ΝΑΡ: Η ιστορία γράφεται με ανυπακοή στον ...επαναστατικό φορέα! |
Έτσι συμπεριφέρεται σαν τον γνωστό ανηψιό στην διαφήμηση του τζόκερ που προσπαθεί να σκοτώσει με κάθε μέσο τον «θείο» για να τον κληρονομήσει επιτέλους.
Αυτή είναι η χυδαιότητα.
Το «δράμα» τους είναι πως κάθε προσπάθεια χτυπήματος του «θείου», αποτελεί ταυτόχρονα και προσπάθεια εκούσιας ανεπανόρθωτης ζημιάς στην ίδια την προσδοκούμενη κληρονομιά.
Το γελοίο της παραπάνω προσπάθειας έγκειται στο γεγονός πως ο «θείος» έχει ήδη «θάψει» καμπόσους από τους επίδοξους δολοφόνους-κληρονόμους του, και όλα δείχνουν πως θα συνεχίσει έτσι...
Αφήστε λοιπόν τον «θείο» και κοιτάξτε να χαράξετε επαναστατική πολιτική, γιατί τζόκερ και "κληρονομιές" στην πολιτική και την ιστορία δεν υπάρχουν.
Τα παραπάνω με αφορμή μια αφίσσα του ΝΑΡ και την πλήρη διαστρέβλωση του νοήματος του συνθήματος «η ιστορία γράφεται με ανυπακοή»...
Έβγαλες το συμπέρασμα Trash ότι η ΑΝΥΠΑΚΟΗ στην αφίσα του ΝΑΡ αναφέρεται στο ΚΚΕ! Πού αλλού θα μπορούσε να αναφέρεται άραγε;;; Προσωπικά δεν θεωρώ χυδαίο αυτό που έκανε το ΝΑΡ ή και οποιοδήποτε άλλο κόμμα να το έκανε. Επίσης, πιστεύω ότι η ανυπακοή και στον κομματικό σου φορέα ακόμα, πρέπει να γίνεται όταν σε κρίσιμες στιγμές αυτός δεν μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος της λαϊκής πλειοψηφίας. Το κόμμα είναι μόνο ένα ΜΈΣΟ δεν είναι αυτοσκοπός. Τέλος, σχετικά με τη χάραξη επαναστατικής πολιτικής απ' την πλευρά του ΝΑΡ θέλω να πω ότι έχω διαπιστώσει, και χωρίς να υπερασπίζομαι το ΝΑΡ, ότι οποιοσδήποτε πολιτικός οργανισμός δεν "περνά" από τη γραμμή και τις μετωπικές συσπειρώσεις του ΚΚΕ χαρακτηρίζεται "οπορτουνιστικός" από αυτό. Νομίζω είναι πολύ βολική αυτή η ισοπέδωση και για το ΚΚΕ και για τον κόσμο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήARISTEROS EPANASTATIS
@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήΣτο ανυπακοή=ανυπακοή στον επαναστατικό φορέα, έχω ένα λινκάκι.
Ρίξτου μια ματιά να δεις πως δεν το έβγαλα από το κεφάλι μου.
Η κατάργηση της επαναστατικής πειθαρχείας δε, δεν ε(μπορεί να) είναι ποτέ προς όφελος του επαναστατικού σκοπού, αφού εάν αυτή απαξιωθεί τότε η οποιαδήποτε προσπάθεια επαναστατικής ανατροπής καθίσταται αδύνατη.
Το παράδειγμα του Βελουχιώτη είναι χαρακτηριστικό εξάλλου. Εάν πειθαρχούσε -ως όφειλε- στην πλειοψηφεία, ο ΔΣΕ θα είχε στην διάθεση του τον φυσικό του ηγέτη, ενάμισυ μόλις χρόνο αργότερα. Ο μόνος κερδισμένος από την ανυπακοή του Κλάρα, ήταν τελικά οι εγγλέζοι και η πιο μαύρη αντίδραση.
Παρότι το κείμενο γράφτηκε με αφορμή μια στοιχομυθία που είχα σε έλλο ποστ με έναν ΝΑΡίτη σε σχέση ακριβώς με αυτή την αφίσσα, η ανάρτηση δεν αφορά αποκλειστικά το ΝΑΡ.
Τέλος εάν βγάζεις αντικουκουεδίλα (έως και αντικομμουνισμό) από το πρωί μέχρι το βράδυ, σαφώς και είναι χυδαίο να χρησιμοποιείς "ήρωες" του χώρου τον οποίο προσπαθείς με κάθε τρόπο να απαξιώσεις, ελλείψη δικών σου.
Και την αρχή την έκανε το ΠΑΣΟΚ (εάν νομίζεις πως τα βάζω αποκλειστικά με το ΝΑΡ).
Ας μείνουμε λοιπόν στο αυτονόητο. Εάν το ΝΑΡ ή ο όποιος άλλος ψάχνει για ήρωες, ας κοιτάξει στα δικά του ιστορικά κιτάπια. Από την ίδρυση του και μετά δηλαδή. Το ΚΚΕ ζει ακόμη για να κληρονομηθεί η ιστορία του.
Η κριτική που γίνεται από το ΚΚΕ στους άλλους χώρους, τέλος, είναι συγκεκριμένη και ανά περίπτωση.
Δεν κάνει την ίδια κριτική στα Μ-Λ, στον ΣΥΡΙΖΑ, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ΠΑΣΟΚ.
Συγκεκριμένη κριτική κάνει στον καθένα. Οπότε το τσουβάλιασμα του τύπου "για όλους τα ίδια λέτε", απλά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήΔιευκρίνηση:
Το "Τέλος εάν βγάζεις αντικουκουεδίλα (έως και αντικομμουνισμό) από το πρωί μέχρι το βράδυ," δεν αποτελεί προσωπική αναφορά σε εσένα, και δεν έχω και τέτοια άποψη για σένα από τις κουβέντες που έχουμε ανταλλάξει.
Αυτό προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Εγω παλι οταν ακουω "αριστερος επαναστατης" , το μυαλο μου παει σε διαφημιστικα τρυκ οπως "τα κανει αορατα" ," μεγαλωνει (τρις) γερα παιδια " ,βαλε φερρυ σε συμφερει" κλπ κλπ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για να ληξει το θεμα της εσωκομματικης ΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ ...Οποιος εχει σκοπο την ανατροπη των κοινωνικων δομων και την αντικατασταση τους με αλλες καλυτερες ,οποιος δηλαδη παει να τα βαλει με ενα καθεστωτικο συστημα εξουσιας που εχει πλοκαμια που μ αυτα εχει δεσει χειροποδαρα την κοινωνια ,χωρις την εθελοντικη ,συνειδητη πειθαρχια στις ταξεις του "στρατου" του εθελοτυφλει και αυταπαταται καταντωντας ενας γραφικος αποτυχημενος Δον ,του γνωστου παραμυθιου .Κι αυτο δεν το λεω εγω ,το διδασκει η Ιστορικη Πειρα απο τον Σπαρτακο ακομα !
