Λίστα με 24 ιδιωτικοποιήσεις, με κορυφαία για το 2015 την ολοκλήρωση της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην κοινοπραξία της γερμανικής Fraport- ομίλου Κοπελούζου προτείνει η κυβέρνηση, στο σχέδιο για τη συμφωνία με δανειστές για την περίοδο Ιουλίος 2015 έως 31 Μαρτίου του 2016.
Συνολικά από τις ιδιωτικοποιήσεις δημοσίων εταιρειών και υποδομών η κυβέρνηση προβλέπει έσοδα 12,321 δισ. ως και το 2022 -αλλά μόλις 2,2 δισ. ως το 2019- καθώς και έσοδα 3,788 δισ. ως το 2022 από την αξιοποίηση γης. Για φέτος, τα συνολικά έσοδα από αποκρατικοποιήσεις εκτιμώνται στο 1,561 δισ., εκ των οποίων το 1,234 δισ. θα προέλθει από τα περιφερειακά αεροδρόμια και από πωλήσεις και παραχωρήσεις που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, αλλά το τίμημα καταβάλλεται σταδιακά. Η ιδιωτικοποίηση των λιμανιών, ΟΛΘ, ΟΛΠ και 10 περιφερειακών λιμανιών πηγαίνει για το 2016 με συνολικά έσοδα 500 εκατ. Το 2016 τοποθετείται η πώληση του ΔΕΣΦΑ με 188 εκατ. για το μερίδιο του Δημοσίου, (αν δώσει το πράσινο φως η Κομισιόν) και του ποσοστού που κατέχει το Δημόσιο στο αεροδρόμιο των Σπάτων έναντι 50 εκατ. Τίμημα μόλις 50 εκατ. ευρώ προβλέπεται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/Rosco.
To 2016 εκτιμάται ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα εισπράξει 95 εκατ., από την πώληση του Αστέρα Βουλιαγμένης. Εσοδα περί τα 50 εκατ. θα έχει το 2016 το ΤΑΙΠΕΔ από την Εγνατία Οδό, ενώ το «Ελληνικό» συμπεριλαμβάνεται μεν στον πίνακα με ένα αστερίσκο, χωρίς καμία πρόβλεψη για έσοδα μέχρι το 2022. Από την παραχώρηση ακινήτων αναμένονται 300 εκατ. το 2016 και 500 εκατ. ετησίως από το 2017 μέχρι το 2022.
Συνολικά από τις ιδιωτικοποιήσεις δημοσίων εταιρειών και υποδομών η κυβέρνηση προβλέπει έσοδα 12,321 δισ. ως και το 2022 -αλλά μόλις 2,2 δισ. ως το 2019- καθώς και έσοδα 3,788 δισ. ως το 2022 από την αξιοποίηση γης. Για φέτος, τα συνολικά έσοδα από αποκρατικοποιήσεις εκτιμώνται στο 1,561 δισ., εκ των οποίων το 1,234 δισ. θα προέλθει από τα περιφερειακά αεροδρόμια και από πωλήσεις και παραχωρήσεις που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, αλλά το τίμημα καταβάλλεται σταδιακά. Η ιδιωτικοποίηση των λιμανιών, ΟΛΘ, ΟΛΠ και 10 περιφερειακών λιμανιών πηγαίνει για το 2016 με συνολικά έσοδα 500 εκατ. Το 2016 τοποθετείται η πώληση του ΔΕΣΦΑ με 188 εκατ. για το μερίδιο του Δημοσίου, (αν δώσει το πράσινο φως η Κομισιόν) και του ποσοστού που κατέχει το Δημόσιο στο αεροδρόμιο των Σπάτων έναντι 50 εκατ. Τίμημα μόλις 50 εκατ. ευρώ προβλέπεται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/Rosco.
To 2016 εκτιμάται ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα εισπράξει 95 εκατ., από την πώληση του Αστέρα Βουλιαγμένης. Εσοδα περί τα 50 εκατ. θα έχει το 2016 το ΤΑΙΠΕΔ από την Εγνατία Οδό, ενώ το «Ελληνικό» συμπεριλαμβάνεται μεν στον πίνακα με ένα αστερίσκο, χωρίς καμία πρόβλεψη για έσοδα μέχρι το 2022. Από την παραχώρηση ακινήτων αναμένονται 300 εκατ. το 2016 και 500 εκατ. ετησίως από το 2017 μέχρι το 2022.
Πηγή: ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.