Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Τίτλοι τέλους


Με προβλημάτισε πολύ αν έπρεπε να συνεχίσει ή όχι την λειτουργεία του ο fadomduck2.
Εδώ και αρκετό καιρό, περιορίζεται ούτως ή άλλως σε αναδημοσιεύσεις.
Από την άλλη, τα όσα ερωτήματα είχαν τεθεί σε αυτόν τον κύκλο της ταξικής πάλης, έχουν με τον ένα ή τον άλλον τρόπο απαντηθεί, είτε σε θεωρητικό επίπεδο είτε μέσα από τις εξελίξεις τις ίδιες. Οπότε η συνεχής επανάληψη τυποποιημένων απαντήσεων σε τυποποιημένες ερωτήσεις, αποδείχτηκε όχι απλά κουραστική, αλλά και πολύ πιο ψυχοφθόρα από ό,τι μπορούσα να φανταστώ, καθώς έχω την εντύπωση πως μετά τρία χρόνια στα οποία κριθήκαμε όλοι, δεν βλέπει και δεν καταλαβαίνει μόνος όποιος δεν θέλει να δει και να καταλάβει, το τι ακριβώς συνέβει σε αυτό το διάστημα. 
Ο νέος κύκλος των προβληματισμών θα ανοίξει στον ίδιο ακριβώς χώρο που άνοιξε και ο προηγούμενος. Πρόσωπο με πρόσωπο, μέσα στους χώρους δουλειάς, μέσα στο ταξικό καμίνι...
Αποφάσισα λοιπόν, να μείνει το μπλογκ «στον αέρα» προκειμένου να διατηρηθεί η πρόσβαση σε προηγούμενες αναρτήσεις και αναδημοσιεύσεις, αφού αυτός ήταν και ο αρχικός του στόχος. Η δημοσιοποίηση και διάδοση απόψεων και ιδεών, δηλαδή.

Τα σχόλια θα παραμείνουν ανοιχτά για μερικές ακόμη μέρες προκειμένου να ολοκληρωθούν κάποιες κουβέντες που είναι στην μέση, θα εξακολουθήσει να είναι «ανοιχτό» για τον μόνο «συνεργάτη» μου, τον Δημήτρη, προκειμένου να μπορεί εκφράζεται όταν νιώθει την ανάγκη, και ίσως γίνει ακόμη και ένας απολογισμός της ζωής του ιστολόγιου σε μία ακόμη ανάρτηση –θα το δω...
Η δική μου διαδυκτιακή παρουσία θα περιοριστεί στο εξής στο scribd, όπου νομίζω πως πράγματι μπορώ να προσφέρω κάτι, μέσω της διάδοσης της γνώσης δια των βιβλίων, και όπου θα γίνονται και κάποιες αναδημοσιεύσεις κειμένων από μπλογκ ή τον τύπο, που θα θεωρήσω πολύ σημαντικές. Στην περίπτωση που έχω για να πω κάτι πραγματικά ουσιώδες, αυτό θα γίνει μέσω του "αδελφού" ιστολόγιου Redfly planet , και o Fadomduck2 θα χρησιμοποιηθεί για την «διαφήμηση» κάποιων σπάνιων σχετικά εκδόσεων που σκοπεύω να ανεβάσω στο scribd.
Το e-mail μου θα εξακολουθήσει να είναι ανοιχτό για επικοινωνία, σε ό,ποιον ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει μαζί μου, καθώς και για τους όποιους φίλους απέκτησα στο προηγούμενο διάστημα,  ακόμη και μετά το κλείσιμο στα σχόλια (που θα γίνει αργότερα).
Να ευχαριστήσω όσους μου έκαναν την τιμή να αφιερώσουν τον χρόνο τους για να παρακολουθήσουν τον fadom, και ακόμη περισσότερο όσους μου έκαναν την τιμή να διαφωνήσουν μαζί μου στα πλαίσια κάποιας επικοδομητικής συζήτησης...

That’s all folks!

37 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. @Αντώνης:
      Ειδικά από εσένα, το "θα μου λείψεις" είναι παράσημο!
      Θα εξακολουθήσουμε οστώσο να τα λέμε στο Lenin reloaded, και αν έχω πραγματικά κάτι της προκοπής να πω, από το redfly planet.

