Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014

Το ανέκδοτο της ημέρας:

14 σχόλια:

  1. Όταν θα τον δούμε πρωθυπουργό καμιάς συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ-και ό,τι άλλο, θα γελάσουμε ακόμα περισσότερο. gorf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ gorf:
      Εμείς θα γελάσουμε. Άλλοι θα κλαίνε και θα κόβουνε τα χέρια τους πάλι...

      Διαγραφή
    2. Άσχετο: Σε ποια Κ.Ο. είναι η Ραχήλ σήμερα; Και μην τολμήσει και ρωτήσει κανείς "ποια Ραχήλ"! Δε θέλω σαχλαμάρες!

      gdmn1973

      Διαγραφή
    3. Σε καμμία ...

      Ετοιμάζεται για τις επόμενες εκλογές να κατέβει με τον ΣΥΡΙΖΑ !

      Διαγραφή
  2. Το θέμα για εμένα δεν είναι αυτό καθε αυτό το κείμενο του.
    Ο Βαρουφάκης άλλωστε έχει δείξει ότι κινείται εντός των τυχών. Ακόμα και σε αυτό το καινούργιο του πόνημα, το οποίο έρχεται σε αντίθεση με παλαιότερες θεωρίες του για την κρίση και το δάνειο, αποδέχεται πλήρως την λόγική οτί πρέπει να πληρώσουμε (δεν σχολιάζω τα 3 σημεία που προτίνει καθώς βρωμάει αστισμός).
    Αυτό που κάνει όμως, είναι ότι θέτει έναν άμμεσο στόχο (έξοδος από την κρίση) με λίγο κευνσιανά μέτρα για το σήμερα. Και σε αυτό είναι που "τσιμπάει" ο κόσμος. Θέλει λύση στο σήμερα. Άσχετα αν αυτά που πρωτείνει δεν πρόκειται να βοηθήσουν τον λαό.
    Και εκεί είναι που κάνει το λάθος πολλές φορές το Κόμμα δυστυχώς. Δεν καταθέτει πρόταση για το σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ζαχαρίας Αποστόλου:
      1)Το ζήτημα δεν είναι αν ο Βαρουφάκης είναι αστός (αυτό είναι δεδομένο), αλλά εάν αυτά που λέει στέκουν και με τα αστικά δεδομένα έστω.
      Και είναι φανερό πως δεν στέκουν.
      2)Αυτό το "Δεν καταθέτει πρόταση για το σήμερα"(το ΚΚΕ), ομολογώ πως δεν το κατάλαβα.
      Τα αιτήματα του συλαλλητήριου της 1ης Νοέμβρη για πότε είναι δηλαδή;
      -Για τον ώριμο κομμουνισμό;
      Για σήμερα είναι...

      Όσο για την έξοδο από την παγκόσμια καπιταλιστική κρίση σε ιμπεριαλιστική εποχή, λυπάμαι αλλά διέξοδος είναι μόνο μία, και έχει αποδειχτεί αυτό ιστορικά.
      Πόλεμος ή προλεταριακή επανάσταση.
      Ή πόλεμος και προλεταριακή επανάσταση αν θες....

