Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

«Αυτός είναι πρώτα κομμουνιστής, και μετά ράπερ»

Σήμερα το πρωί, ο δηλωμένος κομμουνιστής -αναπαράγω την ιδεολογική τοποθέτηση, επειδή αυτός το δηλώνει- χιπ-χοπ καλλιτέχνης Μιχάλης Αφάζα, βασικός μάρτυρας στη δίκη της Χρυσής Αυγής, φίλος του Παύλου Φύσσα και παρών στη δολοφονία του, ξυλοκοπήθηκε άγρια από χρυσαυγίτες στο δρόμο προς τα δικαστήρια των γυναικείων Φυλακών Κορυδαλλού και βρίσκεται στο Νοσοκομείο.
Ο ίδιος δήλωσε στον προσωπικό του χώρο στο facebook:
«Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας και για την αλληλεγγύη σας. Πραγματικά το ενδιαφέρον σας είναι αυτή την στιγμή η δύναμη μου. Έχω σπασμένο ζυγωματικό (και λίγο μύτη) ράμματα και μώλωπες σε όλο το πρόσωπο άλλα τώρα είμαι πολύ καλύτερα. Δεν σταματάμε ρε. Καλό κουράγιο σε όλους και καλή συνέχεια με αγώνες».
Ο συνάδελφος του καλλιτέχνης της χιπ χοπ Θείος Τοτέμ / Πουντίδης Πέτρος, με αφορμή τη στάση που κράτησαν οι ομότεχνοί τους έκανε την εξής ανάρτηση στον προσωπικό του χώρο στο facebook:

"ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ"
«Αυτός είναι πρώτα κομμουνιστής, και μετά ράπερ»


Τα έχω αχταρμά μέσα στο κεφάλι μου, και όλοι μου λένε άσ’το για αύριο, να το σκεφτείς ήρεμα και λογικά, και να γράψεις με σύνεση κλπ.
Λοιπόν, αυτό έχω χρέος να το γράψω, κι ας διαφωνούνε όλοι οι «δικοί μου». Στο παρελθόν τους άκουσα, με αποτέλεσμα να φανώ «διαλλακτικός» ή «υπομονετικός» ή δε-γκζέρω-γω-τι.
Λοιπόν, τέρμα τα λάχανα, κι όσοι πιστεύετε ότι διαφωνείτε σε κάτι από αυτά που θα διαβάσετε, διώχτε με από το γκρουπ σας, από την παρέα σας, από την μουσική κολεκτίβα σας, από τη συναυλία σας, από τα κέρατά σας τα τράγια.

Το 98% του ελληνικού χιπ-χοπ είναι για τα πανηγύρια και το 99,5% του λόου-μπαπ είναι για τα πανηγυριότερα. Θα το έγραφα πιο χυδαία, αλλά πιστεύω ότι καταλαβαίνετε.
Όλοι ενώθηκαν τότε, έστω και για λίγο, γιατί δολοφόνησαν τον Παύλο, ενώ τώρα που πήγαν να δολοφονήσουν τον Αφαζάκο θα χωριστούμε σε 15 κλίκες. Μα φυσικά.

Γιατί; Να σας πω εγώ γιατί. Γιατί ο Παύλος ήταν «εύκολο» θύμα για τα δόντια τους. Δεν είχε συγκεκριμένο πολιτικό στίγμα από τα τραγούδια του. Και ας είχε πολιτικό στίγμα η δολοφονία του (επειδή αυτοί που τον σκότωσαν προέρχονται και εκτρέφονται από συγκεκριμένο πολιτικό φορέα και συγκεκριμένη πολιτική ιδεολογία), ήταν εύκολο να τα παρακάμψουν όλα αυτά (τη δολοφονία του, και την πολιτική προέλευση των δολοφόνων του, δηλαδή τα γεγονότα, just the facts) για να στήσουν γλέντι, πανηγύρι του χωριού, πάνω στον τάφο του νεκρού. Επανενώσεις, συναυλίες μνήμης, στην ίδια σκηνή για πρώτη φορά, κλάιν-μάιν-μανταλάκια και παπάκια μάντολες.

Τώρα τί θα κάνετε ρε ξεφτίλες;
Να σας πω εγώ τί θα κάνετε; Τίποτα…

Γιατί ο Μιχαλάκης είναι κομμουνιστής του κερατά, δηλωμένος και περήφανος.
Ενώ ο Παυλάρας ήταν ανένταχτος, και το ανένταχτο είναι πιο mainstream.

