Δυστυχώς, δεν είναι αφίσσα ενάντια στην παιδική κακοποίηση, αλλά πραγματικότητα. Ελλάδα 2013 |
Μέχρι σήμερα η κυβέρνηση και οι μεγαλόσχημοι δημοσιογράφοι απλώς αρνούνταν τις κατηγορίες περί βασανιστηρίων και ενίοτε απειλούσαν με μηνύσεις όποιον υποστήριζε το αντίθετο. Από το Φεβρουάριο του 2013 μπορούμε χωρίς δεύτερη σκέψη να υποστηρίξουμε ότι οι πολιτικές και μιντιακές ελίτ στηρίζουν ανοιχτά την πραγματοποίηση βασανιστηρίων.
Το φαινομενικά παράδοξο είναι ότι στην Ελλάδα τα βασανιστήρια δεν ξεκίνησαν ως απάντηση σε παραβατικές συμπεριφορές, όπως οι ληστείες τραπεζών, αλλά απέναντι σε πολιτικές διώξεις όπως η αντιφασιστική μοτοπορεία. Η ΕΛ.ΑΣ και η κυβέρνηση, δηλαδή, δεν αισθάνθηκαν καν την ανάγκη να νομιμοποιήσουν σταδιακά τη νέα τους πρακτική στην κοινή γνώμη.
Θέλησαν από την πρώτη στιγμή να αποδείξουν ότι θύματα βασανισμού θα είναι οι πολιτικοί αντιφρονούντες.
Για όσο διάστημα η κοινοβουλευτική Αριστερά επιχειρούσε, αμυνόμενη, να αποδείξει στους αντιπάλους της ότι καταδικάζει τη βία απ’ όπου και αν προέρχεται, η λογική αυτή εγκαταλείφθηκε από το ίδιο το σύστημα που τη δημιούργησε. Η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου – Κουβέλη, δίνει εμμέσως πλην σαφώς το πράσινο φως για την πραγματοποίηση βασανιστηρίων και μάλιστα επιλέγει τα θύματά της με αμιγώς πολιτικά κριτήρια.
Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, σε μια χώρα όπου οι μεγαλύτερες εφημερίδες μας καλούν να “ευχαριστήσουμε τη Χρυσή Αυγή” και γράφουν λαμπρούς επικήδειους για τους αιμοσταγείς δολοφόνους της χούντας. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά σε μια χώρα που ελέγχεται από μια μαφία λαθρεμπόρων. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά σε μια χώρα όπου οι ειδήσεις για τα σκάνδαλα των τραπεζών αποσιωπούνται από κανάλια που πληρώνονται από αυτές τις τράπεζες.
Ένα τόσο ακραία άδικο σύστημα απαιτεί εξίσου ακραίες μορφές βίας για να διατηρηθεί στην εξουσία και να συνεχίσει να υπηρετεί τα συμφέροντα που το οικοδόμησαν.
Έχουν καταλάβει όμως τι ακριβώς κάνουν αυτοί οι άνθρωποι; Συνειδητοποιούν ότι με τα σημερινά του μηνύματα στο twitter ουσιαστικά νομιμοποίησαν εξωθεσμικές μορφές βίας όπως ο παλαιότερος ξυλοδαρμός του Χατζηδάκη;
Έχουν συναίσθηση του τι σημαίνει να ζητάς την επιστροφή της θανατικής ποινής, τη στιγμή που ο κοινωνικός ιστός διαρρηγνύεται, και η ναζιστική δεξιά βρίσκεται μέσα στο κοινοβούλιο;
Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Κανένας τους δεν είχε καταδικάσει ποτέ τη βία απ’όπου και αν προέρχεται. Είχαν καταδικάσει κάθε μορφή αντίστασης απέναντι στην οικονομική τους δικτατορία. Απλώς από αυτή την εβδομάδα το λένε ξεκάθαρα.
μηπως παραδωσαμε αξια στο θεμα?