      Διαγραφή
    2. Έτσι. Να έρχεσαι να τα λέμε έστω εκεί. Και να μην το βάζεις κάτω.

      Διαγραφή
  2. Η απόφαση βέβαια είναι δική σου, αλλά και εμένα θα μου λείψεις. Μη το κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και εσένα,Κώστα...

      Διαγραφή
    2. Τότε θα γράψω περισσότερα. Λοιπόν, το ιστολόγιο σου είναι από τα πρώτα στις προτιμήσεις μου. Έχει τον δικό του χαρακτήρα και τα κείμενά σου χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και καθαρές θέσεις. Δεν νομίζω ότι το κενό του fadomduck μπορεί να καλυφθεί στο redfly. Καλή συνέχεια πάντως ότι και αν αποφασίσεις τελικά.

      Διαγραφή
  3. τσάμπα κάναμε τα γενέθλεια δηλαδή τις προάλλες;Να μείνεις εδώ http://www.youtube.com/watch?v=15F4A21nWLI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @stelth;
      Οχι, καθόλου τσάμπα δεν τα κάναμε τα γεννέθλια! Αρχικά είχα την ευκαιρία να κεράσω μία σπάνια έκδοση στους φίλους μου.
      Αλλά από την άλλη, παρότι θεωρώ πως ένας κύκλος πρέπει μάλλον να κλείσει, δεν πιστεύω πως πήγε κάτι χαμένο...

      Διαγραφή
  4. Goodduck βρε, αλλά αν έχεις χρόνο μην αφήνεις ζωτικό χώρο στον αντίπαλο έστω και μέσα από την μπλογκόσφαιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @spiral architect:
      ομορφο το λογοπαίγνιο του χαιρετισμού. Αν σου πω πως τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα, πως η ενασχόληση με την μπλογκόσφαιρα έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά για τα οποία διαφημίζεται;
      Δυσανάλογη δηλαδή, αποτελεσματικότητα σε σχέση με τον χρόνο που πρέπει να αφιερώσεις σε αυτήν

      Διαγραφή
  5. Κάποια μέρα είδα TRASH αναρτημένο ένα κείμενό μου στο fadomduck, χωρίς να το έχω στείλει εγώ. Στη συνέχεια, άρχισα να σου στέλνω όλα τα κείμενά μου. Με ενδιέφερε πολύ να προσθέτω κάποια επιχειρήματα, κάποιες σκέψεις σε δικό μας κόσμο, όπλο στην άνιση ταξική πάλη. Με εμπιστεύτηκες και μου έδωσες την δυνατότητα να αναρτώ ελεύθερα κείμενα στο fadomduck2. Αυτό το θεώρησα πολύ μεγάλη τιμή. Οι όποιες αντιρρήσεις μου σ’ αυτήν την πρόταση είχαν μοναδική σχέση με τον πήχη αυτού του Blog, που έχεις ψηλά. Δεν ήθελα σε καμιά περίπτωση να τον κατεβάσω στο ελάχιστο.
    Μέσα από το fadomduck και fadomduck2. βλέπεις καθαρά τη λάμψη, τη λεβεντιά, την αυταπάρνηση, την αγωνιστικότητα, το θάρρος, τη δύναμη, το ήθος, την ανιδιοτέλεια, τη φιλομάθεια, την συνέπεια, την εντιμότητα του κομμουνιστή.
    Ο ταξικός εχθρός μάς πολεμά σε πολλά μέτωπα, όπως πολλές είναι και οι γραμμές άμυνάς του. Και μιλάμε για έναν πολύ ύπουλο εχθρό. Δεν αρκεί επομένως εμείς να περιορίζουμε την πάλη μας κυρίως σε ένα μέτωπο, στους χώρους δουλειάς. Πρέπει να διευρύνουμε τα μέτωπα πάλης και κάθε φορά να επιλέγουμε εμείς το χώρο, τους χώρους, όπου θα δίνουμε τη μάχη.
    Όμως, αυτήν τη στιγμή, δε χρειάζονται τέτοιες αναλύσεις. Επειδή και μέσα απ’ αυτό το κείμενο επιβεβαιώνεται η εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου, θα μπω κατευθείαν στην πρόταση,. Προσωπικά θα συνεχίσω να αναρτώ, αφού o fadomduck2 θα παραμείνει ανοιχτός, όταν βέβαια θα έχω να πω κάτι, κρατώντας τουλάχιστον πάντα τον πήχη στη θέση του. Νομίζω TRASH ότι το ίδιο πρέπει να κάνεις κι εσύ, παράλληλα με την άλλη διαδυκτιακή παρουσία που σχεδιάζεις. Αυτήν την πρόταση –συντροφική αδεία- την θέτω και στην κρίση των αναγνωστών.
    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημήτρη:
      Κανονικά το σχόλιο σου έπρεπε να κοπεί σαν υπερβολικά κολακευτικό για τον fadom. :)
      Επί του παρόντος, σου αφήνω τα κλειδιά του μπλογκ στο τραπεζάκι...