Ο Μιχαλάκης όμως ουδέποτε προσπάθησε να καπηλευτεί τη δολοφονία του φίλου του, του φίλου μας, όχι όμως του φίλου όλων αυτόν που τελικά την καπηλεύτηκαν. Γιατί άλλο «σέβομαι όσα έχει προσφέρει ο τάδε και ο δείνα» και άλλο «στην δύσκολη θα τον πάρω τηλέφωνο». Όλους εσάς τους κροκόδειλες, που κλαίγατε χορωδία τα δάκρυα της απαλεψιάς, άμα σας έβλεπε ο μακαρίτης θα έσκαγε στα γέλια και μετά θα έπεφτε σε βαριά κατάθλιψη.
Κι εγώ είχα βρεθεί μέσα στη μέση, να κάνω ζογκλερικά με τις ψυχές τον ανθρώπων και να πολεμάω την μιζέρια και τη μίρλα που είχε φάει η δικιά μου ψυχή και οι ψυχές των ανθρώπων της οικογένειάς μου εκείνες τις μέρες.
Και δωσ’του απειλητικά τηλέφωνα, και «θα σε βρούνε νεκρό στα σκαλιά σου μετά τα μεσάνυχτα» και να τους δίνω τη γιαγιά μου και να απαντάει η γριά «θα μας κλάσετε μια μάντρα».

Ο Αφάζα, ξεφτίλες, κράτησε την πιο τίμια στάση από όλους σας. Δεν είπε ποτέ ότι ο Παύλος ήταν κομμουνιστής, επειδή δεν ήταν. Είπε ότι ο Αφάζα είναι κομμουνιστής, επειδή είναι. Και σας πείραξε, γιατί είστε ηλίθιοι, ζώα και πολιτικά ανάπηροι ιπποπόταμοι (εδώ θα ήθελα να σημειώσω ότι δεν θέλω επ” ουδενί να προσβάλω τα ζώα γενικότερα, και κυρίως τον μεγαλοπρεπή και θανατηφόρο ιπποπόταμο). Όσοι κατά καιρούς έχετε πει ηλιθιότητες για την στάση που κράτησε ο Μιχάλης μετά τη δολοφονία του Παύλου, είτε πάσχετε στην αντίληψη, είτε στο τσαγανό, είτε στη ζήλια. Γυρνούσε τότε ο κάθε κομπογιαννίτης του χιπ-χοπ και έλεγε «μα να παίζει ο Αφάζα (ή ο Μέγας) στο φεστιβάλ της ΚΝΕ, ενώ ήταν φίλος του Παύλου;». Ρε ιγκουάνες (και πάλι, ρησπέκτ στα ιγκουάνα, αλλά αλλού είναι το θέμα μας), ο Αφάζα (και ο Μέγας) παίζανε στα φεστιβάλ και πριν την δολοφονία, και θα παίζουν όσο πάσχουν τα αυτιά των ΚΝιτών και θέλουν να ακούν την ηχορύπ… Όσο γουστάρουν οι ΚΝίτες να τους ακούνε. Αυτό.

Επειδή λοιπόν τα ξέρω, και τα έχω ζήσει, όποιος από εσάς δεν μπορεί να υποστηρίξει και να σταθεί δίπλα στον Αφάζα, απέναντι στην πολιτική και την ιδεολογία που του επιτέθηκε σήμερα, γιατί «δεν τον εκφράζει η πολιτική που πρεσβεύει ο Αφάζα» ή γιατί «κρατάει ίσες αποστάσεις, και στην τελική όπου -ισμός ίδιος ο πόνος», δεν έχει χώρο δίπλα ούτε σε εμένα και δεν πρόκειται να τον βρει ποτέ, ούτε να σταθεί, ούτε για να πιαστούμε αλυσίδα την ώρα της μάχης. Γιατί με έχετε ζαλίσει με τις κωλοτούμπες σας, και τα πίσω βήματα. Και όταν είναι να πιαστώ αλυσίδα, θα είναι γιατί απέναντί μου έχω εχθρό, ταξικό, πολιτικό, ιδεολογικό και θα πρέπει να κρατήσουμε τη γραμμή. Όχι για να χορέψουμε σέρα.

Καταλάβατε, αγαπητοί μου χιπ-χοπάδες, ή να κάνω και κακά;
Ακούσατε, ακούσατε!!!

