Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Σήμερα έμαθα κάτι για το αγόρι μου που κανένα κορίτσι δεν θα έπρεπε να ανακαλύψει…

Ο Αλέξης ήταν ονειρικός. Ευγενικός, προστατευτικός. Έκανε όλες τις φίλες μου να ζηλεύουν. Αλλά σήμερα έγινε κάτι απαίσιο, κάτι το οποίο δεν εύχομαι ούτε στον χειρότερο εχθρό μου. Έμαθα κάτι για τον Νίκο που για πάντα άλλαξε την γνώμη μου για αυτόν, και κλονίστηκε η δυνατότητα μου να ξαναεμπιστευτώ τους άνδρες για πάντα.

Λίγο μετά το μεσημεριανό, η καλύτερη μου φίλη η Μαρία με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι είχε κάποιες πληροφορίες να μοιραστεί μαζί μου όσον αφορά τον Αλέξη. Την παρακάλεσα να μου το πει από το τηλέφωνο, αλλά αυτή επέμεινε ότι έπρεπε να τα πούμε από κοντά. Οπότε συναντηθήκαμε μετά από μία ώρα στο καφενείο 11 στην παλιά πόλη της Λευκωσίας, το αγαπημένο μας στέκι όπου πάμε να ρουφήξουμε ζιβονόμελο και να ακούσουμε ζωντανό μπουζουκάκι κάθε παρασκευή βράδυ. Παρόλα αυτά ο η μελωδία του μπαγλαμά αντικαταστάθηκε με τον ήχο των δακρύων, των λυγμών και τα χαρτομάντιλα που ένα ένα βγαίναν από την θήκη τους καθώς και άλλους ήχους που δείχνουν ότι κάτι λυπητερό συμβαίνει.

Ήταν εκεί ακριβώς στο καφενείο όπου η Μαρία μου είπε τα άσχημα νέα: ο Αλέξης θα ψήφιζε ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του Γενάρη.


Στην αρχή δεν πίστευα τις λέξεις που βγαίναν από το στόμα της. Είχα ακούσει ότι αυτό συνέβαινε και σε άλλες γυναίκες, αλλά ποτέ δεν πίστευα ότι αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε μένα. Αλλά όσο το σκεφτόμουνα, τόσο όλα τα στοιχεία δένανε μεταξύ τους. Η περιστασιακές θέσεις του για παραμονή στην ευρωζώνη και η άρνηση του να φύγουμε από το ΝΑΤΟ αλλά και η αδυναμία να μιλήσει μόνος του για το θέμα της Ευρώπης.

Ρώτησα τη Μαρία να μου εξηγήσει πώς έμαθε την αλήθεια για τον Αλέξη. Μου είπε πως άρχισε να σχηματίζει το παζλ όταν τον παρατήρησε σε μία συνομιλία στο twitter μεταξύ εμένα και του Νίκου. Πρόσεξε πως ο Νίκος ήταν ουδέτερος σε ότι του έλεγα. Και αυτό επειδή οι ρεφορμιστές δεν παίρνουν θέση για τα σημαντικά θέματα.

Διπλής υπηκοότητας ο Αλέξης(κυπραίος και καλαμαράς) σαν και εμένα και παρόλο που συναντηθήκαμε στις μεγαλειώδεις διαδηλώσεις τις Αθήνας, καμία όμως δεν τον θυμάται να συμμετέχει από την αρχή της πορείας. Πάντα καθόταν στο πεζοδρόμιο, τυπική συμπεριφορά πρώην ΔΗΚΟϊκού που θέλει να λέει ότι κατεβαίνει σε διαδηλώσεις με το λαό.

Αλλά τι λέω το πιο κραυγαλέο παράδειγμα ίσων ήταν την περασμένη εβδομάδα στο μπάρμπεκιου του Κώστα, όπου η Μαρία τον πέρασε για δεξιό. Όλοι το ξεπεράσαμε γελώντας.” Τι αστείο! Η Μαρία πέρασε τον Αλέξη για δεξιό! Ασε τη ζιβανία κάτω ρε Μαρία!”. Παρόλο που η Μαρία δεν έχει πρόβλημα με το αλκοόλ και ξέρει να πίνει γενικά, εκείνη ήταν η νύχτα που συνειδητοποίησε την αλήθεια για τον Αλέξη.

Αυτή είναι η πραγματικότητα που έχουν να αντιμετωπίσουν τα κορίτσια σήμερα: κάπου εκεί έξω κάποιος παίρνει δειλούς και τους ντύνει με επαναστατισμό, προγραμματίζοντας τους με αριστερό λεξιλόγιο. Τους θέτουν σε κυκλοφορία σαν αληθινούς ανθρώπους. Συχνά περνάνε απαρατήρητοι, απρόσωποι σε μια θάλασσα ανθρώπων. Μπορεί και εσύ να έχει κάτσει απέναντι του σε ένα λεωφορείο χωρίς να το προσέξεις. ‘Αλλοτε όμως είναι περιτριγισμένοι απο νέα, ευάλωτα κορίτσια που το μόνο τους λάθος είναι να αναζητάνε αγάπη σε ένα κόσμο που είναι τόσο, μα τόσο κρύος.

Πραγματικά πίστεψα ότι θα παντρευόμουν τον Αλέξη, ότι αυτός θα ήταν ο Ένας της ζωής μου. Οι φίλες μου τον συμπαθούσαν και η οικογένεια μου ενέκρινε. Ποτέ δεν ήξερα ότι θα το έκανε αυτό σε εμένα: να αποκαλυφθεί ότι είναι δεξιός με ενδυμασία αριστερού, δηλαδή Συριζαίος.
Αλλά αν υπάρχει ένα πράμα που έμαθα κάτι από όλη αυτή την περιπέτεια, είναι ότι τα φαινόμενα απατούν και ότι οι άνθρωποι δεν είναι αυτό που δηλώνουν πάντα.

Εμπνευσμένο από εδώ
Πηγή: Αγκάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.