Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΡΧΕΙΟ: Η Χρυσή Αυγή τιμά την κορυφαία δωσίλογο Σίτσα Καραϊσκάκη

Στην σελίδα του Μετώπου Γυναικών της Χρυσής Αυγής, εκθειάζεται και μπαίνει στο Πάνθεον των Ηρώων, η δωσίλογη Καραϊσκάκη,η Ελληνίδα επικεφαλής των Γερμανικών μυστικών υπρεσιών στον τομέα της προπαγάνδας, η οποία μάλιστα λέγεται ότι ήταν προσωπική επιλογή του Φον Κανάρις γι αυτή τη θέση-κλειδί στο Τρίτο Ράιχ.

Και εις ανώτερα...

Αντιγράφουμε απο την ιστοσελίδα τους:
Σίτσα Καραϊσκάκη

Γεννήθηκε στα Μοσχονήσια Μικράς Ασίας και μετά την καταστροφή του 1922 εγκαταστάθηκε στη Μυτιλήνη. Μετά το Γυμνάσιο γράφτηκε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το 1925 κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο της με τίτλο «Το ταίρι μου αμάρτησε» από τις εκδόσεις Γράμματα το οποίο απέσπασε ευμενείς κριτικές, ενώ για χρόνια δημοσίευε άρθρα και ποιήματά της στην εφημερία «Ο Νουμάς».

Λίγο αργότερα αναχώρησε για τη Γερμανία, συνέχισε τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου απ’ όπου απέκτησε τον τίτλο της Διδάκτορος και το δίπλωμα της Φιλοσοφίας. Παρακολούθησε μαθήματα Βυζαντινολογίας, Ψυχολογίας και Γερμανικής Φιλολογίας στα Πανεπιστήμια Ζυρίχης, Βιέννης και Πράγας ενώ συνέχισε να γράφει βιβλία, μελέτες και άρθρα σε εφημερίδες και επιστημονικά περιοδικά της εποχής.

Παρακολούθησε από κοντά τον αγώνα του Χίτλερ να ανέλθει στην εξουσία κι ενστερνίστηκε τις εθνικοσοσιαλιστικές ιδέες. Το 1930, όταν ο Χίτλερ ανήλθε στην εξουσία, η Σίτσα Καραϊσκάκη υπήρξε σύμβουλος στο υπουργείο Προπαγάνδας. Την εποχή εκείνη κυκλοφόρησε στα γερμανικά το βιβλίο της «Το Τρίτο Ράιχ μέσα από τα γυαλιά μου» στο οποίο ανέφερε γεγονότα της εποχής και επιτεύγματα της εθνικοσοσιαλιστικής διακυβέρνησης.


Το 1934 προσπάθησε μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Χρυσόστομο, τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας και τους Μητροπολίτες Λήμνου και Λέσβου, να υλοποιήσει μια μορφή πανευρωπαϊκής αντικομουνιστικής χριστιανικής συνεργασίας. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1936 στο Βερολίνο είχε τη διοργάνωση της ελληνικής συμμετοχής από πλευράς τύπου και προπαγάνδας.

Μετά την ίδρυση της ΕΟΝ από τον Μεταξά υπήρξε βασική αρθογράφος του περιοδικού «ΝΕΟΛΑΙΑ». Συνεργάστηκε και με ένα ακόμη περιοδικό της εποχής τη «ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ» που έκδιδε ο καθηγητής της Ανωτάτης Εμπορικής Ιωάννης Τουρνάκης και συγκέντρωνε έναν ευρύ κύκλο εθνικιστών διανοουμένων. Στο περιοδικό αυτό η Καραϊσκάκη δημοσίευε διάφορα λογοτεχνικά κείμενα ξένων εθνικιστών συγγραφέων, μελέτες για τον Γερμανικό εθνικοσοσιαλισμό, την ισπανική Φάλαγγα, το εθνικοσοσιαλιστικό θέατρο και κινηματογράφο.

Μετά την γερμανική εισβολή ανέλαβε τη θέση της συμβούλου Τύπου και Διαφώτισης στη γερμανική πρεσβεία στην Αθήνα και πραγματοποίησε πολλές πολιτικές ομιλίες μέσω του ραδιοφώνου. Πριν από την απελευθέρωση η Σίτσα Καραϊσκάκη έφυγε στη Γερμανία όπου συνέχισε τη δράση της στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την κατοχική εξόριστη κυβέρνηση Τσιρονίκου που έδρευε στη Βιέννη.

Από τα Ειδικά Δικαστήρια Δοσιλόγων καταδικάστηκε τρεις φορές σε θάνατο για την προπαγανδιστική της δράση, αργότερα όμως αμνηστεύτηκε.