Φασίστες κουφάλες, μην ανησυχείτε. Χιπ-χοπάδες δεν έρχονται πια, όσο κι αν το γράφουνε στους τοίχους και τους στίχους τους. Δεν έρχονται για να μην τους χαρακτηρίσουν κομμουνιστές και χάσουνε τα views στο youtube και τα εισιτήρια στις συναυλίες. Δεν έρχονται, γιατί δειλιάζουν να σταθούν απέναντι στον κοινό εχθρό, επειδή δεν έχουν αντιληφθεί την ταξική τους θέση και τοποθέτηση στην κοινωνία. Δεν έρχονται, επειδή απλά δεν ξέρουν πού πάνε τα τέσσερα. Και αν ξέρανε, δεν θα τα ακολουθούσανε, για να μην τους πάνε τέσσεροι!

Εν κατακλείδι, τούτο εδώ θα μπορούσε άνετα να αποτελεί την ανακοίνωση της παράταξης των κομμουνιστών στο ξεπουλημένο εργοδοτικό σωματείο των χιπ-χοπάδων. Που αφού είδανε ένα συνάδελφο να δολοφονείται από την εργοδοσία, σήμερα στην δίκη της δολοφονίας, βλέπουν έναν συνδικαλιστή από την παράταξή τους να δέχεται δολοφονική επίθεση από τα ίδια τσιράκια της εργοδοσίας που σκότωσαν και τον πρώτο. Και τα ξεπουλητάρια στο προεδρείο του ΔΣ του χιπ-χοπ, δεν βγάζουν καν μια ανακοίνωση γιατί ο συνδικαλιστής που δέχτηκε την επίθεση σήμερα, ήτανε του Π.Α.ΜΕ.. Δεν πειράζει. Εμάς κατηγορούσατε ότι διαχωρίζαμε τη θέση μας, αλλά τελικά εσείς θα είστε αυτοί που θα μας αναγκάσετε να δημιουργήσουμε ένα Π.Α.ΜΕ. χιπ-χοπάδων, και να σας σπάχιτς τα καμπανέλιτς με διαδηλώσεις, ανακοινώσεις, καταγγελίες, μέχρι και απεργίες…
Θα γίνει μέχρι και αυτό…


Χωρίς εκτίμηση,
με σιχαμάρα,
και λίγες ηλιαχτίδες σεβασμού για ελάχιστους,
Θείος Τοτέμ,
Πουντίδης Πέτρος.
Πηγή: Ατέχνως  (οι υπογραμμίσεις δικές μας)

14 σχόλια:

  1. @ Πουντίδης Πέτρος.

    Απλά, μπράβο! Λεβέντικη τοποθέτηση. Αντρίκια! Σταράτη! Κι οπωσδήποτε, συμφωνώ κι επαυξάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σκατα στους φασιστες21 Απριλίου 2015 στις 4:29 μ.μ.

    ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΣΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ
    1) «ΤΟ 98% ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΙΠ-ΧΟΠ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 99,5% ΤΟΥ ΛΟΟΥ-ΜΠΑΠ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΟΤΕΡΑ.» ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΥΡΙΕ ΤΟΤΕΜ ΕΞΑΙΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΜΠΑ ΤΗΣ ΧΙΠΟΧΟΠ ΣΚΗΝΗΣ. ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΡΑΠΕΡ, ΤΟ ΤΟΤΕΜ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ, Ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΡΙΜΑΣ.
    2) «ΌΛΟΙ ΕΝΩΘΗΚΑΝ ΤΟΤΕ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ, ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΦΑΖΑΚΟ ΘΑ ΧΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΕ 15 ΚΛΙΚΕΣ. ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ.ΓΙΑΤΙ; ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ. ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΗΤΑΝ «ΕΥΚΟΛΟ» ΘΥΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ.» ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ; ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ; ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ, ΑΥΤΟ ΣΕ ΧΑΛΑΓΕ ΠΑΝΤΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΩΘΗΚΑΜΕ «ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ» ΟΠΩΣ ΛΕΣ. ΣΕΒΑΣΤΙΚΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ, ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥΣ. ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΣΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΜΜΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑ. ΣΕΒΑΣΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΙ ΜΙΛΑΩ ΤΡΕΛΛΕ.
    3) « ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ; ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ; ΤΙΠΟΤΑ…ΓΙΑΤΙ Ο ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ, ΔΗΛΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ.» ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙΣΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΤΑ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΑΝΤΑ 10 ΣΕ ΕΝΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ «ΤΙΜΗ» ΕΧΟΥΝ, ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΑΘΕΟΥΣ, ΣΕ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ, ΣΕ ΠΑΣΟΚΟΥΣ, ΣΕ ΧΙΠΙΔΕΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΓΕΡΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΛΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΑΘΕΟΣ Η ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ Η ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ.
    4) «ΡΕ ΙΓΚΟΥΑΝΕΣ (ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΡΗΣΠΕΚΤ ΣΤΑ ΙΓΚΟΥΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ), Ο ΑΦΑΖΑ (ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ) ΠΑΙΖΑΝΕ ΣΤΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΣΟ ΠΑΣΧΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΩΝ ΚΝΙΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΤΗΝ ΗΧΟΡΥΠ… ΌΣΟ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΝΙΤΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΝΕ. ΑΥΤΟ.» ΤΙ ΣΠΟΝΤΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΠΑΛΙ? ΣΟΥ ΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΗΣ ΚΝΕ? ΟΠΟΥ ΘΕΣ ΠΑΙΖΕ, ΜΗΝ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΠΙΡΕΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΡΙΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ. ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ…..
    5) «ΕΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΤΕ ΟΤΙ ΔΙΑΧΩΡΙΖΑΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ Π.Α.ΜΕ. ΧΙΠ-ΧΟΠΑΔΩΝ, ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΠΑΧΙΤΣ ΤΑ ΚΑΜΠΑΝΕΛΙΤΣ ΜΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ…» ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΣ, WHO CARES? ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ; ΤO ΠΑΜΠΛΟΥΤΟ CREW ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΥΣ ΡΑΠΕΡΣ ΤΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ Η ΤΟΥΣ LOWBAP ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ, ΟΙ ΚΑΠΙΤΑΛΕΣ Ε?
    6) ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙ, Ο ΠΑΥΛΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ Η ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΕΡΑΤΟΥ ΤΡΑΓΙΟΥ. ΑΝΗΚΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ, ΓΚΕΓΚΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @σκατα στους φασιστες:
      κανονικά το σχόλιο σου δεν έπρεπε να δημοσιευτεί λόγω υβριστικών εκφράσεων, όπως και ένα ακόμη που δεν δημοσιεύτηκε για τον ίδιο λόγο.

      Αν θέλετε πάντως την γνώμη μου, ο Τοτέμ βάζει ένα σοβαρό ζήτημα του που σταματάει ο "αντιφασισμός" σας, ανάλογα με τα θύματα του.
      Και επάνω σε αυτό δεν βλέπω να του απαντάτε κάτι.
      Υ.Γ.
      Ο ίδιος ως μη έχοντας καμμία απολύτως σχέση με την συγκεκριμένη μουσική σκηνή δεν είμαι σε θέση να επαληθεύσω ή να διαψεύσω κάποια από τις καταγγελίες του Τοτέμ.

      Διαγραφή
    2. @σκατα στους φασιστες:

      Τι διαφορά έχει το ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ από το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ; Κάθε πολιτικό κόμμα δε συνεπάγεται αυτόματα και ένα πολιτικό στίγμα;

      Εκτός αν υπονοείς ότι το ΚΚΕ δεν εκφράζει κάποια πολιτική, και επομένως τα μέλη του ΚΚΕ μοχθούν, κοπιάζουν και αγωνιούν αποκλειστικά και μόνο για το ΚΟΜΜΑ του ΚΚΕ. Δηλ αυτό που τους ενδιαφέρει μόνο είναι, να είναι καλά το ΚΟΜΜΑ ΚΚΕ! Και μάλλον, υποθέτω ότι με τη λέξη "ΚΟΜΜΑ". δεν εννοείς ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ΚΟΜΜΑ, αλλά κάποια κομμάτια (στελέχη) του κόμματος.

      Δεν ξέρω αν κατανόησα καλά αυτό που υπονοείς με το "ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ", αλλά είναι ένα ανέκδοτο που το έχω ακούσει αρκετές φορές, και γι΄αυτο το είπα.

