tag:blogger.com,1999:blog-8773780223965733299.post4179906354508232547..comments2024-03-21T06:06:16.032+02:00Comments on Fadomduck2: Η μονταζιέρα, ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ και ο ΜαρξTRASHhttp://www.blogger.com/profile/07066912726859998710noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-8773780223965733299.post-70627105185500205392014-05-08T01:04:54.987+03:002014-05-08T01:04:54.987+03:001.
«Είμαι υπέρ του ελεύθερου εμπορίου, διασπά τις ...1.<br />«Είμαι υπέρ του ελεύθερου εμπορίου, διασπά τις παλιές εθνικότητες» <br /><br />Στο “Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος” λέει:<br /><br />“Στην αστική κοινωνία η ζωντανή δουλειά είναι μονάχα ένα μέσο για να αυξάνει η συσσωρευμένη εργασία. Στην κομμουνιστική κοινωνία η συσσωρευμένη εργασία είναι μονάχα ένα μέσο για να διευρύνει, να πλουτίζει και να προάγει τη ζωή των εργατών.<br /><br />Στην αστική κοινωνία, λοιπόν, το παρελθόν κυριαρχεί πάνω στο παρόν. Στην κομμουνιστική κοινωνία το παρόν κυριαρχεί πάνω στο παρελθόν. Στην αστική κοινωνία το κεφάλαιο είναι αυτοτελές και προσωπικό, ενώ το άτομο που δρα είναι χωρίς αυτοτέλεια και χωρίς προσωπικότητα.<br /><br />Και την κατάργηση αυτής της κατάστασης η αστική τάξη την ονομάζει κατάργηση της προσωπικότητας και της ελευθερίας! Και με το δίκιο της. Γιατί πρόκειται ουσιαστικά για την κατάργηση της αστικής προσωπικότητας, της αστικής αυτοτέλειας και της αστικής ελευθερίας.<br /><br />Με τη λέξη ελευθερία εννοούν, μέσα στις τωρινές συνθήκες των αστικών σχέσεων παραγωγής, τo ελεύθερο εμπόριο, την ελεύθερη αγορά και πώληση.<br /><br />Αν όμως εξαφανιστεί το εμπόριο, εξαφανίζεται μαζί και το ελεύθερο εμπόριο. Οι φλυαρίες για ελεύθερο εμπόριο, καθώς και τα παχιά λόγια της αστικής μας τάξης για ελευθερία, έχουν γενικά κάποιο νόημα όταν πρόκειται για το δεσμευμένο εμπόριο, για τον υποδουλωμένο αστό του μεσαίωνα*, δεν έχουν όμως κανένα νόημα όταν πρόκειται για την κομμουνιστική κατάργηση του εμπορίου, για την κατάργηση των αστικών σχέσεων παραγωγής και για την κατάργηση της ίδιας της αστικής τάξης.<br /><br />* Αναφέρεται στη φεουδαρχία, όπου στην αρχή υπήρχαν οι άρχοντες (οι ηγεμόνες [seigneur, Grundherr]) και οι υπήκοοι (vassalus), αυτοί οι οποίοι έπαιρναν το φέουδο. Στη συνέχεια οι φεουδάρχες (αυτοί οι οποίοι έπαιρναν το φέουδο) μετατράπηκαν σε άρχοντες, κύριοι (seigneur) των κατοίκων της περιοχής που είχαν στη δικαιοδοσία τους, οι οποίοι παίρνοντας το δικαίωμα να καλλιεργούν (να καρπώνονται, όμως με πολύ λιγότερα δικαιώματα από τον φεουδάρχη) τη γη, υπογράφανε ένα συμβόλαιο (τη συμφωνία) με το οποίο μετατρεπόντουσαν σε υπήκοοι (vassalus [οι ΑΣΤΟΙ]) του φεουδάρχη. Οι φεουδάρχες μπορούσαν να επιβάλουν στην παραγωγή (των υπηκόων, των αστών) τον θεσμό του μονοπωλίου, να ρυθμίζουν αυτοί τις εμπορικές συναλλαγές, να κόβουν, ενίοτε, δικό τους νόμισμα κλπ”<br /><br />Άλλα λέει στο “Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος” , άλλα λέει εδώ; Σχιζοφρενής ήτανε;<br /><br />2.<br />«όταν εκλείψουν οι ανταγωνισμοί ανάμεσα στις τάξεις κάθε έθνους, τότε η εχθρότητα μεταξύ των εθνών θα λάβει τέλος». <br /><br />Στο “Μανιφέστο του Κομμουνιστικού Κόμματος” λέει:<br /><br />“Η πάλη του προλεταριάτου ενάντια στην αστική τάξη, αν όχι στο περιεχόμενο, στη μορφή είναι κατ' αρχήν εθνική. Φυσικά, το προλεταριάτο κάθε χώρας πρέπει να ξεμπερδέψει πριν απ' όλα<br />με τη δική του αστική τάξη.”<br /><br />Πάλι με μπέρδεψε ο “Μαρξ”! <br /><br />......<br /><br />Όσο για το τελευταίο «Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού», δεν είναι αυτό που λέμε “συν Στάλιν και χείρα κίνει”; <br /><br />.<br />.<br />.<br />Αν έχω κάνει πολλά λάθη... συγνώμη!<br /><br />ΑΛΗΣ<br /><br /><br />Υ.Γ. Αφιερωμένο στον “Μαρξ”':<br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=Fi5X93vv3qgAnonymousnoreply@blogger.com