Κατά την παραμονή της στη Γερμανία βρέθηκε στο ανατολικό τμήμα της χώρας το οποίο καταλήφθηκε από τα Σοβιετικά στρατεύματα, κατόρθωσε όμως η Καραϊσκάκη να μην αποκαλυφθεί η ταυτότητά της. Γνώρισε και παντρεύτηκε τον Γερμανό βιομήχανο Μπάχμαν κι έζησε στην αφάνεια για αρκετά χρόνια. Το 1963, μετά τον θάνατο του συζύγου της επέστρεψε στην Ελλάδα όπου αφοσιώθηκε στη λογοτεχνία.

Η Σίτσα Καραϊσκάκη πέθανε στις 30 Απριλίου 1987. Σε αντίθεση με πολλούς επώνυμους λογοτέχνες δεν αποποιήθηκε ποτέ τις ιδέες της και τη σχέση της με τον εθνικοσοσιαλισμό
Πηγή: Ήφαιστος 
Δικό μας σχόλιο:
Το παραπάνω βιογραφικό, αποτελεί και μία καταπληκτική και "εκ των έσω" μαρτυρία, τόσο για μεταπολεμική μεταχείρηση των ναζί στην δύση, τόσο για την μεταχείρηση των δωσίλογων στην Ελλάδα, όσο και για τα ταξικά συμφέροντα που εξυπηρετούσαν και εξυπηρετούν οι ναζί.
Προσέξτε:
Μιλάμε για την υπεύθηνη προπαγάνδας του Φον Κανάρις!
Την οποία στην Δ.Γερμανία δεν την ενόχλησε κανεις!
Στην Ελλάδα καταδικάστηκε (από τους ελάχιστους) τρις(!) εις θάνατο, αλλά ...αμνηστεύτηκε(!!!), την ώρα που τα κόκκαλα των αγωνιστών της εθνικής αντίστασης άσπριζαν στα μακρονήσια.
Και στην Δ.Γερμανία παντρεύτηκε και ...βιομήχανο, έτσι για να μην μας μείνει και καμμία απορία για το ποιοί υπέθελψαν το ναζιστικό φαινόμενο, πριν, κατά την διάρκεια, αλλά και μετά την πτώση της χιτλερικής εξουσίας....

10 σχόλια:

  1. Φυσικά οι "έλληνες εθνικιστές" αποσιωπούν τον τρόπο (πότε, από ποιους, γιατί) με τον οποίο αμνηστεύτηκε το ίνδαλμά τους, που τόσο εκτιμούσε ο Γκαίμπελς.

    Είναι επίσης ενδιαφέρον ότι κυκλοφορούν στο διαδίκτυο διάφορες και αντιφατικές βιογραφικές εκδοχές, με περίεργα κενά και ατεκμηρίωτες πληροφορίες, όπως ότι επέστρεψε στην Ελλάδα από τη ΛΔΓ...

    gdmn1973

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @gdmn1973:
      Εάν πρόσεξες, και στο παραπάνω βιογραφικό αφήνεται να εννοηθεί πως έζησε στην ΛΓΔ (λίγη προπαγάνδα των "άκρων" δεν έβλαψε ποτέ κανέναν αντικομμουνιστή):
      "...Κατά την παραμονή της στη Γερμανία βρέθηκε στο ανατολικό τμήμα της χώρας το οποίο καταλήφθηκε από τα Σοβιετικά στρατεύματα, κατόρθωσε όμως η Καραϊσκάκη να μην αποκαλυφθεί η ταυτότητά της. Γνώρισε και παντρεύτηκε τον Γερμανό βιομήχανο Μπάχμαν κι έζησε στην αφάνεια για αρκετά χρόνια. Το 1963, μετά τον θάνατο του συζύγου της επέστρεψε στην Ελλάδα όπου αφοσιώθηκε στη λογοτεχνία..."
      Έλα όμως που το 1963 στην ΛΓΔ δεν υπήρχαν ...βιομήχανοι(!!), οπότε καρφώθηκαν...

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρον είναι ότι η Σίτσα Κ. ως το 1925 τουλάχιστον ήταν κοντά στις ιδέες του κομμουνισμού -έγραφε ποιήματα για τον Λίμπκνεχτ κτλ. σε αριστερά περιοδικά ή στον Ριζοσπάστη. Ο Στάινμετς, ο ελληνιστής που την βοήθησε να πάει στο Μόναχο, ήταν κομμουνιστής αρχικά -αλλά μετά νομίζω έγινε κι αυτός ναζιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Νίκος Σαραντάκος:
      Υπάρχει κάποια πηγή πως ήταν αρθρογράφος του ριζοσπάστη ή πιάσαμε πάλι την θεωρία των άκρων;

      Διαγραφή
  3. Όχι αρθρογράφος! Δημοσίευσε τουλάχιστον ένα ποίημα. Η πηγή είναι... ο ίδιος ο Ριζοσπάστης. Και είναι και ωραίο σονέτο:

    Και λες σκλάβο τον είχανε αγοράσει
    όλα του αφέντη τα χρυσά του δώρα
    ξεκίναγε σκυφτός, δειλός στη χώρα
    τα μπράτσα, τη ζωή να του κεράση.