ΑπάντησηΔιαγραφή@salot sor:
ΔιαγραφήΤο να χτυπιούνται άνθρωποι δεμένοι πισθάγκωνα, μέχρι να κατουρήσουν αίμα, και μετά αυτό να επιδυκνειεται και από επάνω, είναι από μόνο του πολύ σημαντικό. Ισως η επίδειξη του γεγονότος να είναι σημαντικότερη και από το ίδιο. Το αστικό κράτος δεν νιώθει πλέον την ανάγκη να κρύψει τον εκφασισμό του καν. Καμαρώνει για αυτόν ανερυθρίαστα.
Πιστεύεις πως αυτό είναι ένα γεγονός με μικρή σημασία;
Γιατί για εμένα έχει τεράστια.
Σωστά Trash λες ότι η σημασία του γεγονότος είναι τεράστια. Ο φασισμός καλπάζει, εκπορευόμενος πρώτα απ' όλα από το αστικό κράτος. Η υποβάθμιση, η σιωπή, το δεν βαριέσαι, θα δώσει το δικαίωμα στο αστικό κράτος για ακόμα μεγαλύτερη καταστολή, για ακόμα μεγαλύτερη φασιστικοποίηση του. Οι καιροί είναι δύσκολοι και πονηροί και η κοινωνία πρέπει να αντιδράσει.
Διαγραφή@Cos:
ΔιαγραφήΤο ανατριχιαστικό της υπόθεσης είναι πως το αστικό κράτος, όχι μόνο δεν νιώθει καμμία ανάγκη να κρύψει τις βρωμιές του, αλλά πως νιώθει και την ανάγκη να τις διαφημήσει και από επάνω!
Αυτή είναι μία ποιοτική αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό είναι αν θέλεις που με έχει φρικάρει εμένα τελείως, μια και δεν ανήκω στους αφελείς που θεωρούν πως η αστυνομία το έκοψε το "χούι" των βασανισμών κρατουμένων...
...το έκοψε ποτέ, το "χούι" των βασανισμών κρατουμένων...
Διαγραφήκατα την αποψη μου στο θεμα γινεται η τριχα τριχια και κατανταει να ειμαστε ακριβοι στα πιτουρα και φτηνοι στο αλευρι.
ΔιαγραφήΟποιος εχει βρεθει σε επεισοδια οποιαδηποτε μορφης(γηπεδα, πορειες κτλ) ξερει τι κανει η αστυνομια, τωρα κατα την αποψη μου δινεται και σκοπιμως τοη εκταση για το ξυλοδαρμο των "επαναστατων" λογω της ακινδυνοτητας τους
@salot sor:
ΔιαγραφήΤο να διαφημίζει ένα αστικό κράτος την κτηνωδία του και το να βαράμε το καμπανάκι για αυτό, δεν θα μπορούσε (και αλίμονο αν μπορούσε) να έχει σχέση με την άποψη μας για τα θύματα της κτηνωδίας αυτής.
Εδώ είναι φανέρο πως γίνεται μία απόπειρα εθισμού της κοινής γνώμης στο αστυνομικό δικαίωμα στον βασανισμό. Εάν αυτός καταντήσει κάτι κοινότυπα αποδεκτό, καλό θα είναι να είμαστε ψιλιασμένοι για το ετοιμάζει αυτό το αστικό κράτος για τους εχθρούς του. Και βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή αυτών...
Ακόμη, δεν πιστεύω πως η ευαισθησία για την ωμή καταπάτηση δημοκρατικών κεκτημένων μπορεί να γίνεται επιλεκτικά. Αλωστε εάν αυτοί είναι ακύνδινοι όπως λες για το σύστημα (και δεν έχω λόγο διαφωνίας μαζί σου σε αυτό), φαντάσου τι περιμένει τους πραγματικά επικύνδινους εάν τέτοιες πρακτικές θεωρηθούν θεμιτές...