Με πορδες δεν βαφονται αυγα μαγκες .... Αν δεν ειστε αξιοι να λειτουργειτε ετσι..... καθηστε στα αυγα σας ,αλλιως η "δημοκρατικοτητα σας" ,η "ελευθεριοτητα σας " θα σας οδηγει παντα να μενετε καρφωμενοι με το δορυ σας στην κορφη της φτερωτης ενος Μυλου
( Σου ξαναγράφω το μήνυμα που μου σβήστηκε κατά λάθος πριν )
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο link;;;
Μήπως αυτό: http://fadomduck2.blogspot.gr/2015/06/blog-post_18.html
Τι σχέση έχει αυτό με την ανυπακοή στον κομματικό φορέα;
‘’ ΆντιΚΚΕ ‘’ και ‘’ Αντικομμουνισμός ‘’: Μου φαίνονται πολύ ‘’χαλαρές’’ κατηγορίες εννοιολογικά και δεν είμαι σίγουρος ότι το ΚΚΕ δεν κάνει κατάχρηση σε αυτούς τους όρους ,για να αποφύγει να απαντήσει σε κριτική ή και πολεμική που μπορεί να του γίνεται από άλλους χώρους. Και το ίδιο πιστεύω ότι συμβαίνει πολλές φορές και με φίλοΚΚΕ blogs. Έτσι, πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να κατηγορήσει το ΚΚΕ για ‘’ΑντΙΣΥΡΙΖίλα” ή για ‘’ ΆντιΚαπιταλισμό ‘’. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει πόλεμος θέσεων. Όλοι κονταροχτυπιούνται με όλους. Το θέμα είναι τα επιχειρήματα της κάθε πλευράς και πόσο αντανακλούν την πραγματικότητα. Δεν αναφερόμουνα στο ΠΑΣΟΚ προφανώς! Οτιδήποτε κομμουνιστικής αναφοράς υπάρχει έξω από το χώρο του κοινοβουλίου για το ΚΚΕ είναι οπορτουνιστικό! ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Σχέδιο Β’, Εργ. Αγ. , Νέα Σπορά, Τροτσκιστές, Όμιλος Γιάννης Κορδάτος, Όμιλος για τη Μελέτη της Λογικής της Ιστορίας… Για τις 2 τελευταίες δεν έχω δει να γίνεται κάποια κριτική, οπότε νομίζω δικαιούμαι να ομιλώ για ‘’ τσουβάλιασμα ‘’. Για Μ-Λ, σταλινικές οργανώσεις (‘’ Κόντρα’’, ‘’Ανασύνταξη του ΚΚΕ’’ κλπ ), Μαοϊκό χώρο έχεις δει κάποια κριτική από το ΚΚΕ γιατί εγώ δεν έχω δει… Επίσης, η μόνη κριτική που έχω δει να κάνει το ΚΚΕ στον τροτσκισμό είναι αυτή:
http://komep.gr/2006-teyxos-6/to-oportoynistiko-reyma-toy-trotskismoy
… την οποία θεωρώ πολύ ισοπεδωτική για το τροτσκιστικό χώρο.
Αν έχεις υπόψη σου κάποιες άλλες κριτικές για όλους τους προαναφερόμενους χώρους. Στείλ’τες μου, γιατί μ’ ενδιαφέρει.
( συνεχίζεται... )
ARISTEROS EPANASTATIS
@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήΜπερδεύεις ακούσια (ή και εκούσια) δύο διαφορετικά πράγματα.
Το ένα είναι η κριτική σε ιδεολογικά ρεύματα (στον τροτσκισμό π.χ.) και το άλλο είναι η κριτική σε κόμματα.
Όταν κριτικάρεις ένα ιδεολογικό ρεύμα σαν τέτοιο, αναγκαστικά για τα γενικά του χαρακτηριστικά θα μιλήσεις, και πολύ περισσότερο μέσω ενός ιδεολογικού οργάνου όπως η ΚΟΜΕΠ. Ανάλογα άρθρα θα βρεις και για τον "αντιεξουσιαστικό χώρο" κλπ.
Από την άλλη μεριά όταν κάνεις κριτική στο ΠΑΣΟΚ π.χ., δεν υφίσταται κανένας λόγος να κάνεις ξεχωριστή ιδεολογική κριτική στους τροτσκιστές του ΠΑΣΟΚ, λες και αυτοί βρίσκονται σε άλλο κόμμα. Το αυτό ισχύει και για τις "συνιστώσες" της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, του ΣΥΡΙΖΑ κλπ.
Για τις Μ-Λ οργανώσεις δεν νομίζω να βρεις κάτι πρόσφατο από την ΚΟΜΕΠ, για δύο (όπως το ερμηνεύω εγώ) λόγους:
Ο πρώτος είναι η συρρίκνωση μέχρι εξαφανίσεως του συγκεκριμένου πολιτικού ρεύματος, ο δεύτερος είναι πως αν εξαιρέσεις την εμμονική αντι-ΚΚΕ εμπάθεια που τους χαρακτηρίζει, στην πραγματικότητα σχεδόν τα ίδια με το ΚΚΕ λένε πλέον για όλα τα υπόλοιπα ζητήματα. Οι ιδεολογικές τους διαφορές με το ΚΚΕ τείνουν προς εξαφάνιση, εδώ και αρκετά χρόνια.
@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήΔεν καταλαβαίνω γιατί βγάζεις από το κάδρο το ΠΑΣΟΚ αλλά κρατάς μέσα σε αυτό τον ΣΥΡΙΖΑ και τα διάφορα παρακλάδια του. Πολύ πιο αριστερές θέσεις είχε το ΠΑΣΟΚ στην δεκαετία του '80 από τον σημερινό ΣΥΡΙΖΑ. Για να μην πω μέχρι και την περίοδο του Σημίτη.
Για τους προβοκάτορες του ΕΑ και ότι σχετίζεται με αυτούς, προσωπικά δεν θα ήθελα να δω καμμία πολιτική κριτική.
Τον χαφιέ τον αντιμετωπίζεις ως τέτοιο. Δεν τον αναβαθμίζεις σε πολιτικό αντίπαλο.
@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήΚαι για το τέλος, μια και καταλαβαίνω το τι είναι αυτό σε "ξενίζει". Το ΚΚΕ (όπως και κάθε ΚΚ) αντιλαμβάνεται τον επιστημονικό σοσιαλισμό σαν αυτό που είναι. Σαν μια επιστημονική δηλαδή θεωρία.