    Μα όντας μοναχός στα πυκνά τα δάση
    δαρμένος απ' της έννοιας του τη μπόρα
    έκοψε ξύλα με περίσσια φόρα
    νεκρόκασσα τ' αφέντη του έχει φκιάσει.

    Και μέσα στου μεσημεριού τη λάβρα
    σταζοβολά απ' το κούτελο κανάλι
    ο ιδρώτας, και τη γης οργώνει αγάλι.

    Θεριέβει, ποταμός, ρέμματα μαύρα
    που τάβαζαν καιρών και χρόνων μίση
    τ' αφέντη πάει τον πύργο να γκρεμίση.

    Θα δημοσιευτεί τις επόμενες μέρες ένα άρθρο από κάποιον φίλο μου και έχω βοηθήσει στην έρευνα, οπότε προς το παρόν αρκούν αυτά.

    Επίσης, το 1924 ήταν ανταποκρίτρια από το Μόναχο στο περιοδικό "Νέοι Βωμοί", το ανεπίσημο πολιτιστικό περιοδικό του ΚΚΕ. Πάρε το πρώτο τετράστιχο από το ποίημα για τον Λίμπκνεχτ.

    ΚΑΡΛ ΛΗΜΠΚΝΕΧΤ
    Την ανταρσία αγκάλιασα σαν ερωμένη κι’ αδερφή
    για τούς φτωχούς κι’ απόκληρους πολέμησα της ζήσης παιδάκι ακόμα μ’ έδερναν αλλόκοτοι πόθοι κρυφοί
    τ' αθάνατο νερό να βρω μιας νέας κι’ άγνωστης βρύσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος χωρισμός:

      ΚΑΡΛ ΛΗΜΠΚΝΕΧΤ
      Την ανταρσία αγκάλιασα σαν ερωμένη κι’ αδερφή
      για τούς φτωχούς κι’ απόκληρους πολέμησα της ζήσης
      παιδάκι ακόμα μ’ έδερναν αλλόκοτοι πόθοι κρυφοί
      τ' αθάνατο νερό να βρω μιας νέας κι’ άγνωστης βρύσης

      Διαγραφή
    2. @Νίκος Σαραντάκος:
      -Εξακολουθείς να μην μας διαφωτίζεις για τις πηγές σου.
      Ποιός ριζοσπάστης (ποιό τεύχος, ποιά χρονιά πχ;)
      -Εγώ το μόνο που βρήκα, είναι μία γεμάτη αντιφάσεις βιογραφία της στην livepedia (http://www.livepedia.gr/index.php/%CE%9A%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%8A%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BA%CE%B7_%CE%A3%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%B1#cite_note-4), την οποία και αναπαράγουν όλες οι άλλες πηγές.
      Αναφέρει συνεργασία με το περιοδικό "Νέοι βωμοί", αλλά χωρίς αναφορά σε καμμία πηγή, και αφήνει να εννοηθεί πως αφορά την περίοδο πριν πάει στην Γερμανία.
      Οποσδήποτε η αναφορά σε γάμο με ...βιομήχανο της DDR, βγάζει μάτι!

      Διαγραφή
    3. Μάλιστα αναφέρει πως στην Γερμανία πήγε το '26, οπότε και θα ήταν περίεργο να είναι ανταποκριτής των "νέων βομών" στην Γερμανία το '24.

      Διαγραφή

  4. Εντάξει, τι να πω. Να σου στείλω το τεύχος των Νέων Βωμών; Η Livepedia έχει και λάθη. Η Σίτσα έφυγε για Μόναχο τον Οκτώβρη του 1923, αφού στα τέλη του μήνα δημοσιεύει ανταπόκριση στη μυτιληνιά εφημερίδα Καμπάνα (του Μυριβήλη). Κι αυτή υπάρχει ονλάιν στο ΑΠΘ.

    Για τον Ριζοσπάστη θα κάνεις υπομονή, δεν είναι σωστό να το φανερώσω -πάντως υπάρχει ονλάιν αν έχεις όρεξη να ψάξεις.

    Είναι αρκετά γνωστό ότι η Σίτσα ήταν κοντά στο ΚΚΕ ως το 1925 τουλάχιστον, ενώ είναι επίσης γνωστό ότι η μεταστροφή της είχε ολοκληρωθεί το 1930. Τότε γράφει στον Νουμά ένα διήγημα ρομαντικό που θυμίζει τα ιδεώδη του ναζισμού. Κι αυτό υπάρχει ονλάιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Νίκος Σαραντάκος:
      -Η livepedia δεν έχει απλά λάθη, αλλά καραμπινάτα κενά και αντιφάσεις. Σε αυτό συμφωνούμε.
      -Αν υπάρχει online (κιόλας!) η πληροφορία για τον ριζοσπάστη, τότε δεν υπάρχει κάτι μυστικό να μου "φανερώσεις". Δεν καταλαβαινω τι λες λοιπόν...
      Για τα υπόλοιπα, περιμένω τις πηγές σου, να μάθω και εγώ δύο πράγματα...

      Διαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.