Ερώτηση:
Ποιά ακριβώς είναι τα πίτουρα, και ποιό το αλεύρι;
με καθυστερηση που οφειλεται σε "τεχνικους" λογους επανερχομαι Trash για να πιασουμε την κουβεντα απο εκει που την αφησαμε αν και εχουν μεσολαβησει γεγονοτα που θα επρεπε να ειχαν σκεπασει τους ληστες ομως οι ληστες συνεχιζουν να σκεπαζουν τα γεγονοτα στα ΜΜΕ, τυχαιο;-δε νομιζω . . Τα "πιτουρα" λοιπον ειναι το ξυλο που ομολογουμενως δοθηκε στους ληστες τραπεζων-απαγωγεις οι οποιοι ηταν οπλισμενοι με καλαζνικωφ, σκορπιον και ειχαν μαζι τους και εναν ομηρο διερχομενο. Οι αμερικανοι εχουν μια εκφραση "you roll the dice, you pay the price", πιστευει κανεις οτι υπαρχει κοινωνια που οι συλληφθεντες σε τετοιου τυπου καταδιωξη θα τη βγαζαν "πουδρα" ή μας κανει εντυπωση οτι επιβεβαιωθηκε αυτο που ξερουμε οτι παντα συμβαινει ? Το "αλευρι" ειναι το ιδεολογικο περιβλημα που χρησιμοποιουν οι ιδιοι και που δινεται σε αυτους με την επικληση τοσο της ηλικιας των δραστων οσο και της (μεγαλοαστικης) καταγωγης τους απο πλειαδα ΜΜΕ. "ξαφνικα" οι νεοτεροι καλουνται να θεωρουν επαναστατικη πραξη τις ληστειες και τις πιστολιες στα τυφλα-μια βολτα στο twitter αρκει για να καταλαβει καποιος ποια ειναι η εικονα που εχει δημιουργηθει για τους δραστες σε αυτοπροσδιοριζομενους αριστερους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη χωρα τα τελευταια χρονια εχει χαθει το μετρο, σημερα στην ελληνοφρενεια ο θυμιος χαιρετιζε το γεγονος οτι οι κοινωνια δεν αναφερεται σε αυτους ως τρομοκρατες-φτυσαν οι τρομοκρατες και βγηκαν τα "παιδια"- αλλα ως τα παιδια, με συνειρμο οτι καναν κατι επαναστατικο, αντισυστημικο κτλ . ο αγιογραφος πατερας του ενος δηλωνει αναρχικος και μας λεει οτι τα οπλα τα ειχαν για εκφοβισμο, η κορη του νασιουτζικ δηλωνει περηφανη γιατι ο γιος της ειναι κοινωνικος αγωνιστης-και ο μπαμπας της του πνευματος . . .- η μανα του τοξοβολου στο συνταγμα που το ΠΑΜΕ τον εμποδιζε να καταλαβει τη βουλη, λεει οτι δε γνωριζει για ποιο λογο εχει συλληφθει ο γιος της και δε περιγραφω αλλο
@Salot sor:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχικά να ζητήσω με την σειρά μου συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση, μια και όντως προέκυψαν υψηλότερα ιεραρχημένες προτεραιότητες τις τελευταίες μέρες.
Πάμε λοιπόν:
-Αρχικά δεν νομίζω να κατηγορείς κάποιον από εμάς πως υποτίμησε τα γεγονότα της απεργίας στο λιμάνι. Πολύ περισσότερο που κάποιοι είχαμε και πολύ πρακτική δουλειά για την προετοιμασία της παναττικής απεργίας, που για μία ακόμη φορά την τραβήξαμε (σαν ΠΑΜΕ) μόνοι μας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε προσωπικό χρόνο και κόπο. Οπότε τα σχόλια σου επ'αυτού δεν βλέπω να με αφορούν σε κάτι.