Αυτό έχει κάποιες συνεπαγωγές.
Μια επιστημονική θεώρηση δηλαδή μπορεί να είναι σωστή ή λάθος, αλλά δεν μπορεί ποτέ να είναι "σχετική".
Αν η ανάλυση δηλαδή του ΚΚΕ είναι σωστή (πράγμα που είναι λογικό να πιστεύει το ΚΚΕ -και ο καθένας- για τον εαυτό του), τότε αυτοδίκαια όλες οι αναλύσεις που διαφοροποιούνται από αυτήν είναι λάθος. Δεν μπορεί να είναι σωστές ταυτόχρονα δύο αντικρουόμενες επιστημονικές αντιλήψεις.
Αυτό είναι νομίζω κοινή λογική.
@@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήE όχι και τι σχέση έχει το λινκ με την ανυπακοή στον κομματικό φορέα, όταν η πρώτη-πρώτη (και η μόνη!) ανυπακοή του Βελουχιώτη που αναφέρει ο φίλος μας είναι η ανυπακοή του στο ΚΚΕ!
Για να είναι η πρώτη και η μόνη που αναφέρει, είναι προφανώς και η μόνη που θεωρεί άξια λόγου...
@ARISTEROS EPANASTATIS:
Διαγραφή" πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να κατηγορήσει το ΚΚΕ για ‘’ΑντΙΣΥΡΙΖίλα” "
Όχι δεν μπορεί, γιατί το ΚΚΕ δεν ιδρύθηκε στην βάση της αντιπαράθεσης με κάποιο άλλο πολιτικό κόμμα και κατά συνέπεια ουδέποτε εταιροκαθορίστηκε σε σχέση με κάποιο τέτοιο.
Αντίθετα όλα τα κόμματα της ελληνική αριστεράς και "αριστεράς" έχουν ιδρυθεί στην βάση της αντιπαράθεσης με το ΚΚΕ (εφόσον σχεδόν όλα προέρχονται από διασπάσεις του), το οποίο άλωστε προϋπήρχε όλων τους.
Εάν το ΚΚΕ είναι ένα συνεπές επαναστατικό κόμμα εξάλλου, τότε κανείς άλλος αριστερός ή "αριστερός" πολιτικός σχηματισμός δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Ο εταιροκαθορισμός εδώ βγάζει μάτι. Ένας εταιροκαθορισμός από τον οποίο δεν έχει ξεφύγει καν η σημερινή κυβερνώσα "αριστερά"
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Βελουχιώτη και την κομματική πειθαρχία:
Λες: ‘’ Η κατάργηση της επαναστατικής πειθαρχίας δε, δεν ε(μπορεί να) είναι ποτέ προς όφελος του επαναστατικού σκοπού, αφού εάν αυτή απαξιωθεί τότε η οποιαδήποτε προσπάθεια επαναστατικής ανατροπής καθίσταται αδύνατη.’’
Γενικά συμφωνώ, όμως θεωρώ ότι σε κάποιες κρίσιμες ιστορικές στιγμές ( τις οποίες δυστυχώς ελάχιστοι συνήθως τις συνειδητοποιούν, που νομίζω είναι και το αιώνιο πρόβλημα της Ιστορίας ) οι οργανωτικοί κανόνες ΠΡΕΠΕΙ να παρακαμφθούν. Ορθά έπραξε ο Άρης κατά τη γνώμη μου. Δεν είναι σωστό αυτό που λες ότι θα μπορούσε να πειθαρχήσει και να είναι ο ηγέτης του ΔΣΕ. Η πιο κρίσιμη στιγμή ήταν το 1944! Το 1946 έδινε τη μάχη το κόμμα σε πολύ πιο δυσμενείς συνθήκες. Έπρεπε να αντισταθεί από το 1944. Και νομίζω πως, με το παράδειγμα του, συνέχιζε την προσπάθεια να κερδίσει την πλειοψηφία του κόμματος με το μέρος του. Αντίστοιχα, θα μπορούσα να σου πω κι ‘’από την ανάποδη’’ ότι οι συνεπείς κομμουνιστικές δυνάμεις του ΚΚΣΕ την περίοδο της Περεστρόικα θα έπρεπε να αντισταθούν με όποιο τρόπο μπορούσαν καταστατικό ή μη, όταν η ηγεσία του κόμματος θα τις καλούσε να σεβαστούν τους οργανωτικούς κανόνες. Κοντολογίς, οι οργανωτικοί κανόνες είναι μόνο ένα μέσο για την υλοποίηση των επαναστατικών σκοπών, το οποίο πρέπει να παρακάμπτεται όταν αυτό εμποδίζει την πραγμάτωση τους. Γι αυτό πιστεύω ότι το ΚΚΕ θα έπρεπε να αποκαταστήσει τον Άρη και κομματικά.
Άλλη κρίσιμη ιστορική στιγμή θεωρώ, για παράδειγμα, την περίοδο που ο Λένιν επέστρεψε στην Αγία Πετρούπολη τον Απρίλη του 1917. Τι στάση νομίζεις θα κρατούσε ο Λένιν αν οι ‘’Θέσεις’’ του δεν επικρατούσαν στο μπολσεβίκικο κόμμα; Είναι ένα μεγάλο ερώτημα που με απασχολεί. Προσωπικά, πιστεύω ότι θα ακολουθούσε τον δρόμο του Άρη. Το λάθος του Άρη ( αν μπορεί να θεωρηθεί λάθος αυτό ) είναι ότι δεν κατάφερε να πείσει την πλειοψηφία του κόμματος για το δίκιο του.
Το ότι θα μπορεί μετά ο καθένας να επικαλείται την ‘’κρισιμότητα’’ της κατάστασης για να μην πειθαρχήσει προς τη συλλογική άποψη είναι σωστό. Αλλά το αν είχε δίκιο ή όχι θα φανεί, αργά ή γρήγορα, στο μέλλον.
ARISTEROS EPANASTATIS
@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήΕάν εσύ λες πως η κορυφαία στιγμή της ταξικής πάλης στην νεότερη Ελλάδα, ο αγώνας του '46-'49 ήταν "άνευ αξίας" γιατί κάτι είχε δήδεν κριθεί ήδη", δεν συμφωνεί σίγουρα μαζί σου η ...ελληνική αστική κυβέρνηση που ζήτησε ...πολιτικό άσυλο στο Λονδίνο το '48(!!!!) προ της διαφαινόμενης νίκης του ΔΣΕ!
Δεν θα την ξεσκίσουμε την ρημάδα την ιστορία με το έτσι θέλω...