      Διαγραφή
  3. (1) Αυτά που λέει στέκουν. Αλλά δεν θα ωφελήσουν την εργατική τάξη και τα σύμμαχα στρώματα. Άλλωστε στο όνομα της κρίσης σήμερα άλλοι θησαυρίζουν και άλλοι προλεταριοποιούνται και δυστυχώς άλλοι χάνουν την ζωή τους. Άρα λοιπόν η κρίση ακόμα και με τα μέτρα που προτείνει θα συνεχίσει να υφίσταται, και η αναιμική ανάκμψη που ίσως φέρει (υπάρχει σαν ενδεχόμενο), δεν είναι σωτήρια λύση για την πλειοψηφία αλλά για τους έχοντες και κατέχοντες.
    (2) Βάζεις μια λόγικη που λέει. Έξοδος από την κρίση δεν υπάρχει - άρα παλεύω για σοσσιαλισμό μέχρι τότε. Και όμως η καθοδήγηση λέει ότι ο κόσμος δεν κάνει το αποφασιστικό βήμα, δεν έχει αντίστοιχη διάθεση. Άρα κάνω συλλαλητήριο που ο βασικός πυρήνας είναι οικονομικού επιπέδου.
    Όμως μέσα από τον Ρ διαβάζουμε ότι, ό,τι κατακτήσεις και αν έχουμε στο πλαίσιο του καπιταλισμού αυτά θα πέρνονται πίσω.
    Άρα λοιπόν η πρόταση που χρειάζεται σήμερα είναι πρόταση εξουσίας. Πρόταση εξουσίας όχι όμως στον σοσσιαλισμό, γτ ο κόσμος δεν έχει κάνει κτήμα του την απόφαση για ένοπλη πάλη και επανάσταση. Πρόταση εξουσίας στο σήμερα που θα ανοίγει τον δρόμο για τον σοσσιαλισμό. Αυτή η κυβέρνηση δεν θα ταυτίζεται με τον αστική. Άλλωστε μέσα από τα μέτρα που θα πάρει, η αστική τάξη θα προσπαθήσει άμεσα να την ανατρέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ζαχαρίας Αποστόλου:
      Αυτά που λέει ο Βαρουφάκης ΔΕΝ στέκουν γιατί μιλάει για την κρίση (όπως και εσύ) σαν να ήταν αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο, που αποδεδειγμένα δεν είναι, και γιατί είναι αδύνατο να βρεις μέσα για την έξοδο από την όποια κρίση εάν πρώτα δεν ορίσεις την ουσία της, για την οποία δεν μας έχει πει κουβέντα (που να στέκει), και η οποία είναι μια κλασσικότατη κρίση υπερσυσώρευσης-υπερπαραγωγής.

      2)Επειδή εμένα μου αρέσει να λέω τα πράγματα με το όνομα τους και όχι με ευφημισμούς, τον καπιταλισμό στο ιμπεριαλιστικό του στάδιο τον ονομάζω καπιταλισμό στο ιμπεριαλιστικό του στάδιο, και όχι "σήμερα".
      Το να ζητάς από ένα ΚΚ να έχει πρόταση "εξουσίας" εντός του ιμπεριαλιστικού στάδιου του καπιταλισμού, εκτός από ανοιχτός παραλογισμός (να διαχειριστούν δηλαδή οι κομμουνιστές τον ιμπεριαλισμό!!!!!!!!!), θα συνιστούσε και ανοιχτή προδοσία του ρόλου και της ιστορικής αποστολής των κομμουνιστών.

      Από εκεί και πέρα γνωρίζοντας την παγκόσμια και νομοτελειακή φύση της καπιταλιστικής κρίσης, εκείνο που μπορείς να κάνεις είναι να οργανώνεις τον λαό για να παλέψει ενάντια σε κάποιες από τις άμεσες συνέπειες της, αλλά και αυτό προϋποθέτει απόφαση ρίξης με το καπιταλιστικό σύστημα για να γίνει.
      Γιατί εάν δεν έχεις τέτοια απόφαση από πριν, αναγκαστικά θα αρχίσεις να περιορίζεις τους αγώνες σου στα πλαίσια που θέτει το ίδιο αυτό σύστημα, λαμβάνοντας υπόψην σου παράγοντες όπως η "ανταγωνιστικότητα", το "χρέος της χώρας", κλπ.
      Αυτό θα ήταν υπονόμευση ακόμη και των αναγκαίων "σημερινών" αγώνων, πριν αυτοί δωθούν καν.
      Τα υπόλοιπα που επαναλαμβάνεις από ένα παλιότερο και με αρκετές αντιφάσεις σε αυτό το ζήτημα, πρόγραμμα του ΚΚΕ, δεν τα συζητάω καν.
      Δεν υπάρχει ιστορικό παράδειγμα αστικής κυβέρνησης που να άνοιξε κανέναν δρόμο για τον σοσιαλισμό.
      Αντίθετα γνωρίζουμε περιπτώσεις όπου παρά το γεγονός πως υπήρχαν οι συνθήκες για ένα τέτοιο πέρασμα όπως π.χ. στην Χιλή του Αλιέντε, αυτός ο δρόμος φράχτηκε κιόλας από μια τέτοια λογική.
      Δεν θα ξανασυζητήσουμε πάλι τις καταδικασμένες από την ιστορία ρεφορμιστικές θεωρίες περί "ειρηνικού περάσματος" που διέλυσαν σχεδόν το παγκόσμιο κομμουνιστικό κίνημα.