-Λες μετά:
"πιστευει κανεις οτι υπαρχει κοινωνια που οι συλληφθεντες σε τετοιου τυπου καταδιωξη θα τη βγαζαν "πουδρα"";
Αρχικά να σου δηλώσω την απογοήτευση μου που ένας σύντροφος χρησιμοποιεί αυτούσιο το εποιχείρημα του Άδωνη που μπορείς να δεις στο άρθρο. Αλλά ας πούμε πως είναι ο Άδωνης που προβοκάρει την άποψη υιοθετόντας την, και ας πάμε παρακάτω. Η κοινωνία αυτή για την οποία ψάχνεις λοιπόν, είναι η ελληνική μόλις λίγους μήνες πριν, όταν οι ληστές και δολοφόνοι ήταν χρυσαυγίτες και μπάτσοι. Εκεί ούτε ξύλο, ούτε φωτό, ούτε ανάλυση για την "ιδεολογική ταυτότητα" των εγκληματιών, ούτε τίποτε. Κάτι θα έπρεπε να σου λέει. Ακόμη, εγώ δεν ξέρω καμμία (δυτική τουλάχιστον) κοινωνία, που την αστυνομική αυθαιρεσία να την διαφημίζει και από επάνω.
Και φυσικά αυτό δεν είναι επιχείρημα! Ούτε κοινωνία που να κατέχουν οι εργάτες τα μέσα παραγωγής υπάρχει (εκτός της Λ.Δ.Κορέας) πλέον, αλλά αυτ'ό δεν σημαίνει πως θα σταματήσουμε να μιλάμε για την αναγκαιότητα της.
Εδώ έχουμε στοχευμένη επίδειξη δύναμης από το αστικό κράτος. Το επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά αυτό. Αν πάλι τα δικά μου εκφραστικά μέσα δεν είναι επαρκή για να μεταδώσουν την σκέψη μου πάνω σε αυτό, ίσως ο Νίκος ο Μπογιόπουλος στον Ριζοσπάστη εκφράζει τους φόβους μου επ'αφορμή του γεγονότος, καλύτερα:
http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7288471
Y.Γ.
Την άποψη μου για τον Α/Α χώρο, την έχω εκφράσει κατ'επανάληψη και κυμμαίνεται από την απέχθεια μέχρι την σιχασιά. Αλλά αυτό καμμία σχέση δεν έχει με την κουβέντα που κάνουμε τώρα...
Υ.Γ.2
Διαγραφήεπανέρχομαι για να συμπληρώσω με κάποια σημαντική κατά την γνώμη μου παρατήρηση, η οποία έχει να κάνει και με την θεωρία.
Είπες "..."πιστευει κανεις οτι υπαρχει κοινωνια που οι συλληφθεντες σε τετοιου τυπου... κλπ κλπ".
Ερώτηση:
Από πότε η "κοινωνία" ταυτίζεται με το κράτος (και μάλιστα το αστικό) και μάλιστα με το πιο αποκρουστικό του πρόσωπο, τις κατασταλτικές του δυνάμεις, και μάλιστα για έναν μαρξιστή;
(αυτό το φάουλ είναι μεγάλο)
με την καθιερωμενη πλεον καθυστερηση επανερχομαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μπογιοπουλος καλα κανει και γραφει στη στηλη του ΜΙΑ φορα για το γεγονος.
Η ενσταση μου ειναι στην εκταση που δοθηκε απο τα "redblogs", η πρωτη αναφορα του Αντωνη ηταν αρκετη και με το σκεπτικο να μας φρεσκαρει τη μνημη χωρις περαιτερω συνειρμους, κατα τη γνωμη μου παντα και το θεμα οσον αφορα τα κυριοτερα τουλαχιστον blog βασει επισκεψιμοτητας, επρεπε να ειχε κλεισει εκει, γιατι η αναπαραγωγη του διογκωνε το γεγονος "σκεπαζοντας" αθελα οπωσδηποτε, αλλα πολυ σημαντικοτερα.