-Κατάλαβες τώρα γιατί τα παίρνω;
@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήΤο ότι θα μπορεί μετά ο καθένας να επικαλείται την ‘’κρισιμότητα’’ της κατάστασης για να μην πειθαρχήσει προς τη συλλογική άποψη είναι σωστό. Αλλά το αν είχε δίκιο ή όχι θα φανεί, αργά ή γρήγορα, στο μέλλον."
Δεν θα φανεί στο μέλλον, άμεσα θα φανεί, με την διάλυση κάθε εσωτερικής συνοχής του επανστατικού φορέα.
"δεν συμφωνεί σίγουρα μαζί σου η ...ελληνική αστική κυβέρνηση που ζήτησε ...πολιτικό άσυλο στο Λονδίνο το '48(!!!!) προ της διαφαινόμενης νίκης του ΔΣΕ!"
ΔιαγραφήΚάτι ακόμα που δεν ήξερα!
Άμα μπορείς να με παραπέμψεις σε κάτι, για να διαβάσω περισσότερα πάνω στο θέμα, θα το εκτιμούσα δεόντως!
Κώστας
@Κώστας:
ΔιαγραφήΑπό όσο θυμάμαι αναφέρεται στο βιβλίο του Ραφαηλίδη "Ιστορία (κωμικοτραγική) του νεοελληνικού κράτους".
@Κώστας:
ΔιαγραφήΕίναι η περίοδος που οι Άγγλοι μην έχοντας πλέον πόρους και δυνάμεις έχουν αποφασίσει να αποσυρθούν από την Ελλάδα, οι Αμερικάνοι δεν έχουν μπει ακόμη στο παιχνίδι και τα τμήματα του ΔΣΕ έχουν φτάσει μέχρι την Λαμία και έξω από την Θεσσαλλονίκη.
Δεν προξενεί κάποια έκπληξη η απελπισία των ελλήνων αστών σε αυτό το χρονικό σημείο.
ηταν τοτε που ο μετεπειτα δικτατορας απο το αργος ορεστικο εφτασε τρεχοντας μεχρι τη λαμια σχεδον, ηταν την εποχη που βγηκε και το τραγουδι "παει το αργος παει και το βογατσικο", αλλα τοτε δυστηχως καποιοι δεν ειχαν εφαρμωσει τη διαταγη για εξοδο στο βουνο το 46 με αποτελεσμα να μην υπαρχουν εφεδρειες για να κυνηγησουν τους φασιστες και να τους πεταξουν στη θαλασσα
Διαγραφή@modesto:
ΔιαγραφήΔεν ισχύει το "καποιοι δεν ειχαν εφαρμωσει τη διαταγη για εξοδο στο βουνο το 46", η τραγικοή αλήθεια είναι πως όσοι είχαν παραμείνει ως εφεδρεία στις πόλεις ήταν ήδη μαντρωμένοι από το αστικό κράτος.
υπηρχε σαφης αποφαση για εξοδο στο βουνο (δεν θυμαμαι απεξω την αποφαση, υπαρχει ομως στα επισημα τα κειμενα) την οποια πολλα στελεχη (τυχαια σχεδον ολα το 68 ηταν στο "εσωτερικο"), η οποια την κρισιμη εποχη πριν το μαντρωμα δεν εφαρμοστηκε.
Διαγραφή@modesto:
ΔιαγραφήΗ απόφαση πάρθηκε μόλις στην 3η ολομέλεια του '47, ενώ το μάντρωμα είχε αρχίσει από το '45.
"Ενα από τα πιο σημαντικά και πιο πολυσυζητημένα Σώματα του ΚΚΕ στην περίοδο του εμφυλίου πολέμου είναι η 3η Ολομέλεια της ΚΕ του Κόμματος, που συνήλθε το Σεπτέμβρη του 1947. Πρόκειται για την Ολομέλεια που επικύρωσε τη μετατόπιση του κέντρου βάρους της κομματικής δουλιάς στην ένοπλη δράση. Η μετατόπιση αυτή είχε ήδη αρχίσει να πραγματοποιείται από την Ανοιξη του ’47. Πρόκειται όμως και για το κομματικό Σώμα που απασχόλησε πολύ στη συνέχεια το ΚΚΕ, αφού οι αποφάσεις του, σε σχέση με το χρόνο που λήφθηκαν, κρίθηκαν ανεδαφικές και συνεπώς αντικειμενικά ανεφάρμοστες."
http://www.rizospastis.gr/static.do?page=/history/dse/DSE_MEROS_40_15-12-96_10.jsp
πριν απο αυτη υπαρχει αποφαση (με την επιστροφη του ζαχαριαδη) που αναθετει στα επιτελεια να οργανωσουν αυτη τη δουλια πραγμα που δεν εγινε με αποτελεσμα να φτασουμε στο 47. αν και μεχρι το 47 υπηρχε αυτη η δυαντοτητα.
Διαγραφήαλλωστε τον οκτωμβρη του 47 περιπου 4000 ξεκινησαν απο την ρουμελη για το γραμμο στην περιβοητη πορεια. αν μπορεις να μαζεψεις 4000 τελος του 47, φανταζομαι οτι μπορουσες πολλαπλασιους νωριτερα
Υπηρχε συγκεκριμενη αποφαση απο το 1946 για εξοδο στο Βουνο 70000 ανθρωπων που δεν εφαρμοστηκε και ειχανε ερθει σε ριξη Ζαχαριαδης νμε τον Μάρκο. Προσχωρουσανε στο ΔΣΕ Στρατιωτες και τους διωχνανε στα σπιτια τους. Χωρια η καθυστερηση που εγινε επειδη ο Ζαχαριαδης με τιποτα δεν ηθελε να αφηση μεσα στην Αθηνα τον Σιάντο και αυτος με διαφορες δικαιολογιες καθυστερουσε................ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Διαγραφή@modesto
Διαγραφή@ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εγή η απόφαση για ρίξιμο του κέντρου βάρους στον ένοπλο αγώνα που γνωρίζω, είναι αυτή που μεταφέρω από τον Ριζοσπάστη.
Εάν γνωρίζετε κάτι άλλο, είμαι όλος αυτιά.
TRASH. Πρεπει να ητανε η 3η Ολομελεια του 1946 που μπηκανε οι Στοχοι και μιλαγε και για συγκεκριμενα νουμερα και απο Αθηνα Πειραια συνολικα 70000. Ειχε βγει Ο Μαρκος και οταν βγηκε ο Ζαχαριαδης και κανανε απολογισμο ειχανε την πρωτη αντιπαραθεση. Αν εχεις την 3η Συνδιασκεψη του 1950 τα εχει ολα μεσα. Αν δεν το εχεις να κοιταξω να ψαξω το βιβλιο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Διαγραφή@ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ:
ΔιαγραφήΈχω την εντύπωση πως η ολομέλεια του '46 ήταν η 2η και όχι η 3η.