      Διαγραφή
    2. @Ζαχαρίας Αποστόλου:
      Υ.Γ.
      Και φυσικά το τι είναι αναγκαίο να γίνει σήμερα, καμμία σχέση -και ούτε και θα μπορούσε- με το τι "έχει κάνει κτήμα του ο κόσμος". Από ιστορικές και οικονομικές νομοτέλειες καθορίζεται.
      Καθήκον των κομμουνιστών είναι να διαφωτίζουν τον κόσμο σε σχέση με αυτές, και όχι να υποκλίνονται στο χαμηλό επίπεδο αντίληψης του τελευταίου για τα πράγματα.
      Εκτός εάν υπάρχουν αντιρρήσεις για την φύση της κρίσης ή για τον χαρακτήρα της εποχής ως "εποχής του ιμπεριαλισμού και των προλεταριακών επαναστάσεων".

      Διαγραφή
    3. Ζαχαρια πολυ παρεα οσμιζομαι με ΝΣ και ΙΚεα .Το ΑΑΔΜ ηταν ενα καλο προγραμμα των κομμουνιστων σε εποχες "ευμαρειας" του καπιταλισμου ,καμμια σχεση οι συνθηκες οι τοτε με το τωρα ,παρτε το χαμπαρι αναλυοντας με σοβαρο και επιστημονικο τροπο τα δεδομενα .Και το κυριοτερο αυτων η νιρβανα του εργατικου κινηματος που δυστυχως υπηρχε και το 10 και ηταν κυριαρχη (οχι με ευθυνη των κομμουνιστων ) και την οποια με συνεπεια παλευουμε να ανατραπει με ταχεις ρυθμους .Αρα μην απαξιωνεις τα "οικονομικα" αιτηματα (που δεν ειναι μονο τετοια) του Συλλαλητηριου της 1ης Νοεμβρη ,και κυριως μην απαξιωνεις την σπουδαια δουλεια που γινεται στα Συνδικατα απο τους κομμουνιστες στην πορεια προς αυτο ,δουλεια που θα ειναι η μαγια για το αμεσο μελλον .Χωρις αυτον τον καθοριστικο παραγοντα (εργατικο κινημα ) δεν μπας πουθενα οσες φορες και να επαναλαμβανεις την λεξη "Σοσιαλισμος" .Απο καταβολης εργατικης ταξης η παλη για τα αμεσα την κανει να πει την λεξη "Σοσιαλισμος" μονη της καποτε .Γι αυτο αυτος που την καθοδηγει προς τα εκει πρεπει να την εχει παντα στην προπαγανδα του αλλα και σαν τον απολυτο Στρατηγικο στοχο στο μυαλο του και το προγραμμα του .

      Διαγραφή
  4. Παιδιά, μην ξεχνάτε ότι, ο Βαρουφάκης εκφράζει την αμερικάνικη πλευρά σε σχέση με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @faros:
      -Έχει και άλλη πλευρά ο ΣΥΡΙΖΑ εκτός από την αμερικάνικη;

      :)