οσον αφορα τα 2 μετρα και 2 σταθμα-αν και πιστευω οτι οι συλληφθεντες ειναι απο την ιδια μερια- δεν πιστευω οτι υπαρχει κανεις που πεφτει απο τα συννεφα, ειναι αυτο που γινεται απο συστασεως του ελληνικου κρατους τουλαχιστον. Στην ουσια αυτο που θα θελα να τονιστει στην περιπτωση των "παιδιων" ειναι οτι δεν ανηκουν σε καμμια περιπτωση στην πλευρα των αγωνιζομενων και δεν πρεπει να εχουν κανενα ερεισμα στα λαϊκα στρωματα πραγμα που δυστυχως δε συμβαινει λογω και της προβολης του θεματος απο πραγματικα αριστερους δημοσιολογους-μπλογκερ. Ο ξυλοδαρμος των "παιδιων" γινεται κολυμβηθρα του σιλωαμ και οι κοινοι ποινικοι βαφτιζονται απο μεγαλη μεριδα πολιτικοι!!! Με το σκεπτικο των "παιδιων" και των συν αυτω, πολιτικος κρατουμενος ηταν και ο Περιανδρος!!!. Ειναι αυτο που αναφερω στο προηγουμενο σχολιο οτι εχει χαθει το μετρο και πλεον ευκολα βαφτιζεται το κρεας ψαρι
-μου περιποιεις μεγαλη τιμη να με χαρακτηριζεις μαρξιστη, δυστυχως και αυτο ειναι αυτοκριτικη δεν εχω διαβασει παρα μονο τη 18η μπρυμαιρ του Λουδοβικου Βοναπαρτη οποτε εχω πολυ δρομο ακομα στη θεωρητικη καταρτιση, το αυτο ισχυει και για το συντροφος, γιατι περα απο την ψηφο πορειες συγκεντρωσεις και τον οβολο μου κατα το δυνατον δεν θεωρω οτι εχω κανει ολα αυτα που λιγοι δυστυχως κανουν και πολλοι περισσοτεροι θα πρεπε να κανουμε και ειναι και αυτο αυτοκριτικη
Να επανέλθω (χωρίς καθυστέρηση τούτη την δόση):
ΔιαγραφήΑρχικά λοιπόν, το κόμμα κάνει καταγγελία από την πρώτη στιγμή, ο 902fm, έχει συχνές αναφορές στο ζήτημα, ο Νίκος Μπογιόπουλος γράφει ένα άρθρο που διατηρεί το θέμα στην επικαιρότητα μερικές μέρες μετά, ενώ και στο Κυριακάτικο "ριζοσπάστη" το ζήτημα επανέρχεται και πάλι (http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=7283674&publDate=10/2/2013). Από βλέπεις λοιπόν, η ενασχόληση των επίσημων μέσων του Κόμματος με το ζήτημα είναι πολύ μεγαλύτερη από την δική μου (για την οποία καμμία ανάγκη δεν αισθάνομαι να απολογηθώ κιόλας).
Από εκεί και πέρα.
Δεν βρίσκω τον λόγο να "απολογηθώ" για πράγματα που δεν έχω πει. Αν δηλαδή εγώ πίστευα ή έλεγα, πως οι ληστείες τραπεζών είναι πρόσφορο μέσο επαναστατικής πάλης, να μου το πρόσαπτες. Αλλά πουθενά δεν λέω τέτοιο πράγμα, και αν το πίστευα, θα πηγαινα να ληστέψω καμμία τράπεζα αντί να τρώω να συκώτια μου μήπως και ξυπνήσει και οργανωθεί η εργατική τάξη, πράγμα που εκτός της ψυχικής φθοράς θα με γλύτωνε και από κάμποσα οικονομικά προβλήματα...
Δεν είπα λοιπόν τίποτε παραπάνω από ότι έχει γράψει ο "Ρ" κατ'επανάληψη. Πως εδώ έχουμε επείδειξη πυγμής από το αστικό κράτος, και πως το μύνημα μας αφορά άμεσα. Αν διαφωνείς σε αυτό, ευχαρίστως να το κουβεντιάσουμε. Από εκεί και πέρα, για το τι μπορεί να γράφει ο Αντώνης ή κάποιος άλλος, απευθήνσου στους ίδιους. Φιλικά μπλογκ είμαστε, δεν αποτελούμε κάποιου είδους φράξια με κεντρική "γραμμή".