Γίνε λίγο πιο σαφής εάν θέλεις.
Σωστα το λες θα το ψαξω κατσε ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Διαγραφή@ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ:
ΔιαγραφήΌχι μην το ψάξεις, έχουμε χαζέψει αμφότεροι :-)
Εφόσον η 2η ολομέλεια έγινε το '46 και δεν ακολούθησε συνέδριο, η απόφαση για το ρίξιμο όλου του βάρους στον ένοπλο αγώνα αφορούσε την 3η ολομέλεια του '47 που αναφέρω παραπάνω.
Σωστα το 1947 εχω μπροστα μου την ομιλια Ζαχαριαδη θα σου δωσω νουμερα και στοιχεια. λιγο υπομονη γιατι εχουμε και στραβομαρα πλεον.............. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔιαγραφήΑπο την ομιλια Ζαχαριαδη στην 3η Συνδιασκεψη αναφερει για χονδρο λαθος τον Μαρκο τον κατηγορει για κατσαπλια και οτι σαμποταρισε τις αποφασεις. Αναφερειτην Πελοποννησο που εφτασε μεχρι 5000 ενω μπορουσε να φτασει 15000 ελεγχαμε 400 χωρια. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔιαγραφήΕλα να σου πω και απο την Ομιλια του Χαριλαου να καραφλιασεις. Ο Καραγιωργης κρατουσε τις Εφεδρειες στην Νοτια Ελλάδα ενω η αποφαση ελεγε να πανε στο Γραμμο. Επισης η αποφαση για το ΓΚΑΝΕ έλεγε για Ανταρτικο αγωνα χωρις κρατημα σταθερα εδαφους ο Καραγιωργης οργανωνε οχυρωσεις για τακτικο πολεμο. δεν τα λεω εγω Ο Χαριλαος. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Διαγραφή@ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ:
ΔιαγραφήΗ διαφωνία για το εάν έπρεπε να προκριθεί ο ανταρτοπόλεμος του τακτικού αγώνα όπως υποστήριζαν κάποιοι αξιωματικοί του ΔΣΕ ή να συνδυαστούν οι δύο μορφές πάλης, δεν ήταν κατά βάση στρατιωτική αλλά καθαρά πολιτική.
Η μορφή του ανταρτοπολέμου είχε νόημα όσο ο ένοπλος αγώνας γίνονταν αντιληπτός ως μορφή ένοπλης πίεσης για εκδημοκρατισμό του καθεστώτος, μέχρι δηλαδή και την 3η ολομέλεια του '47.
Από την στιγμή που ο ένοπλος αγώνα πήρε την μορφή του επαναστατικού πόλεμου για την ανατροπή της αστικής τάξης και των ξένων πατρόνων της, ο πόλεμος φθοράς δεν είχε πλέον κανένα πολιτικό ή στρατιωτικό νόημα και χρησιμοποιούνταν μόνο ως μέσο ανάγκης.
Πολύ περισσότερο που η φθορά δεν αφορούσε τον αντίπαλο στρατό που εξοπλίζονταν αφειδώς από τους αμερικάνους, αλλά τον ίδιο τον ΔΣΕ που όσο πιο ψηλά ανέβαινε στα βουνά, τόσο αποκόπτονταν από τις βάσεις ανεφοδιασμού του και τον φιλικό επαρχιακό του περίγυρο.
Ήταν λεπτές αυτές οι αποφάσεις.
TRASH. Με παρεξηγησες. Η Αποφασεις λεγανε για Γραμμο Βιτσι Τακτικο Πολεμο και κρατημα σταθερα του χωρου για την Νοτια Ελλαδα ανταρτικο αγωνα και μονο. Ο Καραγιωργης συμφωνα με τον Χαριλαο κραταγε τις Εφεδρειες και εκανε τακτικο πολεμο. Την 3η συνδιασκεψη αν δεν την εχεις λεω να την παρεις. Ειναι ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔιαγραφήΑκόμη και οι ψύλλοι έχουν βήχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρωτηθηκα αρκετες φορες ποσες φορες οι αποφασεις της πλειοψηφειας ανατραπηκαν απο την ιδια τη ζωη.Το θεμα ειναι να εχουμε το θαρρος να αναγνωριζουμε τις λαθος αποφασεις απο τα μηνυματα που ερχονται και οχι να στηλωνουμε τα ποδια μαςλεγοντας.Δεν εκλαικευσαμε σωστα την αποφαση γιαυτο δεν προχωρησε.
ΑπάντησηΔιαγραφή@κοκ:
ΔιαγραφήΤο θέμα μας εδώ δεν είναι το εάν η πλειοψηφεία είναι αλάνθαστη (που ποτέ δεν είναι-από ανθρώπους αποτελείται), αλλά το εάν έχει το δικαίωμα να αποφασίζει ή όχι.
Αυτό είναι που αμφισβητείται.
Είναι η ίδια η έννοια της δημοκρατίας που πέφτει "βαριά" σε κάποιους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει, δηλαδή πήρες το σχόλιο του FUEGO και το συνδύασες με την κομματική αφίσα του ΝΑΡ! Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική σου…
Κατά τ’ άλλα, με λύπη βλέπω, και νομίζω κάθε καλοπροαίρετος το βλέπει, την διαστρέβλωση που κάνεις η οποία ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ!
Οι ‘’πολύ πιο δυσμενείς συνθήκες’’ που γράφω ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ από εσένα σε ‘’ άνευ αξίας’’ και ‘’ είχε δήθεν κριθεί ήδη ‘’. Η αναγνώριση της πραγματικότητας ότι οι συνθήκες ήταν πιο δύσκολες το 1946, σε σχέση με το 1944 δεν μειώνει καθόλου την αξία εκείνου του αγώνα. Κι απορώ από που κι ως που έβγαλες τέτοιο συμπέρασμα…
Βεβαίως, αν τα λεγόμενα μου τα άκουγες να βγαίνουν από το στόμα της Αλέκας Παπαρήγα(!) είμαι σίγουρος ότι η αντίδραση σου θα ήταν τελείως διαφορετική. Σε σώζει όμως που δεν υπάρχει σε γραπτό ντοκουμέντο η συγκεκριμένη της αναφορά!
Παίρνεις κάτι, το διαστρεβλώνεις και μετά εμφανίζεσαι και εκνευρισμένος πάνω σε αυτό που διαστρέβλωσες.
Σχετικά με την κριτική σε άλλους πολιτικούς χώρους: Για τον Όμιλο Γιάννης Κορδάτος και τον Όμιλο Μελέτης της Λογικής της Ιστορίας;; Νομίζω έχω δίκιο όταν μιλώ για ‘’τσουβάλιασμα’’.