      Διαγραφή
  5. Trash
    (1)Από πού συμπεραίνεις ότι μιλάω για την κρίση (όπως και εσύ) σαν να ήταν αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο; Ίσα ίσα που πιστεύω ότι η τωρινή κρίση είναι παγκόσμια, ξεκινώντας από την Αμερική και με το βοήθεια της διεθνοποιημένης οικονομίας ‘’μετανάστευσε και στα μέρη μας’’. Παρόλα αυτά η Ελλάδα έχει ιδιαιτερότητες, όπως η θέση της στην παγκόσμια αγορά, η γεωγραφική της θέση και μια σειρά άλλα που δημιουργούν ιδιαιτερότητες στην έκφραση της κρίσης στη χώρα μας (αντίστοιχες ιδιομορφίες υπάρχουν σε κάθε χώρα).
    (2) Εάν το σήμερα το θεωρείς ευφημισμό είναι δικό σου πρόβλημα. Όπως επίσης και εάν δεν κατανοεί ο οποιοσδήποτε ότι το σήμερα ανάμεσα στα άλλα έχει και ως σημείο αναφοράς το σύστημα και την εποχή του. Η πρόταση εξουσίας δεν συνιστά διαχείριση. Αντίθετα εγώ ζητάω ακριβώς αυτή την πρόταση θεωρώντας την ως ένα μεγάλο όπλο για όξυνση της πάλης (πάντα σε γραμμή ρήξης με το καπιταλιστικό σύστημα).
    (3) ‘’ Δεν υπάρχει ιστορικό παράδειγμα αστικής κυβέρνησης που να άνοιξε κανέναν δρόμο για τον σοσιαλισμό.’’ Κάνεις ένα σύνηθες λάθος, να ταυτίζεις την κυβέρνηση με την εξουσία.
    (4)Το πρόγραμμα όντως είχε αντιφάσεις, αλλά κατά την γνώμη μου ήταν σε μαρξιστική πορεία σε σχέση με το σημερινό. Μένει να δούμε σε ένα βάθος χρόνου ποιον από τους 2 μας θα δικαιώσει η ζωή.
    (5) Ο Αλιέντε ανάμεσα στα λάθη που έκανε, ήταν ότι δεν παρενέβη καθόλου μέσα στο στρατό και στις αντίστοιχες δυνάμεις ασφαλείας. Και αυτό τελικά ήταν που του στοίχισε, αναδεικνύοντας ότι δεν υπάρχει ειρηνικό πέρασμα (ίσως μόνο κάτω από αρκετά ιδιαίτερες συνθήκες και με αρκετά αποδυναμωμένο τον καπιταλισμό). Όμως μόνο αστική κυβέρνηση δεν νομίζω ότι μπορούμε να πούμε την περίοδο του.
    (6) Καθήκον των κομμουνιστών επίσης, είναι να παίρνουν υπόψιν τους και τις διαθέσεις των μαζών καθώς επίσης και το επίπεδο συνείδησης της ταξικής τους προέλευσης και της συνειδητοποίησης της ιστορικής τους αποστολής. Διαφορετικά ο διαφωτισμός καταντάει επαναστατική λογοκοπία και πέφτει στο κενό.

