Το γνωμικό «κανείς καλός δεν χάνεται», έχει αποδειχτεί πολλάκις αληθές στην ελληνική πολιτική σκηνή και στη διαπλοκή της με επιχειρηματικούς ομίλους και διεθνείς «θεσμούς». Ένα ακόμη παράδειγμα της σοφίας τούτης, είναι όπως φαίνεται η περίπτωση του Στέργιου Πιτσιόρλα.
Ο πρώην πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, πρώην Υφυπουργός και μετέπειτα Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης των κυβερνήσεων Τσίπρα, ήταν από τους κύριους εκφραστές της μεταστροφής του ΣΥΡΙΖΑ προς την πολιτική του «ΤΙΝΑ» (There Is No Alternative), προωθώντας ιδιωτικοποιήσεις-ξεπουλήματα και κερδίζοντας τον θαυμασμό και την εκτίμηση δανειστών και νεοφιλελεύθερων πολιτικών αντιπάλων.
Μία από τις μεγάλες του «επιτυχίες» ήταν και το ξεπούλημα 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας στη γερμανική εταιρεία Fraport. Και τώρα, λίγο καιρό μετά το τέλος της κυβερνητικής του πορείας, εξαργυρώνει την «εκτίμηση» της αγοράς προς το πρόσωπό του.
Αναλαμβάνει πρόεδρος του Δοικητικού Συμβουλίου του ομίλου AVIAREPS, στον οποίο ανήκουν, μεταξύ άλλων, οι Sky Express, Swissport, SkyServ, και που ελέγχει περίπου το 70-80% της επίγειας εξυπηρέτησης αεροδρομίων στην Ελλάδα, έχοντας μάλιστα λάβει από το ελληνικό δημόσιο και την αποκλειστική εξυπηρέτηση 9 «άγονων γραμμών» με τετραετή σύμβαση από το 2017 — εποχή που ο Πιτσιόρλας ήταν ακόμα πρόεδρος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.
Προφανώς ο Στέργιος Πιτσιόρλας δεν είναι ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος που μετακινείται από κομβική θέση στο δημόσιο, σε κομβική θέση στον ιδιωτικό τομέα. Αλλά εκ της φύσεως της μετακίνησης και του ρόλου που είχε ο Πιτσιόρλας ως «αξιοποιητής» της δημόσιας περιουσίας, γεννώνται ερωτήματα που αφορούν τον ίδιο προσωπικά, αλλά και το κόμμα του οποίου υπήρξε επί χρόνια σημαντικό στέλεχος. Πώς ακριβώς θα αντιπολιτευθεί ο ΣΥΡΙΖΑ τη ΝΔ σε θέματα ξεπουλήματος δημόσιας περιουσίας, όταν έχει αυτά τα πεπραγμένα στην διακυβέρνησή του και όταν στελέχη του τίθενται επικεφαλής επιχειρηματικών ομίλων;
Ο πρώην πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, πρώην Υφυπουργός και μετέπειτα Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης των κυβερνήσεων Τσίπρα, ήταν από τους κύριους εκφραστές της μεταστροφής του ΣΥΡΙΖΑ προς την πολιτική του «ΤΙΝΑ» (There Is No Alternative), προωθώντας ιδιωτικοποιήσεις-ξεπουλήματα και κερδίζοντας τον θαυμασμό και την εκτίμηση δανειστών και νεοφιλελεύθερων πολιτικών αντιπάλων.
Μία από τις μεγάλες του «επιτυχίες» ήταν και το ξεπούλημα 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας στη γερμανική εταιρεία Fraport. Και τώρα, λίγο καιρό μετά το τέλος της κυβερνητικής του πορείας, εξαργυρώνει την «εκτίμηση» της αγοράς προς το πρόσωπό του.
Αναλαμβάνει πρόεδρος του Δοικητικού Συμβουλίου του ομίλου AVIAREPS, στον οποίο ανήκουν, μεταξύ άλλων, οι Sky Express, Swissport, SkyServ, και που ελέγχει περίπου το 70-80% της επίγειας εξυπηρέτησης αεροδρομίων στην Ελλάδα, έχοντας μάλιστα λάβει από το ελληνικό δημόσιο και την αποκλειστική εξυπηρέτηση 9 «άγονων γραμμών» με τετραετή σύμβαση από το 2017 — εποχή που ο Πιτσιόρλας ήταν ακόμα πρόεδρος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.
Προφανώς ο Στέργιος Πιτσιόρλας δεν είναι ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος που μετακινείται από κομβική θέση στο δημόσιο, σε κομβική θέση στον ιδιωτικό τομέα. Αλλά εκ της φύσεως της μετακίνησης και του ρόλου που είχε ο Πιτσιόρλας ως «αξιοποιητής» της δημόσιας περιουσίας, γεννώνται ερωτήματα που αφορούν τον ίδιο προσωπικά, αλλά και το κόμμα του οποίου υπήρξε επί χρόνια σημαντικό στέλεχος. Πώς ακριβώς θα αντιπολιτευθεί ο ΣΥΡΙΖΑ τη ΝΔ σε θέματα ξεπουλήματος δημόσιας περιουσίας, όταν έχει αυτά τα πεπραγμένα στην διακυβέρνησή του και όταν στελέχη του τίθενται επικεφαλής επιχειρηματικών ομίλων;
Πηγή: Info war
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.