Λες: ‘’Μια επιστημονική θεώρηση δηλαδή μπορεί να είναι σωστή ή λάθος, αλλά δεν μπορεί ποτέ να είναι "σχετική".
Αν η ανάλυση δηλαδή του ΚΚΕ είναι σωστή (πράγμα που είναι λογικό να πιστεύει το ΚΚΕ -και ο καθένας- για τον εαυτό του), τότε αυτοδίκαια όλες οι αναλύσεις που διαφοροποιούνται από αυτήν είναι λάθος. Δεν μπορεί να είναι σωστές ταυτόχρονα δύο αντικρουόμενες επιστημονικές αντιλήψεις.
Αυτό είναι νομίζω κοινή λογική.’’
Εδώ πέρα γίνεται ένα μπέρδεμα. Οι αναλύσεις των κομμάτων προφανώς και οφείλουν να έχουν μια επιστημονικότητα ( π.χ. η τεκμηρίωση των υλικών προϋποθέσεων για το πέρασμα στο σοσιαλισμό ) δεν πρέπει να συγχέονται όμως με την πολιτική πρακτική. Και προφανώς σε αυτήν αναφερόμουνα όταν γράφω στο πρώτο μου σχόλιο: ‘’ οποιοσδήποτε πολιτικός οργανισμός δεν "περνά" από τη γραμμή και τις μετωπικές συσπειρώσεις του ΚΚΕ χαρακτηρίζεται "οπορτουνιστικός" από αυτό. ‘’
Η πολιτική πρακτική είναι η προσπάθεια να εφαρμόσεις τη ‘’γραμμή’’ σου και περιλαμβάνει γενικά πολιτικά καθήκοντα ( π.χ. ο στόχος για ισχυροποίηση του ΚΚΕ παντού! ) , τακτικές κινήσεις ( π.χ. η συμμαχία με τα μικροαστικά στρώματα στον αντιμονοπωλιακό αγώνα ) και χειρισμούς ( π.χ. ξεχωριστές συγκεντρώσεις από τη ΓΣΕΕ ). Αυτά δεν έχουν σχέση με την επιστήμη!!! Αλίμονο αν ανάγεται σε διαφορετική ‘’επιστημονική αντίληψη’’ το αν πρέπει να συμμετάσχω σε μια πορεία της ΓΣΕΕ ή του ΠΑΜΕ ή αν πρέπει να συμμετέχω στην ‘’Λαϊκή Επιτροπή’’ ( ΚΚΕ ) ή στην ‘’Εργατική Λέσχη’’ ( ΑΝΤΑΡΣΥΑ ) της γειτονιάς μου.
ARISTEROS EPANASTATIS
@ARISTEROS EPANASTATIS:
Διαγραφή-Δεν πήρα το σχόλιο του Fuego και το συνδύασα εγώ με την κομματική αφίσσα ΝΑΡ. Το σχόλιο αναφέρονταν στην κομματική αφίσσα του ΝΑΡ.
Εκεί είναι, και όποιος έχει μάτια βλέπει. Σε αυτό θα συμφωνήσουμε μάλλον.
-Γράφεις επί λέξη:
"Δεν είναι σωστό αυτό που λες ότι θα μπορούσε να πειθαρχήσει και να είναι ο ηγέτης του ΔΣΕ. Η πιο κρίσιμη στιγμή ήταν το 1944! "
-Τι παραποιώ όταν από τα παραπάνω συνάγω πως εσύ ισχυρίζεσαι πως το '46 ήταν τουλάχιστον άνευ λόγου, αφού κατ'εσέ η "κρίσιμη στιγμή" είχε ήδη περάσει;
Και πολύ περισσότερο που το λες και σχεδόν καθαρά, αφού η κουβέντα αφορά ακριβώς την προσδοκόμενη προσφορά του Βελουχιώτη στον αγώνα του ΔΣΕ.
Επάνω σε αυτήν την υπόθεση τοποθετείσαι όταν απαντάς χοντρικά "τι είχαμε-τι χάσαμε...".
Γραπτά είναι, ο καθένας μπορεί να παρακολουθήσει την εξέλιξη της κουβέντας και να βγάλει τα συμπεράσματα του για το ποιός διαστρεβλώνει ποιόν εδώ πέρα.
Εκτός εάν ήθελες να πεις κάτι άλλο με αυτήν σου την αναφορά, οπότε είμαι όλος αυτιά.
-Ποιός όμιλος Γιάννης Κορδάτος και ποια κριτική της ιστορίας; Από ποτε αναβαθμίστηκαν σε πολιτικές οργανώσεις οι φιλοσοφικοί όμιλοι; Αν και μιλώντας για τους πρώτους, με δεδομένη την φραξιονιστική τους προσπάθεια, κάθε κουβέντα είναι περιττή.
-Η επιστημονική ανάλυση κάθε κόμματος (π.χ. θέση της ελλάδας στο διεθνές ιμπεριαλιστικό σύστημα, βαθμός ανάπτυξης του ελληνικού καπιταλισμού, διεθνής ιμπεριαλιστικός συσχετισμός, κλπ) καθορίζει την στρατηγική του. Η τακτική απορρέει από την στρατηγική και οι πολιτικές κινήσεις είναι η πρακτική εφαρμογή της τακτικής.
Ο διαχωρισμός (ή ακόμη χειρότερα η αυτονόμηση) των παραπάνω είναι ο ορισμός του οπορτουνισμού όσο αφορά τις δικές μας αντιλήψεις, και είναι ακριβώς αυτό που βλέπω να κάνεις στο σχόλιο σου όταν τα διαχωρίζεις.
''Ο διαχωρισμός (ή ακόμη χειρότερα η αυτονόμηση) των παραπάνω είναι ο ορισμός του οπορτουνισμού όσο αφορά τις δικές μας αντιλήψεις, και είναι ακριβώς αυτό που βλέπω να κάνεις στο σχόλιο σου όταν τα διαχωρίζεις.''
ΔιαγραφήΝα προσθέσω στον διαχωρισμό της στρατηγικής και τακτικής και την ταύτισή τους ως τον ορισμό του οπορτουνισμού. Σε αυτήν δε την τελευταία είναι που την πατάνε κυρίως οι αντιεξουσιασταί.
Ένα κόμμα επαναστατικό συνδέει διαλεκτικά την στρατηγική με την τακτική, ούτε τα διαχωρίζει ούτε τα ταυτίζει.
