Συνεχίζει να τρολάρει ο Τσίπρας: Ανακάλυψε πως η Ρωσία δεν είναι η ...ΕΣΣΔ!

Μια πρώτης τάξεως σπόντα για τον Παναγιώτη Λαφαζάνη και τη συνεργασία με τη Ρωσία έριξε ο Αλέξης Τσίπρας απαντώντας στο θέμα της συνεργασίας για τον αγωγό. Απαντώντας σχετικά με το άνοιγμα προς τη Μόσχα που έκανε η κυβέρνησή του αλλά και με το αν υπήρχε θέμα καταβολής 5 δισ. ευρώ στην Ελλάδα ως προκαταβολή, ο κ. Τσίπρας είπε χαρακτηριστικά: «Εγώ ποτέ δεν πήγα στη Ρωσία για να ζητήσω χρήματα. Αν κάποιοι θεωρούν ότι η Ρωσία είναι η συνέχεια της ΕΣΣΔ ας κάτσουν να τα λύσουν αυτά τα πράγματα. Εγώ ποτέ δεν είχα τέτοιες αυταπάτες»
Πηγή: Star
Αρχίζω να τον θαυμάζω σιγά-σιγά τον Τσίπρα. Τόσο ξετσίπωτη υποτίμηση της νοημοσύνης του ελληνικού λαού, σίγουρα δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου.
Ο θαυμασμός μου δε, έχει να κάνει και με το πόσα επίπεδα τρολαρίσματος μπορεί να χωρέσει σε μια μόνο πρόταση.

Επίπεδο τρολαρίσματος 1:
"Εγώ ποτέ δεν πήγα στη Ρωσία για να ζητήσω χρήματα."
Σα να λέμε, "εγώ μόνο για πρωθυπουργός δεν κάνω, αφού οι υπουργοί μου με έγραφαν στα παλιά τους τα παπούτσια και έκαναν τα δικά τους"
Επίπεδο τρολαρίσματος 1α:
Σας λέω χύμα πως είμαι ανίκανος ή ηλίθιος σε σχέση με το 1, αλλά σας θεωρώ τόσο ζώα που θα με ψηφίσετε
Επίπεδο τρολαρίσματος 1β:
Σας λέω χύμα και στα μούτρα σας ό,τι προκύπτει από το 1α γιατί είμαι σίγουρος πως σιγά να μην το καταλάβετε
Επίπεδο τρολαρίσματος 1γ:
Το γεγονός πως από τα γκάλοπ φαίνεται πως τουλάχιστον 1 στους 4 από εσάς θα με ψηφίσει, δείχνει πως έχω απόλυτο δίκιο στην αντίληψη που εκφράστηκε στο 1β... 

Επίπεδο τρολαρίσματος 2:
"κάποιοι θεωρούν ότι η Ρωσία είναι η συνέχεια της ΕΣΣΔ" υπονοόντας τον Πι-Λαφ. Και συμπληρώνει: "Εγώ ποτέ δεν είχα τέτοιες αυταπάτες"
Επίπεδο τρολαρίσματος 2α:
Σιγά μην ξέρατε κωλοπασόκια ψηφοφόροι μου, το τι έχουμε σούρει στην ΕΣΣΔ εγώ με τον Πι-Λαφ, μετά το 1991. Πως δεν την θεωρήσαμε και ποτέ δηλαδή και ως κάτι το θετικό...
Αλλά έτσι και αλλιώς σε ζουάβους απευθήνομαι... 
Επίπεδο τρολαρίσματος 2β:

"Εγώ ποτέ δεν είχα τέτοιες αυταπάτες"
Ως προς τι δεν "είχε αυταπάτες" ο Τσίπρας; Ως προς το αυτονόητο πως η Ρωσία δεν είναι ΕΣΣΔ;
Δηλαδή εάν είχε, θα θεωρούσε την προσέγγιση με αυτήν ως κάτι θετικό; Αφού για αυτό έφυγαν (μαζί με τον Πι-Λαφ) πριν 25 σχεδόν χρόνια από το ΚΚΕ... Γιατί έβλεπαν με αρνητικό μάτι την ΕΣΣΔ ιστορικά, και με θετικό την ΕΕ...
Και ξαναγυρνάμε στο

Επίπεδο τρολαρίσματος 3:
Μετά από όλα αυτά θα εξακολουθήσω να σας λέω πως είμαι "αριστερός". Σάματι έχετε καμμία σχέση με την λέξη για να καταλάβετε ή έστω να σας ενδιαφέρει το δούλεμα; 
Ένα οχταμηνάκι σύμβαση θα σου τάξω για το γιό σου και θα με χειροκροτάς ξεφτίλα... Ακόμη και εάν κατάλαβες πόσο σε φτύνω...

1 σχόλιο:

  1. Η ΕΟΚ ητανε το Κοινο Ευρωπαικο μας σπιτι συμφωνα με το Εσωτερικο τους Οπορτουνιστες μεσα στο ΚΚΕ με επικεφαλης τον Φαρακο τον Γκορμπατσοφ και τον Σεβαρνατζε. Η Περεστροικα και η Γκλασνοστ θα σωζανε την Ανθρωποτητα απο τον κακο τον Γεωργιανο. Οποιος ελεγε οτι δεν ειναι ετσι ητανε Δεινοσαυρος οπως ο Καπεταν Γιωτης. Και τωρα μας λεει οτι η Ρωσια δεν ειναι ΕΣΣΔ και δεν εχει αυταπατες. Σωπαααααααααααααααααααα............ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.