      ΑΛΗΣ

      Διαγραφή
    3. το γεγονος οτι θελεις να γραψεις τις ασυναρτησιες σου αγαπητε δεν σου επιτρεπει:
      Α) να γραφεις με κεφαλαια και να κανεις ακομα ποιο δυσαναγνωστο τον λιβελο σου και
      Β) περνα το ρημαδοκειμενο απο ενα διορθωτη.......
      Υ.Γ. μονο για το 6. το αναθεμα της παραγραφου σου να το πας και να το πεις εκει που πρεπει, οχι στο ΚΚΕδικο. οι ΚΚΕδες ποτε δεν εκαναν συμβολο ουτε καπηλευτικαν κανενα.
      τραβα πες τα σε τσυριζαιους, σεκιτες, ανταριζα γενικα, σε φρικια κ.ο.κ. που εβαλαν της σημαιες τους μπροστα απο τον νεκρο
      και τα γκεγκε στην συνωμοταξια σου καναπεδατε

      Διαγραφή
    4. 3. Δεν ξέρω αν το έχεις πάρει πρέφα, αλλά αντιεξουσιαστής έχει δηλώσει ο ΓΑΠ. Ακομμάτιστος και ανένταχτος ο Θεοδωράκης ο Ποτάμης. Άθεος ο Τσίπρας.
      Είδες κανέναν να παίρνει εξουσία και θεσάρες στα υπουργεία κλπ και να δηλώνει ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ;

      Να λοιπόν η αξία του κομμουνιστή μπροστά σε όλους τους άλλους. Με το που θα δηλώσεις κομμουνιστής όλοι σου ζητάνε τα ρέστα. Γιατί είσαι έτσι ντυμένος? Αν είσαι φτωχός, θα έπρεπε να ντυθείς καλύτερα, αν φοράς ακριβό ρολόι ή πήρες κινητό πάνω από 50€ θα σου την πούνε γιατί ένας κομμουνιστής πρέπει να είναι και να φαίνεται φτωχός. Ή γιατί πίνεις κοκακόλα ή γιατί διαφημίζεις την κοκακόλα; Το ακούσαμε φέτος κι αυτό από την Ραχήλ Μακρή. Και πάει λέγοντας. Γιατί οι κλανίες σου δε μυρίζουν γιασεμί ας πούμε.


      Ενώ "είμαι αναρχικός", ανοίγω ένα μαγαζί στην Πάτρα φτιαγμένο από πηλό, πίνω τσιπουράκι από το πρωί μέχρι το βράδυ ..... και χρωστάω στην κοπέλα που μίσθωνα 400€ και δεν τρέχει κάστανο. Το κάνανε και αυτό κάποιοι αναρχικοί στην Πάτρα. Μόλις η κοπελιά ζήτησε τα δεδουλευμένα από τους τεμπελχανάδες την έκραζε όλο το αναρχικό συνάφι της Πάτρας.

      Αυτές είναι οι διαφορές του να δηλώνεις κομμουνιστής από το να παίζεις το πουλάκι σου. ΕΥΘΥΝΕΣ.

      Διαγραφή
    5. Σωστά γράφει ο Πέτρος ότι ο Παύλος δεν είχε πολιτικό στίγμα. Τι ήταν δηλαδή κατ εσένα ο Παύλος, αναρχικός, όπως υπονοείς; Εγώ όσα βίντεο του είδα τότε στο youtube δεν είδα τίποτα αναρχικά σύμβολα, ούτε αναρχικό στίχο έχει. Άλλο αν μετά θάνατο έφτιαξαν κάποιοι τρίτοι βιντεάκια με αναρχικά σύμβολα - αν έγινε κάτι τέτοιο σίγουρα δεν χαρακτηρίζει τον ίδιο. Κι αν δεν μιλάμε για «αναρχία», τότε σε τι ακριβώς συνίσταται το «πολιτικό μα ταυτόχρονα και όχι κομματικό» για το οποίο μιλάς;
      Και εν τέλη, ποιος είναι εδώ που προσπαθεί να προσάψει στον Παύλο κάτι το οποίο δεν τον χαρακτήριζε;

      Και όπως είπε ο σ/φος παραπάνω, τα «γκεγκε» στην συνομοταξία σου.