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα.
    Η απόφασή σου με αιφνιδιάζει και με στενοχωρεί. Έρχομαι σε δύσκολη θέση γράφοντας αυτό το σχόλιο γιατί βλέπω πως πήρες την απόφασή σου και την υπερασπίζεσαι, αλλά νομίζω πως υπάρχουν κάποια περιθώρια. Ούτε έχουν ειπωθεί όλα ρε σύντροφε, ούτε δόθηκαν όλες οι απαντήσεις. Όσο και αν η ταξική πάλη γίνεται σε άλλα πεδία, το να υπάρχουν πέντε χώροι που οι σχεδόν αδαείς σαν κι εμένα, θα προστρέξουν για να ξεστραβωθούν, είναι μεγαλύτερο όφελος από όσο νομίζουν κάποιοι. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Αυτή η ταμπέλα «τίτλοι τέλους», θα μπορούσε να λέει: «επιστρέφω αργότερα»…και βλέπουμε. Κι αυτό το σκριμπ –πως το λένε- τι διάολο ακριβώς είναι;

    Προχτές έγινε ο χαμός στο γλόμπινγκ, χτες ο καρντάσης τα βρόντηξε, σήμερα εσύ κατεβάζεις ρολά… ένα ένα τα αξιόλογα (και από τα αγαπημένα μου) μπλογκς κλείνουν…

    Κάνε αυτό που νιώθεις πως είναι το καλύτερο. Κι αν σου λείψει η μπλογκογειτονιά, εδώ θα είμαστε, δεν ξέρω βέβαια πόσοι, αλλά…καλή αντάμωση σύντροφε.

    Καλή δύναμη στους αγώνες που έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @oikodomos:
      Προσωπικά "από κάτι αδαείς σαν εσένα" όπως λες, έχω διδαχτεί πάρα πολλά. Με την μορφή του μπλογκερ, μάλλον δεν θα επιστρέψω. Η ανασυγκρότηση του κινήματος θα γίνει στους χώρους δουλειάς, στα συνδικάτα, στις κομματικές οργανώσεις. Εκεί που δεν έχει χώρο για τρολ και ψεύτικες ταυτότητες.
      Ούτε από το ίντερνετ θα εξαφανιστώ εντελώς. Αν έχω πραγματικά κάτι σημαντικό να πω, θα το κάνω μέσω του redfly.
      Και εννοείται πως θα εξακολουθήσουμε να τα λέμε, και διαδυκτιακά, και προσωπικά κάποια στιγμή ελπίζω...
      Υ.Γ.
      Το scribd είναι η σελίδα στην οποία ανεβάζω βιβλία, μπροσούρες, προκυρήξεις κλπ, σε ηλεκτρονική μορφή (τώρα που δεν υπάρχουν και λεφτά για βιβλία, καλό είναι να το αξιοποιήσουμε όσο το δυνατό περισσότερο...)
      Θα την βρεις ή με κλικ στο δεξί μέρος της παρούσας σελίδας, στο εικονίδιο με την πάπια και τον υπότιτλο scribd(!) :), ή στην διεύθηνση [ http://www.scribd.com/Trash_200 ]

      Διαγραφή
  7. Nα σαι καλα trash, περα απο τη πολιτικη, ευχομαι να σου πανε ολα καλα στη προσωπικη σου ζωη, να εισαι γερός και δυνατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @celin:
      Σε ευχαριστώ φίλε μου, αλλά δεν θα χαθούμε. Θα έχουμε την ευκαιρία να τα λέμε στα δικά σας μπλογκς, αλλά και (κυρίως) στους δρόμους...

