Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΕΙΛΕΙ Ο «ΜΕΓΑΛΟΣ» ΜΑΦΙΟΖΟΣ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ !

ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ 
Στην Ηλεία των «εργολάβων», της διαπλοκής , της διαφθοράς και του μαύρου χρήματος , το μαύρο υπόγειο ποτάμι του υποκόσμου με τα λευκά κολάρα, προβληματισμένο από τις αποκαλύψεις και τις παρεμβάσεις της δημοσιογραφικής έρευνας , μας στέλνει απειλητικά μηνύματα.

Έμαθα λοιπόν τις τελευταίες ώρες ότι έχω μπει στο στόχαστρο του Μεγάλου της Ηλείας ! Μου μετέφεραν ότι τον έχω εκνευρίσει πολύ και ότι σύντομα ο …Μεγάλος θα καθαρίσει την υπόθεση με μένα .

Ποιος μπορεί να είναι άραγε ο Μεγάλος που εκνεύρισα με τη δουλειά μου;
Είναι κάποιος τοπικός αιρετός παράγοντας που είναι χωμένος μέχρι τον λαιμό στον βόθρο της διαπλοκής και της διαφθοράς ;

Είναι κάποιος επώνυμος με λευκό κολάρο, υπεράνω υποψίας που η δημοσιογραφική έρευνα που κάνω του χάλασε το προφίλ και τα μελλοντικά σχέδια για παράνομες συναλλαγές με ανθρώπους της μαφίας ;

Είναι κάποιο φασιστοειδές που σχετίζεται με τις εγκληματικές πράξεις που αποκαλύφθηκαν τελευταία πανελλαδικά ;

Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει ποιος μπορεί να είναι και τι ρόλο παίζει ο Μεγάλος της Ηλείας.
«Μεγάλοι» υπήρξαν πανελλαδικά πολλοί και έγιναν μέσα σε μια ημέρα «μικροί και ασήμαντοι» όταν η δημοσιογραφική έρευνα τους ξεσκέπασε και αποκάλυψε στους πολίτες την έκνομη δραστηριότητά τους . Ισως και αυτός να φοβάται ότι θα έχει την ίδια τύχη με τους άλλους Μεγάλους . Και επιχειρεί να προλάβει την κατάσταση καθώς ίσως έχει πληροφορηθεί ότι χειριζόμαστε και ερευνούμε δημοσιογραφικά πρωτοφανείς υποθέσεις διαφθοράς που σχετίζονται με επωνύμους και με τον υπόκοσμο της Ηλείας .

Δεν είμαι από τους «ψωνισμένους» δημοσιογράφους που με το παραμικρό ζητούν προστασία από την αστυνομία αν και θα μπορούσα να το κάνω μετά την δολοφονική επίθεση που δέχθηκα από αγνώστους έξω από το σπίτι μου το 2008. Δημοσιοποιώ αυτή την ιστορία , μόνο και μόνο για να προστατέψω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου.

Ενημερώνω επίσης ότι παρέδωσα ένα φάκελο με αναλυτικά στοιχεία της άνω απειλής , που μπορεί με συγκεκριμένες διαδικασίες να οδηγήσει στον …Μεγάλο της Ηλείας και στα θρασύδειλα – απρόσεκτα τσιράκια του, στα χέρια συναδέλφων μου και συγγενικών μου προσώπων.

Για το θέμα ενημερώθηκαν και οι δικαστικές Αρχές.
Αν «καθαρίσει» λοιπόν την υπόθεση ο …Μεγάλος της Ηλείας με μένα, όλοι θα γνωρίζουν τον μαφιόζο εντολέα.-
Πηγή: "Αποκαλύψεις"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.