Sukhoi
Όπως σου είπα και προηγουμένως, σε σώζει που δεν υπάρχουν σε κάποια γραπτή αναφορά τα λεγόμενα της Παπαρήγα. Η διαστρέβλωση που έκανες, ομολογουμένως ήταν έξυπνη, για να πας αλλού την κουβέντα. Έτσι εγώ εμφανίζομαι να υποτιμώ τον αγώνα του ΔΣΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο έχω ξαναπει νομίζω ότι όλα τα κείμενα έχουν από τη φύση τους αφαιρετικότητα. Το 1944 ήταν ''κρίσιμη στιγμή'' ΣΕ ΣΧΕΣΗ με την προσπάθεια Άγγλων και ελλήνων αστών να διαμορφώσουν την εξαφανισμένη τους εξουσία. Από τη στιγμή που το ΚΚΕ επιτρέπει τη διαμόρφωση της, τότε ο αγώνας περνά σε άλλη φάση. Μετά το '44 έχεις 2 ''εξουσίες" που παλεύουν για να τσακίσει η μία την άλλη. Σε εκείνη τη φάση ΠΡΟΦΑΝΩΣ και υπάρχουν και εκεί ''κρίσιμες στιγμές'' που γείρουν την πλάστιγγα προς τη μια ή την άλλη πλευρά.
Όσον αφορά την επιστημονική ανάλυση που κάνει το κάθε κόμμα: Τέτοιου είδους απαντήσεις τις ξέρω κι εγώ! Και είναι πολύ εύκολες όταν θες να αποφύγεις την ουσία του ζητήματος. Προφανώς, ξέρω τη σύνδεση επιστημονικής ανάλυσης - στρατηγικής - τακτικής -χειρισμών.
Ουσιαστικά αυτό που κάνεις είναι ο απόλυτος δογματισμός! Το να κατέβει για παράδειγμα σε μια πορεία το ΠΑΜΕ μαζί ή χώρια από τη ΓΣΕΕ είναι θέμα επιστημονικής αντίληψης! Το να παρέμβει και με ποιο τρόπο σε κινητοποιήσεις που δεν ξεκίνησαν με δική του πρωτοβουλία είναι ζήτημα επιστήμης! Η δημιουργία του ΠΑΜΕ/ΜΑΣ κλπ ανάγεται σε επιστήμη! Οπότε ξεμπερδεύεις εύκολα! Το ΚΚΕ θεωρείς ότι έχει την επιστημονική αντίληψη, άρα δικαιούται να είναι το μόνο σωστό και όλοι οι άλλοι στερούνται επιστημονικότητας ( με βάση τη λογική σου ) οπότε είναι λάθος!
ARISTEROS EPANASTATIS
@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήΑν τελικά σε παρεξήγησα και δεν υποτιμάς τον αγώνα του ΔΣΕ, τότε η αναφορά σου στο "κρίσιμο '44" -ως απάντηση- στο "η απειθαρχεία του Άρη στέρησε τις υπήρεσίες του από τον ΔΣΕ", στερήται κάθε νοήματος.
Παρακάτω.
Αφού ξέρεις την σύνδεση ανάλυσης-τακτικής-στρατηγικής, δεν καταλαβαίνω που διαφωνείς μαζί μου.
Της δημιουργίας του ΠΑΜΕ π.χ. έχει προηγηθεί συγκεκριμένη ανάλυση-συγκεκριμένων καταστάσεων.
Ακολούθως οι πρακτικές του βασίζονται στην ανωτέρω ανάλυση που οδήγησε στην δημιουργία του και δεν τις κατέβασε το κεφάλι του Πέρρου ένα πρωί που είχε χανγκόβερ π.χ.
Εάν συμφωνείς με την αρχική ανάλυση τότε ΟΛΕΣ οι τακτικές ενέργειες που υποστηρίζουν την στρατηγική που προέκυψε από αυτή την ανάλυση είναι σωστές. Εάν διαφωνείς, είναι ΟΛΕΣ λάθος.
Όταν βέβαια ανήκεις σε έναν φορέα που ουσιαστικά δεν έχει ανάλυση, έχει σαν θεωρητική στρατηγική τον ..."κομμουνιστικό"!!!(ούτε καν σοσιαλιστικό) μετασχηματισμό και τακτική "βουρ να φύγει ο Σαμαράς" (λες και ο Τσίπρας εξυπηρετεί άλλα ταξικά συμφέροντα), όλα τα παραπάνω που σου είπα σου φαίνονται "απόλυτος δογματισμός" όσο και σε εμένα οι δικές σου αντιλήψεις χαρακτηρίζονται ως ο ορισμός του οπορτουνισμού.
Ακόμη και ο όρος "δογματισμός" κάτι λέει.
Φυσικά και στην επιστήμη (εάν τέτοια θεωρούμε την ιδεολογία μας) υπάρχουν δόγματα, τα οποία επαληθεύονται ή όχι, πειραματικά.
Και το ΚΚΕ έχει την ενοχλητική τάση να δικαιώνεται συνεχώς, εδώ και πολλά χρόνια. Άρα για "δογματισμό" δεν μπορείς να το κατηγορήσεις.
Μπορείς βέβαια να κατηγορήσεις κάποιους άλλους, για τους οποίους η έννοια "αυτοκριτική" είναι άγνωστη λέξη.
@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήΕσένα δεν "σε σώζει" τίποτε, καθώς τα σχόλια σου μπορούν να αναγνωστούν από τον καθένα.
@ARISTEROS EPANASTATIS:
ΔιαγραφήΚαι για να γυρίσουμε και στην αρχή της διαφωνίας μας.
Αυτή αφορούσε το εάν και κατά πόσο η "ανυπακοή" για την οποία μιλάει το ΝΑΡ αφορά την ανυπακοή στον ίδιο τον επαναστατικό φορέα.
Και από την μία μου λες πως διαστρεβλώνω, ενώ από την άλλη υπερασπίζεσαι ακριβώς αυτή την θέση!
"πιστεύω ότι η ανυπακοή και στον κομματικό σου φορέα ακόμα, πρέπει να γίνεται όταν σε κρίσιμες στιγμές αυτός δεν μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος της λαϊκής πλειοψηφίας. "
Σαν αν μην μας τα λες καλά...
Και παρακάτω συνεχίζεις στον ίδιο ρυθμό ανοίγοντας ένα ακόμη διαφορετικό ζήτημα για κάθε απάντηση που παίρνεις, ελπίζοντας πως μέσα στην κουβέντα θα ξεχαστεί η βασική διαφωνία.
θα γράψω σεντόνι εάν τα απαρυθμίσω.
Πάντως το σίγουρο είναι πως δεν έχεις δικαίωμα να με κατηγορείς για όποιουδήποτε είδους "διαστρεβλωση" (απαντάω ακριβώς σε ότι διαβάζω), ούτε φυσικά για πέταγμα της μπάλλας στην εξέδρα, όταν το κάνεις 4-5 φορές σε κάθε σου σχόλιο...
