Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Ποιός είναι τελικά ο εχθρός; (τελικό)


συνέχεια από εδώ
Αυτή η πίκρα στο στόμα μου βγαίνει γιατί ετούτη την φορά ο εχθρός δεν ήταν μόνο εκεί που τον περίμενα πάντα. Στους φασίστες, στους μπάτσους, τους προβοκάτορες. Ο εχθρός ήταν στα πρόσωπα που με σοκ είδα σε φωτογραφίες να πετάνε αντικείμενα στα μπλοκ του ΠΑΜΕ, και τα έχω ξαναδεί στο διπλανό μου τραπέζι στο καφενείο να μιλάμε για μπάλλα. Ο εχθρός βρέθηκε στο πρόσωπου του φίλου και αγαπημένου ανθρώπου, ΣΥΡΙΖαίου που είδα στον δρόμο, και σήμερα θα προπαγανδίζει τα γκεμπελικά αίσχη της κομματικής προπαγάνδας του για το ΠΑΜΕ που εγκατέλειψε αυτούς που ...το θεωρούσαν ανεπιθύμητο!. Ο εχθρός βρέθηκε στο πρόσωπο του τροτσκιστή που έχουμε περάσει ώρες ατελείωτης πλάκας στην εξέδρα του αστέρα εξαρχείων, και την Τρίτη το απόγευμα ούρλιαζε κάτι για «βάρκιζες» αγνοώντας τελείως το γεγονός πως εάν δεν είχαμε κάνει εκείνο το λάθος τότε, τώρα αυτός και οι όμοιοι του, απλά δεν θα υπήρχαν. Ο εχθρός βρέθηκε στα πρόσωπα φίλων που έχουν σταθεί, και ανθρώπων που έχουμε μοιραστεί στιγμές μικρές ή μεγάλες. Εδώ και τόσες μέρες λοιπόν δεν έχει σταματήσει να γυρνάει στο μυαλό μου: «Ποιός είναι τελικά ο εχθρός;». Γιατί αυτό που είδα με τα ματάκια μου, δεν θέλω να το πιστέψω! Και γιατί τόσο μίσος;

Τι διάολο τους κάναμε; Τι διάολο τους έκανα;  
-Επειδή σαν  τρόπο πάλης διάλεξα την ένταξη μου στο οργανωμένο εργατικό κίνημα;
-Επειδή θεωρώ την απεργία σαν πιο δυνατό μέσο πάλης, τόσο από τις καρικατούρες «άμεσης δημοκρατίας» στις πλατείες, όσο και από τα άνευ σκοπού (αλλά όχι αιτίας) μπάχαλα;
-Επειδή σέβομαι τα κόκκαλα του παππού και του πατέρα μου, και αρνούμαι να κρύψω την κομμουνιστική μου ταυτότητα, για 1,5 min λόγου στην «συνέλευση» του Συντάγματος;
-Επειδή έχω το θράσος να προβάλω (αλλά χωρίς ποτέ να δοκιμάσω να επιβάλω) την οργανωτική μου άποψη ενάντια στο χύμα του ψαρέματος σε θολά νερά;
-Επειδή ταυτόχρονα δεν άφησα και κανέναν άλλο να μου επιβάλει την δική του;
Απαντήσεις δεν περιμένω, αλλά έχω να δηλώσω δημόσια πως:
Όποιος υιοθετεί οργανωτικές δομές που δεν του επιτρέπουν να διαχωρίσει σαφώς την θέση του από τους συνειδητούς φασίστες και προβοκάτορες, είναι απόλυτα υπεύθυνος για αυτήν την οργανωτική του επιλογή και κατά συνέπεια συνυπεύθυνος για τις πράξεις των πρώτων!
Υ.Γ. παλιοί μου φίλοι, σας αποχαιρετώ....

3 σχόλια:

  1. Ένας ένας βλέπει την προπαγάνδα των αφεντικών και τα ταξικά συμφέροντα μπροστά του.

    Άτομα που πριν 10 χρόνια άκουγαν ΚΚΕ και έστριβαν τώρα συμφωνούν με την θέση του κόμματος για αποδέσμευση από την ΕΕ.

    Δεν είναι τυφλοί οι άνθρωποι βλέπουν και θα δουν ακόμα καλύτερα όταν η φωτιά θα αρχίσει να τους καίει.

    Εμείς, την αλήθεια την ξέρουμε. Όπως λέει κι ο Ρίτσος "όσο σιγά κι αν σου μιλήσω , ξέρω πως θα με καταλάβεις"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @aliatas:
    Δεν ξέρω αν σε μία κατά βάση μικκροαστική χώρα σαν την Ελλάδα η αγανάκτηση θα στραφεί σόνι και ντε αριστερά, ούτε καν αν τα αυτιά στα οποία μιλάμε είναι σφραγισμένα με βουλοκέρι. Πάντως, "θέλει δουλειά πολλή..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι γελοιο για να μη το πω καπως αλλιως να την πεφτουν εν μεσω απεργιας κουκουλωμενοι τυποι ειτε προβοκατορικα συνειδητα(ασφαλιτες) ειτε βλακωδως συνειδητα(αριστεριστες,αναρχικ​οι) σε απεργους του ΠΑΜΕ που απο το πρωι βρισκονταν στους χωρους εργασιας-εκει οπου ο εργατης βιωνει ανοιχτα την εργοδοτικη τρομοκρατια-για να περιφρουρησουν την απεργια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.