      Διαγραφή
  8. Η απόφαση είναι δικιά σου, δικαίωμα βέτο να φανταστώ πως δε παίζει. Καθώς περνά ο καιρός γνωρίζω όλο και περισσότερους αγωνιστές που με κανουν να καμαρώνω, μπορώ να πω πως η… ‘γνωριμία’ μου με εσένα είναι μια από τις ποιο ιδιόμορφες, όπως και να το κάνεις το μέσο είναι παράξενο.
    Η έκβαση του αγώνα θα κριθεί πρώτα από όλα μεσα στους χώρους δουλειάς, το να ξέρω πως και εσύ θα είσαι κάπου εκεί, με γεμίζει αισιοδοξία. Ευχαριστώ για όλα και να είσαι πάντα καλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! (ποιο μεγάλο για να το καταλάβεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φαμφάρας:
      Εγώ θα σε ευχαριστήσω για τα κολακευτικά σχόλια.
      Αν ρίξεις μία ματιά στην επόμενη απεργία, κάπου στο πανό του συλλόγου εμποροϋπάλληλων θα είμαι και εγώ. Ισως να τα πούμε και από κοντά...

      Διαγραφή
  10. Αν είναι να αποχωρείς για προσωπικούς λόγους, να τα αφήσεις αυτά που ξέρεις και να αναθεωρήσεις τάχιστα κι ας σιχαίνεσαι τους αναθεωρητές -έναν είχαμε, τον πήρανε χτες, πάει, που λέει κι ο τραμπάκουλας.
    Αν είναι να αποχωρείς για συλλογικούς λόγους, τότε με γεια σου και χαρά σου, και καλά κάνεις.
    Περιττό να πω πως η κε του μπλοκ σου απευθύνει ανοιχτή πρόταση να την τιμήσεις με γκεστ εμφανίσεις σου, αν κρίνεις ότι αυτά που θες να πεις ταιριάζουν περισσότερο εκεί ως θεματολογία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μπρεζνιεφικό απολίθωμα:
      -Υπάρχει ένας συνδιασμός προσωπικών και πολιτικών λόγων.
      -Η πρόσκληση λαμβάνεται σοβαρά υπόψην.
      -Αν βρεθείς Αθήνα, κάνε κανένα τηλέφωνο να τα πούμε από κοντά... άνεργος είμαι πάλι, οπότε προφανώς εδώ θα την βγάλω το καλοκαίρι...

      Διαγραφή
  11. Σε διάβαζα τους τελευταίους μήνες μόνο (σε ανακάλυψα αργά) αλλά θα μου λείψουν οι αναρτήσεις σου.
    Να σαι καλά, σύντροφε, και καλή δύναμη σε ότι κάνεις, πάντα με τη λεβεντιά του κομμουνιστή.

    tom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα κρατήσω αυτήν τη φράση σου:
    "η ενασχόληση με την μπλογκόσφαιρα έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά για τα οποία διαφημίζεται;
    Δυσανάλογη δηλαδή, αποτελεσματικότητα σε σχέση με τον χρόνο που πρέπει να αφιερώσεις σε αυτήν"

    τη θεωρώ πολύ σημαντική και αληθινή.
    πάντα έρχεται ο καιρός που ένας κύκλος κλείνει.
    μπορεί σε κάποια καινούρια καμπή του αγώνα να επανέλθεις και να παρέμβεις από μια άλλη σκοπιά.

    ραντεβού στους αγώνες.

    @ψηρίς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @@ψηρίς:
      Σε κάποια άλλη καμοή του αγώνα, η συστηματική ενασχόληση με την μπλογκόσφαιρα μπορεί να είναι και πάλι επιτακτική ανάγκη (πιστεύω πως στην προηγούμενη περίοδο υποτιμήθηκε).

      Δεν θα χαθούμε, ούτως ή άλλως...