"Το ΚΚΕ θεωρείς ότι έχει την επιστημονική αντίληψη, άρα δικαιούται να είναι το μόνο σωστό και όλοι οι άλλοι στερούνται επιστημονικότητας ( με βάση τη λογική σου ) οπότε είναι λάθος!"
ΔιαγραφήΜε βάση τη λογική "ΣΟΥ";;;;;;;;;;;;
(Ε, ΡΕ ΑΥΤΗ Η ΜΑΝΙΑ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥ!!!)
Αυτή η λογική (Το ΚΚΕ έχει την επιστημονική αντίληψη...) είναι του TRASH; ΔΗΛ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ;;;;;;;;;
TRASH αγόρασες τη λογική: Το ΚΚΕ έχει την επιστημονική αντίληψη...;;;
Ποσο; Να ξέρω δηλ αν είναι να αγοράσω και εγω καμιά.
Τώρα μάλιστα με την κρίση, συμφέρει, γενικά, να αγοράζεις.
@ARISTEROS EPANASTATIS:
(1000 συγνώμη ARISTERΕ EPANASTATI για την καθυστέρηση, αλλά ξύπνησε ο έμπορας μέσα μου)
λες λοιπον: Το ΚΚΕ θεωρείς ότι έχει την επιστημονική αντίληψη, άρα δικαιούται να είναι το μόνο σωστό και όλοι οι άλλοι στερούνται επιστημονικότητας ( με βάση τη λογική σου) οπότε είναι λάθος!
Άρα, κατά τη γνώμη (σου) [βάζω το "σου" και εδω σε παρένθεση, γτ και σε αυτο έχω κπ αμφιβολίες, κατά πόσο είναι "σου"] υπάρχουν και αλλα κόμματα ή ομάδες ή συλλογικότητες ή τάσεις ή δεν ξερω τι που έχουν σωστή επιστημονική αντίληψη.
ΛΑΘΟΣ, φίλε μου! Δεν υπάρχουν άλλα κόμματα ή ομάδες.... κλπ που να έχουν σωστή επιστημονική αντίληψη σχετικά με την ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ή, γενικά, με την ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ!
Και αυτό όχι γτ το ΚΚΕ έχει το σύμπλεγμα ή την εμονη της κατοχής και της ιδιοκτησίας -μην του πάρουνε την επιστήμη, αλλά γτ είναι το μόνο κόμμα που δηλώνει επίσημα, ενόρκως και κατηγορηματικώς ότι υποστηρίζει και προβάλλει την ΕΠΙΣΤΗΜΗ του Κομμουνισμού! Χωρίς φόβο, χωρίς πάθος, χωρίς να δινει αξία ή ΥΠΕΡΑΞΙΑ στις δυσκολίες, τους κινδύνους, τις επιπτώσεις, το ΚΟΣΤΟΣ που μπορεί να επιφέρει αυτή του η προτίμηση. Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ βρίσκεται στο αρχείο του ΚΚΕ, στο Ριζοσπάστη, στις βιβλιοθήκες του ΚΚΕ, στο βιβλιοπωλείο του ΚΚΕ (ΣΕΠ, Σύγχρονη Εποχή), στο Στέκι Πολιτισμού του ΚΚΕ και όπου αλλού είναι.
ΑΛΗΣ
Τράβα το δρόμο σου, κι άσε τον κόσμο να λέει! Μαρξ (Από τη «Θεία Κωμωδία» του Δάντη).
Bρηκε "μεδουλι " τελικα το κομμα με την ΜΗ κομματικη αποκατασταση του Αρη λογω της τοτε ανυπακοης του ! Αναγκαστηκαν να βγαλουν στη φορα ολοι αυτοι οι "ARISTEROI EPANASTASTES"" ,απο τα διαφορα γκρουπουσκουλα και αναχωματα την κορυφαια προσωπικη τους ΕΝΟΧΗ που τους κατατρωει παντα καθε βραδυ πριν κοιμηθουν ...οτι δηλαδη εγκατελειψαν το κομμα και "αναχωρησαν" καποτε μη αντεχοντας τις εσωκομματικες -βασανιστικες ειν αληθεια πολλες φορες - λειτουργιες .Το να υποτασσεσαι εθελοντικα και να παλευεις μαζι με την πλειοψηφια ακομα κι αν πιστευεις ως τα τρισβαθα της ψυχης σου οτι αυτη εχει αδικο ! Το να μην αφηνεις τον εαυτο σου ουτε στιγμη να παρασυρθει απο "αδιαφορια" στην εκτελεση μιας αποφασης με την οποια διαφωνεις ,γιατι εχεις ΜΑΘΕΙ στο "σχολειο αυτο" οτι ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ στον αδυσωπητο ταξικο αγωνα ειναι ...η ΑΡΑΓΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ και η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ! Ειμαστε γενιες που μεγαλωσαμε με την "πολυτελεια" της "νομιμοτητας" του κομματος και δεν εκτιμησαμε οτι αυτο που κρατησε στη ζωη ΑΥΤΟ ειδικα το κομμα -σε σχεση με πολλα αλλα- που περασε τα μισα απο τα 100 χρονια του στην παρανομια ....ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΑ ...Η ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ,Η ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ,Η ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ακομα και με σφυγμενα τα δοντια απεναντι στο εξωτερικο εχθρο αλλα και τον οπορτουνισμο !! Ευχομαι να μην ερθουν παλι εποχες παρανομιας γιατι ολα αυτα τα "ελευθεριακα" φυντανακια ,που θα εχουν εντρειφησει εν τω μεταξυ τοσο πολυ στην αντικκεδιλα ....απο την "κριτικη" γιατι δεν παει πχ το ΠΑΜΕ "ενωτικα" με τα πουληταρια της ΓΣΕΕ (μαθαινοντας ετσι τον εργατη να κανει "σκοντα") θα εχουν περασει στην αντιπερα οχθη ... εξελισωμενοι σε διωκτες μας ,στο ονομα της "κομμουνιστικης τους καθαροτητας " που μονο αυτοι ....καταλαβαινουν τοσο καλα ...
ΑπάντησηΔιαγραφή@Γκεόργκυ Ζούκωφ:
ΔιαγραφήΊσως εδώ να διαφωνήσουμε στρατηγέ μου, αλλά η δική μου αντίληψη είναι πως όταν ξεχωρίσει ολοκληρωτικά η ήρα από το στάρι, καμπόσα από αυτά τα παιδια θα είναι δίπλα μας.
Τότε δεν θα μπορούν να τα κοροϊδέψουν άλλο...
@Γκεόργκυ Ζούκωφ:
ΔιαγραφήΌπως λένε και στο μέτωπο:
"Κρατήστε τις γραμμές!!!!!!!"
εχεις δικιο σ. αλλαξε το "ολα αυτα τα ..." με το "πολλα"
Διαγραφήεχεις δικιο ,αστοχια στην εκφραση ...