Για τον αν οι Α/Α ανήκουν στον ίδιο "χώρο" με τους φασίστες, στην περίπτωση που το πιστεύεις θα πρέπει να αιτιολογήσεις την εντελώς διαφορετική αντιμετώπισή τους από μέρους του αστικού κράτους, που δεν συνάδει με αυτήν την ανάλυση. Και εδώ καλό θα ήταν να το ξεκαθαρίσουμε. Οι Α/Α είναι όργανα του αστικού κράτους στον βαθμό που οι οργανωτικές και ιδεολογικές τους ελλείψεις επιτρέπουν την χειραγώγηση τους από αυτό. Και η χειραγώγηση ακριβώς, είναι μία συνεχής και περίπλοκη διαδικασία, η οποία περιλαμβάνει σε κάποιες περιπτώσεις και την ωμή καταστολή. Οι φασίστες πάλι είναι συνειδητά όργανα του κεφάλαιου. Η διαφορά είναι τεράστια.
Τόσο τεράστια που ούτε ο Λένιν ούτε ο Στάλιν δίστασαν να δεχτούν σαν θεμιτή την συμμαχία με τους αναρχικούς ενάντια στον Τσάρο και τους φασίστες του Φράνκο, στις πρώτες φάσεις της Ρώσικης επανάστασης και του Ισπανικού εμφύλιου αντίστοιχα. Θα υπήρχε ποτέ περίπτωση για το αντίστροφο;
Καλό θα είναι να μην είμαστε ισοπεδωτικοί, και να βλέπουμε τα πράγματα διαλλεκτικά.
-Για τους χαρακτηρισμούς "σύντροφος" και "μαρξιστής" που χρησιμοποίησα, ο μεν πρώτος προέρχεται από τις όποιες κουβέντες έχουμε κατά καιρούς κάνει, τον δεύτερο τον θεώρησα αυτονόητο από το σφεροδρέπανο στο εικονίδιο σου :)
Δε χρειαζεται να απολογηθεις για κατι και δεν ηταν αυτος ο σκοπος των σχολιων μου. περισσοτερο "φιλικες"-τα εισαγωγικα μπαινουν απο το γεγονος οτι η γνωριμια μας ειναι μονο διαδικτυακη- παρατηρησεις για το πως ο λεγομενος Α/Α χωρος και οι συν αυτω αστοι δημοσιολογοι εκμεταλλευονται την προβολη των γεγονοτων για την προπαγανδιση της "ασφαιρης" δρασης του.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Οι Α/Α είναι όργανα του αστικού κράτους στον βαθμό που οι οργανωτικές και ιδεολογικές τους ελλείψεις επιτρέπουν την χειραγώγηση τους από αυτό." Ας συμφωνησουμε σε αυτο με τη σημειωση οτι οι παραπανω ελλειψεις πηγαζουν απο τον μικροαστικο χαρακτηρα της ιδεολογιας τους οποτε απο ενα σημειο και μετα υπαρχει "εσκεμμενη" εθελοτυφλια, αρα . . .
"Τόσο τεράστια που ούτε ο Λένιν ούτε ο Στάλιν δίστασαν να δεχτούν σαν θεμιτή την συμμαχία με τους αναρχικούς ενάντια στον Τσάρο και τους φασίστες του Φράνκο, στις πρώτες φάσεις της Ρώσικης επανάστασης και του Ισπανικού εμφύλιου αντίστοιχα."
