Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Οριστικό «αντίο» από Τζέραρντ

Υποστολή σημαίας!Η τρέχουσα σεζόν είναι η τελευταία του Τζέραρντ με τη φανέλα της Λίβερπουλ, όπως επιβεβαίωσε ο αγγλικός σύλλογος. «Η πιο δύσκολη απόφαση της ζωής μου», σχολίασε ο αρχηγός των «ρεντς».

Είναι πλέον οριστικό. Η Λίβερπουλ επιβεβαίωσε ότι ο Στίβεν Τζέραρντ θα αποχωρήσει από την ομάδα μετά το τέλος της σεζόν και στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου φιλοξενείται και δήλωση του 34χρονου μέσου, που τονίζει ότι πρόκειται για την πιο δύσκολη απόφαση της ζωής του, εξηγώντας το γιατί αποχωρεί από την ομάδα. Παράλληλα, χαρακτήρισε τους οπαδούς των «ρεντς» ως τους καλύτερους του κόσμου.

Ο «κάπτεν» της Λίβερπουλ δεν θα σταματήσει το ποδόσφαιρο, αλλά θα συνεχίσει την καριέρα του εκτός Αγγλίας, όπως είχαν αναφέρει από την Πέμπτη τα αγγλικά Μέσα.

Ο Τζέραρντ φεύγει από τη Λίβερπουλ ύστερα από περίπου 17 χρόνια επαγγελματικής καριέρας, ενώ βρισκόταν και στα τμήματα υποδομής της ομάδας. Συνολικά κατέκτησε 10 τίτλους, μεταξύ των οποίων και το Τσάμπιονς Λιγκ το 2005, ύστερα από έναν αξέχαστο τελικό, όπου η ομάδα του έχανε με 3-0 από τη Μίλαν στο ημίχρονο και απάντησε με τρία τέρμα από το 53ο έως το 60ο λεπτό. Ωστόσο, δεν κατάφερε να πάρει το πρωτάθλημα Αγγλίας.

Συγκεκριμένα έχει σηκώσει ένα Τσάμπιονς (2005), δύο ευρωπαϊκά Σούπερ Καπ (2001, 2005), ένα UEFA Cup (2001), δύο Κύπελλα Αγγλίας (2001, 2006), τρία Λιγκ Καπ (2001, 2003, 2012) και ένα Community Shield (2006).

Το «αντίο» του Στίβεν Τζέραρντ:

«Αυτή ήταν η πιο δύσκολη απόφαση της ζωής μου. Μαζί με την οικογένειά μου το σκεφτήκαμε πολύ και ψάχναμε την καλύτερη στιγμή. Προχώρησα στην επισημοποίηση της απόφασής μου προκειμένου να μην υπάρχουν άλλες φήμες για το μέλλον μου. Είναι δύσκολο το αντίο στη Λίβερπουλ που αποτελεί μεγάλο κομμάτι της ζωής μου και της οικογένειάς μου.

Είναι, όμως, για το κοινό καλό.

Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι, αν και αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω περισσότερα. Θα είναι όμως κάπου που δεν θα μπορώ να ταχθώ απέναντι από τη Λίβερπουλ. Δεν είναι σε ανταγωνιστική ομάδα. Δεν θα το επέτρεπα ποτέ να είμαι αντίπαλος της ομάδας αυτής.

Θέλω να γνωρίσω νέες εμπειρίες σε αυτό το στάδιο της καριέρας μου και βάσει αυτού πήρα την απόφασή μου. Δεν θέλω να μετανιώνω όταν τελειώσει η καριέρα μου.

Δεν υπάρχουν λόγια για να ευχαριστήσω τον Μπρένταν Ρότζερς, τους ιδιοκτήτες του συλλόγου, την ομάδα και όλους. Αποχωρώ υπό εξαιρετικές συνθήκες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου και όλο το επιτελείο για τη στήριξή του.
Ήταν πραγματικά ιδιαίτερο να έχω υπάρξει μέλος αυτού του συλλόγου. Θέλω κάποια στιγμή στο μέλλον να επιστρέψω στη Λίβερπουλ από οποιοδήποτε πόστο... Απλά για να την υπηρετήσω ξανά.

Μέχρι και το τελευταίο μου παιχνίδι, σας διαβεβαιώ ότι θα είμαι απόλυτα προσηλωμένος και συγκεντρωμένος στις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις και το καλό της ομάδας.

Για το τέλος άφησα τους οπαδούς της Λίβερπουλ. Τους καλύτερους οπαδούς του κόσμου. Θέλω να ξέρετε ότι ήταν τιμή μου που σας αντιπροσώπευα, τόσο σαν παίκτης, όσο και σαν αρχηγός. Απήλαυσα κάθε δευτερόλεπτο της θητείας μου στη Λίβερπουλ και θέλω το τέλος να είναι όσο το δυνατόν καλύτερο».
Πηγή: sport-fm
Βλέπε ακόμη:

1 σχόλιο:

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.