      Διαγραφή
  3. σκατα στους φασιστες@ εκτος οτι δεν απαντας,οπως σου λεει ο Τρας, εχεις ξεχασει κατι ρε παλικαρι.....Δεν εχεις μοστραρει το ονοματακι σου.Οχι για κανενα αλλο λογο...ο Τοτεμ δεν τα ειπε με ψευδώνυμο....ΜΕ ΠΑΤΕΛΟΝΙΑ ΤΟ ΕΙΠΕ.Σου αρεσουν δεν σου αρεσουν,τα ειπε επωνυμα...ΠΑΤΕΛΩΝΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σεχτάρ ο Τρομερός21 Απριλίου 2015 στις 11:13 μ.μ.

    Τώρα μόλις το είδα!
    Απλά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, Πέτρο Πουντίδη!
    Αυτό το κείμενο μυρίζει μπαρούτι.
    Επι τέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Trash, δεν ξέρω εάν παρακολουθείς την hip hop σκηνή και εάν έχεις αίσθηση για το τι παίζει στο χώρο. Αν έχεις, τότε θα ξέρεις ότι τα λεγόμενα του Totem, δεν είναι κάτι καινούργιο και σίγουρα όχι κάτι διαφορετικό από τις συνήθεις δηλώσεις του.

    Εξηγούμαι: Ο totem έχει απόλυτα δίκιο όταν λέει ότι πρώτα είναι κομμουνιστής και μετά rapper. Αυτό ήταν πάντα, αυτό προωθεί και αυτό προβάλει. Μαγκιά του, αλλά τα παιδιά που ακούνε hiphop, νομίζω πιο πολύ ενδιαφέρονται για τις ρίμες, τον ρυθμό και τα beat, παρα για το τι ψηφίζει ο καθένας. Οποτε με αυτή την οπτική, θα πρέπει πρωτα να περιμένει από το κόμμα του να κάνει πράγματα και να παρει θέση και μετα να απαιτεί από άλλους rapper. Εξάλλου όταν λέει ότι η πλειοψηφια της σκηνης είναι για τα μπάζα, τι περιμένει δηλαδή; Αφού όπως λέει ολοι οι άλλοι είναι για τα πανηγύρια, τι τον νοιάζει η υποστήριξη τους;

    ένα άλλο κομμάτι που αναφερθηκε, είναι ότι το θέμα με τους φασίστες δεν αφορά ένα συγκεκριμένο κόμμα η ένα συγκεκριμένο κλάδο. Αν ήταν έτσι, δηλαδή οι χρυσαυγίτες να τα βάζουν μονο με τους κομμουνιστές, τότε είναι σαν να παραδέχεστε εμμέσως ότι η όλη φάση αφορά τις πολιτικές διαφορες δυο άκρων και μονο αυτές. Δεν είναι όμως έτσι και ούτε συμφέρει να μπαίνουμε σε τέτοιες λογικές, μονο και μονο για να δημιουργειται μια θυματοποιηση.

    υγ. περαστικά στον Ασαζα, καλη δυναμη στην οικογενεια του Παυλου.

    ισπανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ισπανος:
      Είπα σε σχόλιο παραπάνω, πως από την συγκεκριμένη μουσική σκηνή δεν έχω ιδέα (τα δικά μου ακούσματα μου έχουν μείνει στα early '80s και το punk).
      Στο τελευταίο σου κομμάτι όμως μάλλον μπέρδεψες το τι λέει ο Τοτέμ.
      Ο άνθρωπος δεν λέει κάπου πως "οι χρυσαυγίτες τα βάζουν μονο με τους κομμουνιστές".
      Εκείνο που λέει είναι πως κάποιοι "αντιφασίστες" και "αλληλέγγυοι" στα θύματα της Χ.Α., ξάφνου γίνονται λιγότερο "αντιφασίστες" και καθόλου(-μα καθόλου) αλληλέγγυοι, όταν τα θύματα της Χ.Α. είναι κομμουνιστές.

      Και από τα σχόλια που έχω δεχτεί μέχρι στιγμής (εννοώ αυτά που μου ήρθαν ενάντια σε ότι λέει ο Τοτέμ), η "καταγγελία" αυτή επιβεβαιώνεται πλήρως.

      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  6. http://proletconnect.blogspot.gr/2014/09/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πάλι απορώ γιατί έπρεπε να υποστούμε τις φλυαρίες του κάθε "ακομμάτιστου"
    Απέθαντος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δηλαδη αν ειχαν σκοτωσει το ΑΦΑΖΑ δεν θα του συμπαραστεκομαστε γιατι ηταν κομμουνιστης αυτο λεει οΤοτεμ και εχει δικιο .Στ αρχιδια μας για τους κομμουνιστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.