      Διαγραφή
  13. Όπως λένε στο χωριό μου και όπως σοφά λέει και η φωτο που έβαλες και εσύ: The end ... is just a new beginning.

    Απλά να πω ότι είσαι από τους πρώτους που μου μεταλαμπάδευσαν πολύ ζωντανά και καθαρά την ιδέα του κομμουνισμού στο κεφάλι μου και δε θεωρώ ότι είναι από τις εύκολες δουλειές αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @EG:
      Αν έχω καταφέρει τέτοιο πράγμα, για έναν έστω άνθρωπο, σημαίνει πως η προηγούμενη προσπάθεια άξιζε πραγματικά τον κόπο...
      Αλλά δεν το πιστεύω (καθ'ολοκληρία τουλάχιστον), εσύ είχες τον ενδιαφέρον να ψάξεις, και εφόσον το είχες, θα το έβρισκες και το ζητούμενο....

      Διαγραφή
  14. Η απόφαση είναι δική σου. Εγώ θα σου πω ένα , μην τους δόσεις τη χαρά ότι σε νίκησαν εγκαταλείποντας. Συνέχυσε όταν και όπως εσύ μπορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ:
      Φίλε μου, είναι τόσο αδύνατο το να "νικηθώ", όσο και το να "νικήσω" από μόνος μου. Οι νίκες και οι ήττες μας ηταν, είναι και θα εξακολουθήσουν να είναι συλογικές. Και δεν σκοπεύω σε καμμία περίπτωση να λείψω από τις μάχες που θα καταλήξουν ή στις πρώτες, ή στις δεύτερες...

      Διαγραφή
  15. Ένα μνημείο κομμουνιστικής λεβεντιάς κι ανδρείας.
    Από αυτές που λείπουν στις μέρες μας, από αυτές που θα οδηγήσουν το μέλλον μας.

    Τον σοσιαλισμό τον χτίζουμε στη μάχη.
    Στις μάχες που έρχονται με τον Λένιν στο ένα χέρι, το καρυοφύλλι στο άλλο. Με το χαμόγελο του Μπελογιάννη στα χείλη. Και την μεγάλη κομμουνιστική καρδιά του Ζαχαριάδη.

    "Αντίο" φίλε.
    Κοίτα όπου δεν κοιτώ. Έχω μόνο δύο μάτια.

    α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @α.:
      "Κοίτα όπου δεν κοιτώ. Έχω μόνο δύο μάτια"
      Τα είπες όλα σε δύο κουβέντες ρε μάστορα...

      Διαγραφή
  16. Λίγα είναι τα λουλούδια σαν το δικό σου μπλογκ σε αυτην την θολή θάλασσα της μπλογκόσφαιρας !!! Ευθύς και ειλικρινής λόγος, τεκμηριωμένες και σοβαρές αναλύσεις ,εύστοχα σχόλια! Θα μας λείψουν αυτά....Αλλά έχεις δίκιο σ.Ο αγώνας είναι κυρίως αλλού!Στο καμίνι της ταξικής πάλης. Τώρα ιδίως ακόμα περισσότερο. Ενας παλιός κομμουνιστης μου είπε κάποτε.." Ότι μπορεί κόρη μου να ειπωθεί από στόμα σε στόμα, από ΄χείλη σε αυτί πιάνει περισσότερο τόπο απ΄ότι κι αν γράψεις ,απ΄οτι κι αν δεις στην τηλεόραση ή στα ΜΜΕ " Καλη συνέχεια στους αγώνες σύντροφε μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @στελλα νικ:
      Δεν θα χαθούμε (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο) Στέλλα...

      Διαγραφή
  17. Τι λέμε ρε συντρόφοι το ένα δεν αποκλείει το άλλο! Πουθενά δεν πρέπει να τους δίνουμε χώρο.
    Στέλλα παντού είναι ο αγώνας!!!
    Όσο για το σχόλειο για το Blog (6:18)συμφωνώ και επαυξάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ανώνυμος5 Ιουλίου 2012 9:47 μ.μ.:
      Ενα ψευδώνυμο, για να ξέρω ποιόν να ευχαριστήσω για τα καλά του λόγια;

      Διαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.