Στην περιπτωση της ΕΣΣΔ η αντεπαναστατικη τους δραση εκδηλωθηκε και παταχθηκε γρηγορα και στην περιπτωση της Ισπανιας ηταν τετοιος ο συσχετισμος αναρχικων, κομμουνιστων που στην εναρξη του εμφυλιου οι κομμουνιστες δε θα μπορουσαν να κανουν αλλιως, με την παροδο του χρονου η κατασταση αντεστραφη και μαλιστα αρδην. Ωστοσο και στην Ισπανια ο διαβρωτικος και κατα συνεπεια αντιδραστικος τους ρολος ξεσκεπαζεται ευκολα σε οποιονδηποτε αντικειμενικο αναγνωστη του Ισπανικου εμφυλιου, χαρακτηριστικο παραδειγμα η βαρκελωνη-αναρχικο προπυργιο- που επεσε χωρις τουφεκια(!!!!) και τα γεγονοτα που ειχαν προηγηθει σε αυτη. εν κατακλειδι στην Ισπανια και οι Αναρχικοι ενοψει του "κομμουνιστικου κινδυνου" προτιμησαν τους φασιστες.(βλ. πραξικοπημα Κασαδο και παραδοση στον Φρανκο οταν οι κομμουνιστες ελεγαν μαχη μεχρις εσχατων ενοψει και του επερχομενου Β ΠΠ).Οσες αγιογραφιες-πλαστογραφιες, και να γραφτουν τα γεγονοτα ειναι αντικειμενικα και δε χωρουν παρερμηνεια. Στην ουσια και δε πιστευω οτι διαφωνουμε-οπως και στα προηγουμενα- η ιστορια εχει αποδειξει οτι δε μπορει να αποτελει ουτε εν δυναμει συμμαχο ο Α/Α χωρος
Για τους χαρακτηρισμους σε ευχαριστω ειλικρινα, αλλα ισως εσυ να ξερεις καλα οτι δεν αρκει ενα σφυροδρεπανο σε ενα σαϊτ μπλουζακι κτλ για να ειναι καποιος ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ.
ΥΓ: η "μαρξιστικη" μου επαρκεια ελεγχεται σοβαρα, ομως ισως να αποτελω μια απο τις λιγες περιπτωσεις που ξεκινησαν θεωρητικα απο Μπακουνιν, Κροποτκιν, Μαλατεστα για να καταληξω στο ΚΚΕ, ισως και λογω ηλικιας και εργασιακης εμπειριας
"φιλικα" παντα, και τα εισαγωγικα τα εξηγησα παραπανω
καλη δυναμη
Η απαντηση καθυστερησε γιατι ο Π@@στ@ς ο γκουγκλ το εφαγε και το ξαναγραψα
@salot sor:
Διαγραφή-Το βασικό σημείο της διαφοροποίησης μας ήταν πιστεύω, το κατά πόσο μπορείς να εκφράσεις ανοιχτά την αλληλεγγύη σου σε κάποιον με τον οποίο διαφωνείς ριζικά μεν, χτυπιέται από το αστικό κράτος δε. Εδώ η συνεπής στάση του Κόμματος φάνηκε και σήμερα με τα γεγονότα στο γραφείο του Μέργου και το χτύπημα της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ από τα ΜΑΤ. (http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/02/blog-post_4844.html?showComment=1360864649295#comment-c4123558835329495942)
-Πάντα πίστευα πως οι κομμουνιστές ήταν πολύ συνεπέστεροι "αντικρατιστές" από τους αναρχικούς, καθώς μόνο οι πρώτοι έχουν μία συνεκτική και ολοκληρωμένη θεωρία για το κράτος.
Θα πρότεινα για διάβασμα καταρχήν:
Μάρξ-Ένγκελς/ καταγωγή της οικογένειας και του κράτους
http://www.scribd.com/doc/47492024/%CE%A6%CF%81%CE%B9%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%87-%CE%95%CE%BD%CE%B3%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CF%82-%CE%97-%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%91%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%99%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%9A%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82
Λένιν/ Κράτος και επανάσταση
http://www.scribd.com/doc/23592018/LENIN-Kratos-Kai-Epanastasi