    Ζούκοφ
    Ως Ικεα εννοείς τον Ε.Α. φαντάζομαι. Για ποιόν λόγο τον λες έτσι; Παρέα δεν κάνω με κανέναν από τους 2. Δεν τα πάω καλά με τις φράξιες. Όμως έχουν ιδιαίτερη σημασία τα κείμενα τους καθώς φανερώνουν πλευρές της αντιπαράθεσης που υπάρχει ακόμα μέσα στο κόμμα, και στις παρυφές του. Η νιρβάνα όπως λες είναι ευθύνη που μας βαραίνει και εμάς. Δεν μπορούμε να βγάζουμε την ουρά μας από έξω. Όμως δεν έχουμε τις ίδιες ευθύνες με τον εργοδοτικό συνδικαλισμό. Κυρίως μας βαραίνει ότι φανήκαμε ανέτοιμη σε περιόδους που θα μπορούσαμε να δώσουμε ανάταση στο κίνημα. Το γιατί είναι μια μεγάλη κουβέντα. Δεν απαξιώνω τα οικ. αιτήματα. Άλλωστε είναι αναγκαία. Κατά τα άλλα συμφωνώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ζαχαρίας Αποστόλου:
      1) Το συμπεραίνω από το γεγονός πως λες για τον Βαρουφάκη πως "αυτά που λέει στέκουν". Και ο Βαρουφάκης λέει επί λέξη "3 κινήσεις και βγήκαμε από την κρίση". Ε, όσο ψώνιο και να ήταν, προφανώς δεν μιλάει για την παγκόσμια, και την θεωρεί αποκλειστικά ελληνική.
      Άρα και εσύ που ισχυρίζεσαι πως αυτά που λέει "στέκουν".
      Εάν παρεξήγησα κάτι, ευχαρίστως να ακούσω διευκρινήσεις.
      2)Το "σήμερα" έχει όνομα. Λέγεται εποχή του ιμπεριαλισμού και των προλεταριακών επαναστάσεων. Αποφεύγεις όμως να το πεις έτσι. Να μην θεωρήσω ευφημισμό το να αποκαλείται ο ιμπεριαλισμός με το απόλυτα ουδέτερο "σήμερα"; -Τότε τι, και γιατί;
      3)Καθόλου δεν μπερδεύω την κυβέρνηση με την εξουσία. Τουναντίον!
      Τονίζω μάλιστα πως δεν μπορεί να είναι οι κομμουνιστές στην κυβέρνηση και η αστική τάξη στην εξουσία. Αυτό συνιστά ταξική προδοσία.
      Από εκεί προκύπτει φυσικά και το "διαχείρηση".
      Μία κυβέρνηση εντός των αστικών πλαισίων δεν μπορεί παρά να διαχειρίζεται την αστική εξουσία.
      Ούτε και υπάρχει και κάποιο ενδιάμεσου ανάμεσα στον σοσιαλισμό και τον καπιταλισμό στάδιο, τουλάχιστον στην Ελλάδα σήμερα. Εκτός εάν έχουμε ακόμη φεουδαρχικά κατάλοιπα...
      4)Το μεγάλο θετικό του προγράμματος του '96 ήταν ο ορισμός του χαρακτήρα της επανάστασης στην Ελλάδα ως σοσιαλιστικού. Οι αντιφάσεις προέκυπταν από κάποιες συγκεκριμένες διατυπώσεις στην βάση εικοτολογιών, οι οποίες ορθώς εξαλείφθηκαν με τις αποφάσεις του 19ου συνέδριου. Και βεβαίως το πρόγραμμα του '96 κουβάλαγε ακόμη τα βαρίδια από τις προηγούμενες αναλύσεις, που δεν τις λες και ό,τι μαρξιστικότερο. Ευτυχώς ανήκουν στην ιστορία.
      5)Η περίοδος του Αλιέντε αστικότατη ήταν, εκτός εάν στην Χιλή τα μέσα παραγωγής τα κατείχε η εργατική τάξη και υπήρχε κεντρικός σχεδιασμός στην οικονομία. Ούτε το ένα, ούτε το άλλο υφίστατο.
      6)Λες: "Καθήκον των κομμουνιστών επίσης, είναι να παίρνουν υπόψιν τους και τις διαθέσεις των μαζών".
      Δηλαδή αν οι μάζες γουστάρουν φασισμό π.χ., από κοντά και εμείς και ζήτω;
      Αυτή την στιγμή οι μάζες θέλουν κάτι που με οποιαδήποτε σοβαρή οικονομική ανάλυση είναι αδύνατο. Επίστροφή στον καπιταλισμό της δεκαετίας του '80. Τι πρέπει να τους πουν οι κομμουνιστές;
      Ψέμματα πως είναι εφικτό κάτι τέτοιο;
      -Ή μηπως ηγραμμή του "στηρίζουμε την αλλαγή" του '81 απέδωσε κάποιον καλό καρπό έστω και τακτικά και πρέπει να επαναληφθεί;
      Υ.Γ.
      Εάν και απευθήνθηκες στον Ζούκωφ, εγώ θα θυμίσω πως το χαφιεδότσουρμο* του ΙΚΕΑ (όντως αυτά είναι τα νέα τους αρχικά) καμμία απολύτως σχέση δεν έχει με το ΚΚ, και φυσικά απόλυτα άτοπο να λέμε για "εσωκομματική πάλη" που την εκφράζουν ...εξωκομματικοί!
      Αυτοί πάλι που είναι μέσα στο κόμμα, τις αντιρρήσεις τους δεν τις βγάζουν στο μεϊντάνι αλλά τις καταθέτουν στις κομματικές οργανώσεις τους. Οι οποίες ψήφισαν τις αποφάσεις του 19ου συνέδριου με ποσοστό 98%.

      *χαφιεδότσουρμο γιατί όταν διαφωνείς με έναν πολιτικό φορέα, στέκεσαι αντρίκια και τον πολεμάς από απέναντι με τις θέσεις σου.
      Δεν το παίζεις "εκ των έσω" για να τον διασπάσεις.
      Υ.Γ.
      Κάθε σχόλιο που θα υπονοεί πως τα ιντερνετικά παραμάγαζα του wanna be φραξιονισμού, έχουν την παραμικρή σχέση με το ΚΚΕ, θα αναγκαστώ να το κόψω ως αναπαραγωγή της προπαγάνδας αυτών των παραμάγαζων.

      Διαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.