Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014

Ρωμανός-Κοινοβουλευτικός κρετινισμός δύο

Μὴν δίνετε τὸ ἅγιον εἰς τὰ σκυλιὰ καὶ μὴν ρίχνετε ἐμπρὸς εἰς τοὺς χοίρους 
τὰ μαργαριτάρια σας
Κατά Ματθαίον, Ζ'

Ανεξάρτητα από τις εξελίξεις στο ανθρώπινο επίπεδο, για τις οποίες εύχομαι το καλύτερο δυνατό για τον ίδιο και τους άλλους τρεις συγκρατούμενούς του, ο Ν. Ρωμανός έχει, μετά την σημερινή συζήτηση στη Βουλή, ηττηθεί τελεσίδικα στο πολιτικό επίπεδο, όπως άλλωστε ήταν λογικό και αναπόφευκτο. Δεν θα μπορούσε κανείς να αλλάξει μαγικά μια κοινωνία και τους τρόπους λειτουργίας της μόνος του -- ελπίδα που εξ αρχής συνιστά θεμελιώδες αδύνατο σημείο για την ιδεολογία του, που προσδίδει υπερβατική δύναμη στην ατομική ελευθερία και τον ατομικό αυτοκαθορισμό.

Επειδή όμως διαφάνηκε πολύ ξεκάθαρα απόψε ότι πλέον έχει μετατραπεί χωρίς να το επιθυμεί (εφόσον κρίνει κανείς βάσει της δήλωσής του) σε απλό προεκλογικό εργαλείο συσπείρωσης ψήφων της άκρας δεξιάς, αφενός, και "ξεπλύματος" της σοσιαλδημοκρατίας αφετέρου (μέχρι και του ΠΑΣΟΚ!) είναι προφανές ότι οι πολιτικοί στόχοι που ο ίδιος έθεσε δεν είναι απλώς ανέφικτοι, αλλά ότι η συνέχιση της απεργίας πείνας υπηρετεί αναγκαστικά (αντικειμενικά) πολιτικούς στόχους αντίθετους και ασύμβατους με τους δεδηλωμένους. Εξυπηρετεί, ειδικότερα, έναν νέο γύρο κοινοβουλευτικού κρετινισμού με σαφή στόχευση την δημιουργία προεκλογικού οίστρου στα ζαλισμένα πρόβατα (τα φασιστικά και τα αστικοδημοκρατικά) που για μια ακόμα φορά θα εκβιαστούν συναισθηματικά να πάψουν να σκέφτονται (πράγμα όχι ιδιαίτερα δύσκολο, ομολογουμένως) και να αποφασίσουν το μέλλον τους ανακλαστικά, αποσπασματικά και σπασμωδικά. Κατά συνέπεια, ως πολιτική πράξη, η απεργία πείνας στερείται πλέον νοήματος με τους όρους που έθεσε ο ίδιος. Ως ατομική επιλογή διαπραγμάτευσης με το κράτος, βέβαια, παραμένει ένα δυνητικό όπλο, αλλά αυτό παύει να άπτεται των πολιτικών στόχων που διακήρυξε στην αρχική του επιστολή. Είναι απλώς πραγματιστικό μέσο προς έναν ατομικό ή στενά ομαδικό στόχο.

Προφανώς δεν απευθύνω τα παραπάνω στον ίδιο, καθώς δεν έχω προσβληθεί ακόμα από την πανελλήνιας εμβέλειας νόσο των προπονητών, συμβούλων και απρόσκλητων φίλων απεργών πείνας πάγκου, απλώς θεωρώ υποχρέωσή μου να ξεκαθαρίσω τη θέση μου στη φάση αυτή.
Υ.Γ. Εννοείται ότι όταν έχει εκ των ένδον ηττηθεί κατά κράτος η πολιτική στόχευση της απεργίας πείνας (συμπέρασμα τουρλουμπούκ "αλληλέγγυων" απ΄το συνολικό ζήτημα: τους έσκισε η Ζωή Κωνσταντοπούλου...), είναι γελοίο να υπάρχει απαίτηση να στηριχτεί από ένα κόμμα χωρίς ιδεολογική συνάφεια με τον χώρο του ίδιου. Κατά συνέπεια, και κατά την κρίση πάντα του γράφοντος, το ΚΚΕ δεν οφείλει τίποτε παραπάνω αυτή τη στιγμή από την ανθρωπιστική --στα ασφυκτικά όρια που επιβάλλει η ίδια η κραυγαλέα στον λόγο των "αλληλέγγυων" αστικότητα της έννοιας του "ανθρωπισμού"-- στάση απέναντί του.
Υ.Γ. 2. Εννοείται επίσης ότι οι λογαριασμοί μιας τάξης με αυτή την κοινωνία και αυτή τη δικαιοσύνη ούτε τελείωσαν, ούτε θα μπορούσαν ποτέ να τελειώσουν μαζί με τις πολιτικές ελπίδες του Ρωμανού.
Υ.Γ. 3. Ο οδοστρωτήρας γελοιότητας Ιω. Μιχελογιαννάκης, είχε, ομολογουμένως, έναν κάποιο προφητικό και συμβολικό ρόλο σε μια εβδομάδα τέτοιας αντίληψης κρισιμότητας ώστε οι "αλληλέγγυοι" να ταλαντεύονται μεταξύ χάχανου για "ιπτάμενους αναρχικούς" και πολιτικής (;!!) πάλης με όρους "πειράχτε ρε το παιδί και θα σας φάμε ρε". Τα σχόλια για το φασιστικό "αντίπαλον δέος" περιττεύουν όσο και τα περιττώματα.
Πηγή: Lenin reloaded 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.